  • 11. Data: 2015-01-21 12:48:26
    Temat: Re: Gdzie ostatni CPN przed Słowacją?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości

    >Wiem ale zraziłem się do nich a skoro są inne stacje to mam ich w
    >d...., ja płaciłem z własnej kieszeni 1800zł w plecy, nie mówiąc o
    >zmarnowanym czasie (miałem w planach wypad 2day na Słowację),
    >wzywaniem mechaników (koszta) + niewygodnym powrotem do domu.

    Sluszna koncepcja ... ale co, myslisz ze wiecej bylo takich, czy tylko
    Tobie sprzedali wredne paliwo ? :-)

    Orlen to zalatwia chyba na etapie produkcji, juz tam na jesien jest
    robiony olej "zimowy" i trafia do dystrybucji, nie tylko na swoje
    stacje.
    Ale ich "zimowy" to na lagodne zimy, jak spadnie ponizej -20, to
    przydatny arktyczny. A tego jakos masowo nie robia.

    J.

  • 12. Data: 2015-01-21 13:21:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-01-21 08:17, Chris wrote:

    > CPN=ORLEN ?? jak tak to im podziękuję, moje ostatnie tankowanie w
    > Zakopanem skończyło się lawetą do Warszawy i spuszczenia paliwa bo
    > zamarzło w przewodach, od tamtej pory nie tankuję u tych szmat.

    Dopiero w Warszawie odtajalo? :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2015-01-21 15:23:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-21 o 12:48, J.F. pisze:

    > Sluszna koncepcja ... ale co, myslisz ze wiecej bylo takich, czy tylko
    > Tobie sprzedali wredne paliwo ? :-)

    Nie mam pojęcia .. miałem to gdzieś po prawie cały dniu spędzonym przy
    aucie i szukaniem rozwiązania (zakopane do twego niedziela), żaden
    mechanik sobie nie poradził a kolega wzywał kolegę bo dudki będą :) ..
    wróciłem do DC gdzie postało w ciepłym garażu i potem odpaliło bez problemu.

> [...]
    > Ale ich "zimowy" to na lagodne zimy, jak spadnie ponizej -20, to
    > przydatny arktyczny. A tego jakos masowo nie robia.

    To była jeszcze benzyna, teraz mam ON i na razie jest OK ale tankuję
    tylko ba BP.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2015-01-21 15:33:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    [...]

> [...]
    >odpaliło bez problemu.

    >To była jeszcze benzyna, teraz mam ON i na razie jest OK ale tankuję

    Hm ... benzyna po pierwsze nie powinna takich numerow robic, wiec moze
    jednak cos z autem ?
    Paragon sprawdzales ? Znajomy tez tak mial, dopiero mu po fakturach
    wyszlo ze ON zatankowal. A wszyscy domorosli mechanicy rozkladali rece
    ... ci niedomorosli tez mogliby miec problemy.

    Ja od paru lat na ON, tankuje gdziekolwiek, Orlen rzadko, drozsze
    marki jeszcze rzadziej i problemow nie ma. Ale tez zima mrozna chyba
    tylko raz byla.
    Przy czym mrozna zima to ON ma nie tylko prawo ale wrecz obowiazek
    "zamarznac", tylko ze mondeo ma podgrzewacz paliwa.
    Czy cos daje - nie wiem.

    J.

  • 15. Data: 2015-01-21 16:00:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-21 o 15:33, J.F. pisze:
> [...]
    > wyszlo ze ON zatankowal. A wszyscy domorosli mechanicy rozkladali rece
    > ... ci niedomorosli tez mogliby miec problemy.

    No bez przesady wiem co tankuję :) poza tym dla czego jak auto postało w
    cieple xx godzin to nagle samo z siebie odpaliło a od 11 do 18 nie
    potrafiło do tego paliwo nie szło z pompy dalej bo rozebrali przewody
    żeby zobaczyć czy idzie dalej.

> [...]
    > Przy czym mrozna zima to ON ma nie tylko prawo ale wrecz obowiazek
    > "zamarznac", tylko ze mondeo ma podgrzewacz paliwa.

    To pewnie był przypadek jeden na milion ale mam to gdzieś i po prostu na
    ich stacjach nie tankuję :) choć na innych pewnie paliwo jest i tak od nich.

    Co do benzyny i jakości paliwa to brat jest bardzo zadowolony z ORLEN bo
    mając Mazdę 6 MPS tankuje 98 i nigdy nie miał problemu a tankując np na
    BP zapala się check engine że paliwo do dupy i trzeba kompa szybko
    podpinać żeby skasować. Jak za długo pojedzie to auto się blokuje i
    serwis za 1000 zł na odblokowanie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2015-01-21 16:16:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >No bez przesady wiem co tankuję :)

    Znajomemu tez sie tak wydawalo.
    No i zdarzaly sie przypadki gdy stacje pomylily paliwa.

    >poza tym dla czego jak auto postało w cieple xx godzin to nagle samo
    >z siebie odpaliło a od 11 do 18 nie potrafiło do tego paliwo nie szło
    >z pompy dalej bo rozebrali przewody żeby zobaczyć czy idzie dalej.

    W taki daewoo to byl objaw zuzycia cewki immobilizera :-)

    >To pewnie był przypadek jeden na milion ale mam to gdzieś i po prostu
    >na ich stacjach nie tankuję :)

    Rozumiem. W czasach gdy skladalem komputery tez jak trafilem na
    problemy to skreslalem firme na dwa lata.
    Wychodzac z zalozenia ze jak po dwoch latach to albo sie poprawi, albo
    juz jej nie bedzie.

    > choć na innych pewnie paliwo jest i tak od nich.

    Na wiekszosci.

> [...]
    >szybko podpinać żeby skasować. Jak za długo pojedzie to auto się
    >blokuje i serwis za 1000 zł na odblokowanie :)

    I na BP tez tankuje 98 ? Ciekawe ... czyzby nie z Orlenu ?

    J.

  • 17. Data: 2015-01-21 16:58:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > Zalezy.
    >
    > w mbanku bedzie np tak
    >
    > http://www.mbank.pl/pomoc/info/oplaty/visa-paywave.h
    tml

    > 1 W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
    > kartami mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w
    > wysokości 5,9% od wartości transakcji.(obowiązuje od 05.02.2015 r.)

    6% za zapłatę w innej walucie?
    Pogięło ich dokumentnie?
    Oj to chyba sobie wyrobię kartę do konta walutowego w kantorze Aliora.....

    Choć mam nadzieję, że w przypadku kredytówek nie ma aż takich stawek w
    mbanku?

  • 18. Data: 2015-01-21 17:10:45
    Od: Przemek <p...@g...com>

    A nie było tak, że często jeździsz, aż zaświeci się rezerwa? Wilgoć skrapla się w
    zbiorniku i mogła zamarznąć pompa. Wracające powrotem paliwo jest cieplejsze i
    ogrzewa zbiornik. Jak po dłuższej trasie zostawiasz auto z pustym zbiornikiem
    odwlekając tankowanie na powrót, to za którymś razem można się zdziwić. A parę h w
    cieple wystarczyło, żeby lód puścił i problem znikł.

  • 19. Data: 2015-01-21 17:29:36
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Właśnie mBanku kartą płaciłem, wtedy jeszcze miałem kartę VISA. Sprawdziłem przed
    chwilą historię konta i w 2012 miałem 2 transakcje kartą, w restauracji i markecie.
    Do żadnej z nich nie miałem dodatkowych opłat, chyba że ukryli ją w kwocie transakcji
    :). Wcześniej też tam płaciłem i też nie było żadnych dodatkowych pozycji na wyciągu
    z konta.

  • 20. Data: 2015-01-21 17:53:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >kartą, w restauracji i markecie. Do żadnej >z nich nie miałem
    >dodatkowych opłat, chyba że ukryli ją w kwocie transakcji :).

    Ukryli. Musialbys siegnac do nbp i zobaczyc jaki wtedy kurs
    obowiazywal, co moze byc trudne, bo daty zakupu i rozliczenia beda
    rozne.
    Ale to i tak niemiarodajne, bo waluty w NBP nie kupisz, nalezaloby
    siegnac do zapiskow jaki byl kurs kantorowy z dnia wyjazdu :-)

    Swego czasu patrzylem na eur i czk, to wychodzilo jakos podobnie -
    karta czy kantorem.

    Ale ... od tego czasu prowizje od przewalutowania w Visie skoczyly w
    wielu bankach.

    J.