  • 111. Data: 2018-07-26 15:40:53
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: p...@g...com

    --Nie padam. Urzędnik perfekcyjnie zrobił to co do niego należało.

    perfekcyjnie ? ha ha ha

    --A ty beczysz, że prywatna firma nie chce tego zaimplementować.

    nieprawda, ja ciagle twierdze ze to zadanie GDDKiA chyba ze potrafisz przytoczyc
    odpowiedni cytat ?

  • 112. Data: 2018-07-26 15:42:28
    Od: p...@g...com

    --Ahahahaha :D

    merytorycznie ciezko sie do tego odniesc ale probuj dalej :-)

  • 113. Data: 2018-07-26 15:52:10
    Od: p...@g...com

    --Moge napisac, ale po co, skoro sie domyslam odpowiedzi.
    Nie mamy w zakresie obowiazkow, nie ma takiego zwyczaju, nie bedziemy
    monopolisty wspierac ... a, nie przepraszam "przeciez udostepniamy,
    kazdy moze skorzystac" :-)

    sam wiec widzisz "niedasie" i kiblujemy w korku

    --No wiesz, skoro wczesniej nie bylo nic ... i pieniedzy na zorganizowanie
    panstwowego TMC tez nie bylo ..

    nie bylo nic i nie ma nic ? moze bede sceptyczny ale kiepski jakis ten postep :-)

  • 114. Data: 2018-07-26 18:29:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >kazdy moze skorzystac" :-)
    >sam wiec widzisz "niedasie" i kiblujemy w korku

    Alez da sie, tylko trzeba zaplacic za NE :-)

    Albo slac oburzone listy do Googla :)

    >--No wiesz, skoro wczesniej nie bylo nic ... i pieniedzy na
    >zorganizowanie panstwowego TMC tez nie bylo ..
    >nie bylo nic i nie ma nic ? moze bede sceptyczny ale kiepski jakis
    >ten postep :-)

    Cos tam ponoc jest
    http://connectedlifemagazine.pl/kiedy-tmc-nie-dziala
    -i-nie-chce-dzialac/

    Ale ja nie uzywam, wiec nie popieram zuzywania moich podatkow na TMC.
    Ani na googla :-)

    J.

  • 115. Data: 2018-07-26 18:50:00
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 26.07.2018 o 15:38 <p...@g...com> pisze:

    > --No bez przesady - wspolpraca powinna wyglądac zupełnie inaczej.
    >
    > teoria a praktyka to dwie rozne sprawy, u nas zawsze biora studenta jak
    > trzeba klepac tabelki tasiemce w excelu :-)
    >
    > --Takie coś to byłaby proteza i ostatecznosc. IMO czegos po prostu
    > brakuje i trzeba sie spotkać i dogadac. Niedasie? A ktos probował?
    >
    > a po co ? przeciez wygenerowali plik xml zabezpieczajac sie od zarzutu
    > ze nic nie robia i polozyli laske :-)
    >
    > ps jesli w chwili obecnej google nie oferuje interfejsu dla uzytkownikow
    > instytucjonalnych typu GDDKiA jedynym wyjsciem jest reczne klepanie
> [...]

    Mogli by też zadzwonić do zainteresowanych...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 116. Data: 2018-07-26 20:46:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jul 2018 06:40:53 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Nie padam. Urzędnik perfekcyjnie zrobił to co do niego należało.
    >
    > perfekcyjnie ? ha ha ha

    Oczywiście. Czego ci brakuje w xml? O ile merytorycznie potrafisz :))

    > --A ty beczysz, że prywatna firma nie chce tego zaimplementować.
    >
    > nieprawda, ja ciagle twierdze ze to zadanie GDDKiA chyba ze potrafisz przytoczyc
    odpowiedni cytat ?

    Zadaniem GDDKiA jest łatanie Google'a?

  • 117. Data: 2018-07-26 20:47:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jul 2018 06:52:10 -0700 (PDT), w
    <d...@g...c
    om>,

    O przepraszam. Ty kiblujesz :)

  • 118. Data: 2018-07-26 20:49:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    26 Jul 2018 12:59:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Celem jest to, zeby nawigacje prowadziły zgodnie z wytycznymi.

    Bardzo słuszny cel. Aczkolwiek nie wiem co oznaczają "wytyczne", może to jakieś
    wytyczne komitetu lub partii :))

    > I ten cel sobie trzeba postawić.

    I plan ten należy zrealizować!

    > Oczywiście moze być tak ze GM sie uprze NIE BO NIE, ale nie wierze w to,
    > bo oni nie sa idiotami którzy na złosc rodzicom odmrozaja sobie uszy.

    No to opowiedz jak to się skończyło - jako user napisałeś do google'a by
    uwzględniali blokady z GDDKiA i co odpisali?

  • 119. Data: 2018-07-26 20:50:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jul 2018 06:42:28 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Ahahahaha :D
    >
    > merytorycznie ciezko sie do tego odniesc ale probuj dalej :-)

    Jakieś rozwiązania z epoki brązu proponujesz, to co tu komentować :)))

  • 120. Data: 2018-07-26 20:52:07

    26 Jul 2018 12:59:52 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jak myslisz, dlaczego GM nei chce? I czy ZDM powinien sie tym
    > przejmowac ze podatnik ma gorzej?

    Są nawigacje, które z tego skutecznie korzystają -- proponuję z nich skorzystać
    zamiast marudzić.
    Może jeszcze urzędnicy mają pocałować usera w pupę? :D