  • 101. Data: 2018-07-26 14:18:19
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jul 2018 04:28:12 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > -- W jaki sposób ktokolwiek (urzędnik?) ma wklepać dane do google?
    >
    > no to jeszcze raz bo cos ci widocznie umknelo:
    >
    > - jak kazdy user czyli prawy klawisz myszy na mapie -> zglos problem z danymi itd

    Ahahahaha :D

  • 102. Data: 2018-07-26 14:19:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jul 2018 04:25:24 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Urzędnik przekazał. Co teraz?
    >
    > jeszcze raz bo cos ci cytaty ostatnio przycina
    >
    > *GDDKiA umieszcza info na stronie -- kto chce to z niego korzysta.
    > GM raczej olewa.*
    >
    > jakas koncepcja skad sie tam pojawily ?

    Nie wiem skąd, przypuszczam że w celu ułatwienia życia użytkownikom (i
    producentom) nawigacji.

  • 103. Data: 2018-07-26 14:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Bo jak wiadomo, nie liczy sie skutecznosc tylko krycie własnej
    > dupy...
    >
    > https://www.facebook.com/getmoresocial/photos/z-cykl
    u-10-przykaza%C5%
    > 84-urz%C4%99dnika/991811930851058/
    >
    > w prywatnej firmie za cos takiego kopa w dupe i na bruk

    Otym własnie mowie - brak zrozumienia celu.
    Celem nie jest wydanie pliku.
    Celem jest to, zeby nawigacje prowadziły zgodnie z wytycznymi.
    I ten cel sobie trzeba postawić.
    Oczywiście moze być tak ze GM sie uprze NIE BO NIE, ale nie wierze w to,
    bo oni nie sa idiotami którzy na złosc rodzicom odmrozaja sobie uszy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 104. Data: 2018-07-26 14:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Może urzędnicy mają jeszcze napisać specjalną nawigacją dla leni,
    > którym nie chce się sięgnąć po narzędzia producentów nie mających
    > swoich klientów w dupie?

    Wiesz, maja zrobić tak, zeby podatnik miał mozliwie wygodnie.
    Jezeli bedzie to wymagało spotkania z GM i wyjasnienia niezgodnosci to
    powinni to zrobić - nawwet z własnej inicjatywy.
    Jezeli GM z jakiegos niezrozumiałego powodu powiedziałoby im NIE BO NIE
    to daje sie komunikat ze było spotkanie, ze GM nei chce ble ble ble...
    Nie ma nic, nie ma informacji, jest tylko plik - wnioski wyciągnij sam...
    Czy urzednik osiągnał zamierzony cel? I jaki ten cel był?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 105. Data: 2018-07-26 14:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Informatyczne. Dokladnie tak to powinno byc zrobione.
    > A jak Google nie chce sobie importowac, to pretensje do Google.

    A jak myslisz, dlaczego GM nei chce? I czy ZDM powinien sie tym
    przejmowac ze podatnik ma gorzej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 106. Data: 2018-07-26 14:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Urzędnik ma wszystko zrobić za mnie :D

    Jezeli urzednicy robilimy coś za mnie i dla mnie zamiast rozwiazywac
    wymyslone przez siebie problemy to byłby zdecydowanie krok w dobrym
    kierunku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 107. Data: 2018-07-26 14:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > -- W jaki sposób ktokolwiek (urzędnik?) ma wklepać dane do google?
    >
    > no to jeszcze raz bo cos ci widocznie umknelo:
    >
    > - jak kazdy user czyli prawy klawisz myszy na mapie -> zglos problem
    > z danymi itd

    No bez przesady - wspolpraca powinna wyglądac zupełnie inaczej.
    Takie coś to byłaby proteza i ostatecznosc.
    IMO czegos po prostu brakuje i trzeba sie spotkać i dogadac.
    Niedasie? A ktos probował?

  • 108. Data: 2018-07-26 15:29:18
    Od: p...@g...com

    --nie, najszybsze jest staromodne radio, potem waze/google maps i platne tmc

    Nie jest to prawda.

    wal smialo swoja wersje ale pamietaj ze piszemy o Bremie w Niemczech :-)

  • 109. Data: 2018-07-26 15:37:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Obywatel moze uslyszec w radiu ... ciekawe, czy do radiów wysyla
    >urzednik, czy radia sobie same odczytuja na w/w stronie.
    >no pomysl przez 10s :-) wlasciwe rozwiazanie jest tuz tuz :-)

    Nie wymysle :-)

    >--Obywatel moze przeczytac na austrostradzie ile w korku postoi.
    >na B6 (Brema dojazd do A1) tablice sa przed wjazdem na autostrade

    U mnie w miescie tez tak sie zdarza ... ale zdaje sie chciales, aby
    google prowadzicl :-)

    >-- -urzadzenia z TMC pokaza ?
    >tak
    >-programy z odpowiednia lacznoscia pokaza - np TomTom,
    >tak

    >--nasz urzednik wyslal do Googla.
    >nie, najszybsze jest staromodne radio, potem waze/google maps i
    >platne tmc

    No widzisz, ten urzednik za Odra, pracujacy dla obywatela, jakos nie
    chce do googla wprowadzic.

    >--I nagle sie okaze, ze studentow trzeba mase.
    >nie mowimy tu o google maps i 400 pozycjach z ktorych wiekszosc nie
    >zmienia sie dynamicznie (budowy czy grubsze remonty)

    Ale jak tych uprzywilejowanych nawigacji bedzie z 10, to juz troche
    roboty jest jedna zmiane wprowadzic.

    >--Wiec na razie jest tak jak powinno byc, tylko napisz do Googla z
    >pytaniem czemu nie importuja pliku.
    >nie ma problemu o ile ty napiszesz do GDDKiA czemu nie klepia danych
    >w google

    Moge napisac, ale po co, skoro sie domyslam odpowiedzi.
    Nie mamy w zakresie obowiazkow, nie ma takiego zwyczaju, nie bedziemy
    monopolisty wspierac ... a, nie przepraszam "przeciez udostepniamy,
    kazdy moze skorzystac" :-)

    >--Raczej "nie ma pieniedzy". O ile sie orientuje, to pare firm za to
    >zaplacilo, to teraz chca, zeby oni dostawali, a inni nie :-)

    >dramat naprawde sie wzruszylem :-)

    No wiesz, skoro wczesniej nie bylo nic ... i pieniedzy na
    zorganizowanie panstwowego TMC tez nie bylo ..

    >--Co zreszta nie zmienia faktu, ze jak w Niemczech jest wypadek na
    >autostradzie, to sie stoi kilometrami i godzinami. Bo jakos nie ma
    >jak objechac :-)
    >jesli stoisz pomiedzy zjazdami to nie ma wyjscia a jesli masz
    >mozliwosc i z niej nie korzystasz to juz twoja decyzja

    Dzieki radiu wiedza 100 km wczesniej, a jeszcze maja nawigacje z TMC.

    >--jezdzilem z rodowitymi Niemcami - wiedzieli o tych korkach, ale i
    >tak
    >jechali.No nie ma gdzie ominac. A moze z doswiadczenia wiedzieli, ze
    >omijanie zajmie dluzej niz czekanie w korku.

    >zawsze takim kibicuje bo dzieki nim nie blokuja sie objazdy :-)

    Ale moze maja racje ?

    Taki np Zwickal-zgorzelec
    https://www.google.pl/maps/dir/50.6756192,12.5664058
    /51.1865455,14.9899283/@50.8442726,13.3909258,9.85z/
    data=!4m2!4m1!3e0

    2:03 teraz, z niewielkim korkiem.

    i powiedzmy ze slysze, ze A4 w Dreznie zablokowana.

    Pchac sie przez miasto ? Ciekawe czy godzina starczy w dzien.

    Przez Pirne ? 25 minut wiecej. Ale czy do tego czasu korek nie bedzie
    siegal daleko przed Drezno.
    We Freibergu zjechac ? 50 minut wiecej.

    To moze jednak warto pojechac prosto i spokojnie poczekac ...

    J.

  • 110. Data: 2018-07-26 15:38:36
    Od: p...@g...com

    --No bez przesady - wspolpraca powinna wyglądac zupełnie inaczej.

    teoria a praktyka to dwie rozne sprawy, u nas zawsze biora studenta jak trzeba klepac
    tabelki tasiemce w excelu :-)

    --Takie coś to byłaby proteza i ostatecznosc. IMO czegos po prostu brakuje i trzeba
    sie spotkać i dogadac. Niedasie? A ktos probował?

    a po co ? przeciez wygenerowali plik xml zabezpieczajac sie od zarzutu ze nic nie
    robia i polozyli laske :-)

    ps jesli w chwili obecnej google nie oferuje interfejsu dla uzytkownikow
    instytucjonalnych typu GDDKiA jedynym wyjsciem jest reczne klepanie danych