  • 41. Data: 2013-01-06 21:42:07
    Temat: Re: Gdzie tu prewencja?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 6 Jan 2013 18:47:22 +0100, "frank drebin" <b...@v...pl>
    wrote:

    >Chyba nie jest problemem dobranie adekwatnej prędkości dojazdu do niej?

    Dla niektórych jest.

    http://imageshack.us/a/img267/7504/28745118848418141
    822225.jpg
    http://imageshack.us/a/img248/4077/28745118848978141
    766691.jpg

    Zdjęcia zrobione durszlakiem bez filtra UV.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2013-01-06 21:45:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

    > Chyba się po prostu nie rozumiemy.

    > Są dwie kwestie:
    > 1. Wyhamowanie przed bramką
    > 2. Uniknięcie uderzenia w innych, którzy wyhamowują.
    >
    > Jedno i drugie w zasadzie nie jest trudne, ale jednak czasem niektórym
    > sprawia problemy, szczególnie jeśli długo jechali z większą prędkością. I
    > o ile do bramki wyhamuje większość, to już część ma problem z oceną
    > różnicy prędkości do zwalniających wcześniej. Różnicy tych prędkości
    > niektórzy nie doceniają i tworzą się niebezpieczne sytuacje.

    Fantazjujesz.

    > Dlatego najlepiej by było, aby wszyscy zwalniali podobnie (nie wyprzedzali
    > się przed bramkami) i to dość łagodnie - przy pierwszym znaku ograniczenia
    > prędkości (dajmy na to 110 km/h) mieli właśnie taką prędkość, a potem
    > jadąc na luzie trafia się mniej więcej w następne ograniczenia - brak
    > gwałtownego hamowania i wyprzedzania.

    Popieprzyło Cię :-)

    > Po to stoją tam te ograniczenia. Fotoradar niejako "wzmacnia przekaz" tych
    > ograniczeń ;)

    Jasne

  • 43. Data: 2013-01-06 21:59:43
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-06 21:29, John Kołalsky pisze:

    > Właśnie widzę: dyskutuje na temat miejsca umieszczenia fotoradaru
    > zamiast wyp...ć te budki

    Czy Ty myślisz i wierzysz w to że taki co zapierdala i się rozpierdala o
    drzewo zwraca uwagę na fotoradary? I fotoradar go zdyscyplinuje i
    uratuje jemu i komuś życie?
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 44. Data: 2013-01-06 22:04:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 18:55, Budzik pisze:

    > to teraz wyobraż sobie ile wierzy w takie bzdury, jakie LEPEK napisał?

    Napisz mi, jeśli możesz, co jest bzdurą z tego, co napisałem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 45. Data: 2013-01-06 22:23:10
    Od: "Koleg" <e...@v...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > ... do podporządkowywania społeczeństwa

    podporządkowywania komu ? po co ?

  • 46. Data: 2013-01-06 22:25:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Mylisz się.
    > Co ma zrobić władza, skoro ten kraj jest tak naiwny że 30% wierzy w zamach?
    Polska jest w NATO czy w jakimś układzie Moskiewskim?
    Oczywiście zamachu nie było, bo nie wiadomo do dzisiaj co było.
    > to teraz wyobraż sobie ile wierzy w takie bzdury, jakie LEPEK napisał?
    Zatracanie prędkości... Na takich to snajper jest skuteczny nie
    fotoradar ;)
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 47. Data: 2013-01-06 22:28:39
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://imageshack.us/a/img248/4077/28745118848978141
    766691.jpg
    > Zdjęcia zrobione durszlakiem bez filtra UV.

    ale takie zdjęcia to robią także na parkingach osiedlowych, przy minimalnych
    prędkościach pojazdów. Nie trzeba do tego dużych prędkości.
    Dla mnie taka stłuczka jak na twoich fotkach może być wynikiem
    niezdecydowania do której bramki uderzyć i podjęcia decyzji bez upenienia
    się czy nikt z tyłu nie nadjeżdża..
    Zupełnie jak koszykowcy w hipermarketach.

  • 48. Data: 2013-01-06 22:36:17
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gwałtownego hamowania i wyprzedzania. Po to stoją tam te ograniczenia.
    > Fotoradar niejako "wzmacnia przekaz" tych ograniczeń ;)

    Lepek ale tu nie o to chodzi. Ten fotoradar jest i tak pewnie nie zauważany
    przez jakiś procent nadjeżdżających.

    Uważam, że skoro po zatłoczonym mieście, gdzie jest duży ruch na
    skrzyżowaniach i setki pojazdów robiących dziwne manewry mogę jeździć 50
    km/h i nie ma radarów na każdym skrzyżowaniu to fakt, że nadjechanie pod
    bramkę przez kierowcę jadącego z prędkością miejską + 1 km/h skutkuje
    mandatem uważam za zwykły, bezczelny skok na kasę.

  • 49. Data: 2013-01-06 22:38:17
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości
    > Tak, ograniczenia pod szkołami są niezbędne, szczególnie nocą i w
    > weekendy.

    generalnie fotoradary stoją w miejscach, gdzie w nocy nie ma ruchu.

  • 50. Data: 2013-01-06 22:39:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-06 15:12, LEPEK pisze:

    > A moim zdaniem akurat tam fotoradar to dobra sprawa.

    http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201301/1357442
    192_lqhrwc_600.jpg

    --
    Krzysiek