  • 191. Data: 2018-07-29 15:04:23
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jul 2018 11:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tez juz o tym pisałem.

    > Fajnie by było wiedziec czego...
    > Jak znam zycie to problem jest jak zwykle schowanych w jakies pierdole.

    Nie nie - mnie chodzi o to, jak urzad mialby sprawdzac, kto plik
    pobiera, a kto nie :-)

    Zabezpieczyc uzytkownikiem i haslem, i udostepniac tylko tym, ktorzy
    podpisza stosowna umowe ? Ale byloby wiadomo, kto nie podpisal :-)

    > No to nie wiem jak ci odpowiedziec skoro sam zaprzeczasz sobie.
    >
    > Gdyby postawili sie w takij sytuacji to juz byłby dobry krok, bo byłby
    > dialog.
    > I teraz mozna im pokazac miejsca gdzie dane były dostepne a jednak navi
    > zle prowadzi... Mysle ze taka firma jak GM nie olałaby sprawy zwłaszcza
    > tak publicznie.

    No to przeciez od dawna piszemy - komu sie nie podoba - niech pisze do
    googla :-)

    J.

  • 192. Data: 2018-07-29 18:04:47
    Od: kk <k...@o...pl>

  • 193. Data: 2018-07-29 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Zabezpieczyc uzytkownikiem i haslem, i udostepniac tylko tym, ktorzy
    > podpisza stosowna umowe ? Ale byloby wiadomo, kto nie podpisal :-)

    Mam dośc...
    Jak mozna byc tak mało kreatywnym...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 194. Data: 2018-07-29 19:40:55
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-29 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Mam dośc...
    > Jak mozna byc tak mało kreatywnym...

    Ja tu widzę właśnie dużą kreatywność :-)

  • 195. Data: 2018-07-29 20:23:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Jul 2018 16:59:58 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Mam dośc...
    > Jak mozna byc tak mało kreatywnym...

    Ty sie modl, zeby mnie w ministerstwie nie zatrudnili, bo jak sie
    wykaze kreatywnoscia, to nas google z mapy wyp*** :-)

    Ale nie, obiecuje ze bede grzeczny, kary na poczatku beda symboliczne,
    a obowiazek sprawozdawczy niewielki :-)

    J.

  • 196. Data: 2018-08-12 21:00:47

    29 Jul 2018 07:00:02 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Nie pomagam! Wymagam! Oczekuje.
    > Mali maja dokładnie takie same mozliwości wsplopracy, tyle ze jak ktos ma
    > 0,1% rynku to nikt nie będzie go cisnał.

    To czemu nam trujesz d*** zamiast pisać do google?