  • 101. Data: 2009-12-07 16:45:13
    Temat: Re: Google udostepnia serwer DNS
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 09:09:47 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Nikt się nie podnieca. Podejrzewam, że do tej pory nikt nie zrobił tak
    > globalnego serwera DNS. Jest to ciekawostka techniczna - jak dla mnie
    > i uwierz mi, że napewno nie było to 3 minuty pracy.

    Wiele firm wystawia publiczne DNSy, tak pierwszą z brzegu co mi się
    kojarzy jest Fortinet: 65.39.139.53 i 65.39.139.63. Szału nie robią
    czasem odpowiedzi, ale działają ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 102. Data: 2009-12-07 20:40:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> writes:

    > Wiele firm wystawia publiczne DNSy, tak pierwszą z brzegu co mi się
    > kojarzy jest Fortinet: 65.39.139.53 i 65.39.139.63. Szału nie robią
    > czasem odpowiedzi, ale działają ;).

    Jest pewna "drobna" roznica miedzy serwerem, ktory akurat nie ma blokady
    i obsluguje wszystkich jak leci, oraz takim, ktory ma byc naprawde
    uzywany przez "wszystkich" (albo tylko stosunkowo duza czesc tych
    "wszystkich").
    --
    Krzysztof Halasa

  • 103. Data: 2009-12-07 23:06:29
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 07 Dec 2009 15:43:22 +0000, Pawel Malachowski napisał(a):

    > wyczuwam subtelną nutę anyusera posypanego wiórkami korwinizmu.

    Korwin jest za 25 bo ma DSL...

  • 104. Data: 2009-12-08 03:58:53
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > Starczą. ilość zapytań do niego nie będzie tak duża żeby przeciętny pecet
    > nie wyrobił.

    A tak z ciekawości, to ile, sądzisz, te dns-y google obsługują zapytań?
    Tak rząd wielkości?

    p.

  • 105. Data: 2009-12-08 04:14:11
    Od: Paweł Tyll <...@w...75.pl>

    On Tue, 08 Dec 2009 04:58:53 +0100, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>
    wrote:
    > A tak z ciekawości, to ile, sądzisz, te dns-y google obsługują zapytań?
    > Tak rząd wielkości?
    Dwa.

  • 106. Data: 2009-12-08 06:38:56
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    Pawel Malachowski <p...@n...niewazne> wrote:

    > wyczuwam subtelną nutę anyusera posypanego wiórkami korwinizmu.

    Smieszny jesteś. co ma on do tego?

  • 107. Data: 2009-12-08 06:39:56
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > A tak z ciekawości, to ile, sądzisz, te dns-y google obsługują zapytań?

    Mam nadzieje że mówimy o tym 8.8.8.8 bo inaczej się nie dogadamy.
    Myśle że może z 1000 na minute góra

  • 108. Data: 2009-12-08 06:59:26
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 08.12.2009 Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał/a:

    > Mam nadzieje że mówimy o tym 8.8.8.8 bo inaczej się nie dogadamy.
    > Myśle że może z 1000 na minute góra

    Heh, czyli ~16req/sec. Odnosze wrażenie, że jednak nie masz racji.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 109. Data: 2009-12-08 07:43:53
    Od: Paweł Tyll <...@w...75.pl>

    On Tue, 08 Dec 2009 07:39:56 +0100, Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:
    > Mam nadzieje że mówimy o tym 8.8.8.8 bo inaczej się nie dogadamy.
    > Myśle że może z 1000 na minute góra
    Jednak trzeba było napisać dwa. Nie masz pojęcia o czym mówisz. Obawiam
    się też, że nie zdajesz sobie nawet z tego sprawy. Myślałem, że
    trollujesz, a zwyczajnie jesteś niedouczonym pyskaczem, który uważa się za
    wielkiego znawcę tematu i wszczyna dyskusje, często obrażając osoby z
    kilku(nasto)letnim doświadczeniem w zakresie sieci, administrujących
    często serwerami i innymi urządzeniami przez które przetacza się w ciągu
    godziny więcej ruchu, niż wszystko czego dotkniesz obrabia przez miesiąc.
    Smutne jest to, że nie zdajesz sobie sprawy, że wszystko co tu napisałeś i
    pewnie napiszesz u innych wzbudza najwyżej jedno z poniższych:
    - rozbawienie
    - zażenowanie
    - smutek
    - zdumienie
    Nie jest to ani prhn, ani pręgierz, ani pht, a zdumienie nie jest
    wzbudzane przez odkryty przez ciebie wielki problem o którym nikt nie
    wiedział, lecz przez twoją nieskończoną ignorancję - nie jest więc to w
    żadnym wypadku miejsce dla ciebie.

    Przez bzdury które tu wypisałeś (i mniej lub bardziej sensowne, acz
    bezużyteczne, odpowiedzi innych [tak, w tym ta], prowokowane twoimi
    wynurzeniami), trzy znane mi i szanowane od wielu lat osoby przestały
    czytać tę grupę. Oznacza to, że nie będą też tu pisały, co jest kolejnym
    gwoździem do trumny usenetu. Skorzystaj więc ze swojej wolności. Gdzie
    indziej, bo zaczynasz utrudniać egzystencję mojej.

    PS. Przypuszczalnie kilkaset razy tyle generowali sami pracownicy google
    testujący i korzystający z tej usługi zanim jeszcze jej istnienie zostało
    podane do publicznej wiadomości.

  • 110. Data: 2009-12-08 07:56:43
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > Mam nadzieje że mówimy o tym 8.8.8.8 bo inaczej się nie dogadamy.
    > Myśle że może z 1000 na minute góra

    O, dużo więcej.

    Ale OK, rozumiem zatem, skąd Ci się wzięły 3 minuty i przeciętny pecet.

    p.