  • 11. Data: 2019-06-24 14:56:34
    Temat: Re: Głowica UKF sterowana przez I2C?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-06-24 o 10:53, Queequeg pisze:
    > Lampy 6J1P i 6J2 są na Aliexpress za grosze

    No ale szpan polega na użyciu drożyzny :)

  • 12. Data: 2019-06-24 15:57:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > No ale szpan polega na użyciu drożyzny :)

    Jak ktoś to robi dla szpanu to zdecydowanie :)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 13. Data: 2019-06-24 16:10:38
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 14:56, JaNus pisze:

    > No ale szpan polega na użyciu drożyzny    :)

    Potem dołoży k do zł i będzie super sprzęt dla audiosnobów:)
    Sprzęt staranie wykonany w drewnianej obudowie lub bloku granitu robi
    wrażenie...

    --
    pzdr, j.r.

  • 14. Data: 2019-06-25 13:43:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Wolalbym polezec albo pojezdzic na hulajnode. A najlepiej pojechac na
    >hulajnodze na basen zeby najpierw poplywac a potem polezec.

    I leżąc posluchac sobie radia :-)
    Ale nie trzeba robic radia, aby posluchac :-)

    Tylko kolega nie ma hulajnogi, wiec widac woli sobie zrobic radio niz
    transportowac sie na basen :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-06-25 15:35:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wolalbym polezec albo pojezdzic na hulajnode. A najlepiej pojechac na hulajnodze na
    basen zeby najpierw poplywac a potem polezec.

    To od razu daje się zauważyć.

    Jak widać kolega Atlantis woli się czegoś nauczyć i rozwijać, zamiast
    pieprzyć od rzeczy.

  • 16. Data: 2019-06-25 15:41:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >To od razu daje się zauważyć.
    >Jak widać kolega Atlantis woli się czegoś nauczyć i rozwijać, zamiast
    >pieprzyć od rzeczy.

    Sam lubie to hobby ... ale zeby te pomysly nazwac "rozwijaniem sie" ?
    :-)

    Uzylby jakiegos nowoczesnego ukladu, a nie starocia muzeum.

    J.

  • 17. Data: 2019-06-25 16:31:20
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Sam lubie to hobby ... ale zeby te pomysly nazwac "rozwijaniem sie" ?
    > :-)
    >
    > Uzylby jakiegos nowoczesnego ukladu, a nie starocia muzeum.

    Może chce nadgonić coś, co nie było mu dane :) Nie ma w tym nic złego. Też
    mam sentyment do starej elektroniki.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 18. Data: 2019-06-25 18:07:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za drobne sie bierzesz a tak ladnie ci sie wystawilem na budowaniu. Podlaczyles juz
    zawor w studzience?

  • 19. Data: 2019-06-25 18:55:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 15:41, J.F. pisze:
    > Sam lubie to hobby ... ale zeby te pomysly nazwac "rozwijaniem sie" ? :-)
    >
    > Uzylby jakiegos nowoczesnego ukladu, a nie starocia  muzeum.

    Tutaj będzie się musiał nakombinować. Naskrobać przynajmniej kilka
    linijek kodu, a z nową, czarną kostką to nawet nie wiadomo co się w
    środku dzieje. Kostka, przyciski, wchodzi w.cz., wychodzi m.cz. Może i
    nowoczesne, wygodne, ale mało ambitne.

  • 20. Data: 2019-06-25 19:19:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Za drobne sie bierzesz a tak ladnie ci sie wystawilem na budowaniu. Podlaczyles juz
    zawor w studzience?

    Zapomniałeś już o swoich deklaracjach "Nie widzisz ze nie mam ochoty z
    toba gadac."? Masz zbyt mocno zaawansowaną sklerozę i robisz z gęby cholewę.

    Co zaś się tyczy tamtego wątku to koledzy szczygiel i miumiu udzielili
    wyczerpujących odpowiedzi. W przypadku twojego głupiego pomysłu to tylko
    może skorzystać z niego ktoś głupszy od ciebie, a na forum, takiego z
    całą pewnością się nie znajdzie. Nie było więc potrzeby komentować
    twoich głupot.