  • 81. Data: 2009-12-07 06:47:38
    Temat: Re: Google udostepnia serwer DNS
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven> wrote:
    > Zdarza się, traktuje to jako potencjalną wygodną alternatywę, kiedy nie
    > można znaleźć DNS-u providera.

    ...albo gdy provider w dhcp daje np. tylko ułomny opendns. :)

    p.

  • 82. Data: 2009-12-07 06:48:13
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:
    > Na taki argument szkoda nawet odpowiadać.

    ...bo to dobry argument? Cieszymy się, że to widzisz.

    p.

  • 83. Data: 2009-12-07 09:01:14
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Zrobienie serwera dns dla zamkniętej sieci to może i 3 minuty pracy.
    > Zrobienie serwera dns dla całego internetu to poważne przedsięwzięcie.
    > Ale pewnie wiesz lepiej?

    Tak wiem lepiej od Ciebie.

  • 84. Data: 2009-12-07 09:09:47
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    > Tak naprawde zrobienie serwera DNS to 3 minuty pracy. Ale lud się podnieca
    > bo to GOOGLE, DUŻA FIRMA.

    Nikt się nie podnieca. Podejrzewam, że do tej pory nikt nie zrobił tak
    globalnego serwera DNS. Jest to ciekawostka techniczna - jak dla mnie
    i uwierz mi, że napewno nie było to 3 minuty pracy.

    --
    ŁT

  • 85. Data: 2009-12-07 09:15:28
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    > Tak wiem lepiej od Ciebie.

    Odpalałeś kiedyś jakiś serwiś, z którego korzysta powiedzmy więcej
    niż 1000 osób na raz?

    --
    ŁT

  • 86. Data: 2009-12-07 09:26:59
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Odpalałeś kiedyś jakiś serwiś, z którego korzysta powiedzmy więcej
    > niż 1000 osób na raz?

    Oczywiście. na jednym serwerze mam łacznie 2500 kont w ok 20 podserwerach
    (jail). Ale co to ma do rzeczy?

  • 87. Data: 2009-12-07 09:28:01
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nikt się nie podnieca. Podejrzewam, że do tej pory nikt nie zrobił tak
    > globalnego serwera DNS. Jest to ciekawostka techniczna - jak dla mnie
    > i uwierz mi, że napewno nie było to 3 minuty pracy.

    Starczą. ilość zapytań do niego nie będzie tak duża żeby przeciętny pecet
    nie wyrobił. Normalny luser nie będzie i tak z tego korzystał, bo nie wie co
    to DNS. użyje domyślnego.

  • 88. Data: 2009-12-07 09:32:02
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    > Starczą. ilość zapytań do niego nie będzie tak duża żeby przeciętny pecet
    > nie wyrobił. Normalny luser nie będzie i tak z tego korzystał, bo nie wie co
    > to DNS. użyje domyślnego.

    Myślisz, że taki dns googli, to jeden PC i jeden router?

    --
    ŁT

  • 89. Data: 2009-12-07 09:33:21
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    > Oczywiście. na jednym serwerze mam łacznie 2500 kont w ok 20 podserwerach
    > (jail). Ale co to ma do rzeczy?

    No i? Wszystki 2500 _jednocześnie_ (w tej samej sekundzie) korzysta z jednego
    sewrisu?

    --
    ŁT

  • 90. Data: 2009-12-07 09:33:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Myślisz, że taki dns googli, to jeden PC i jeden router?

    Pod biurkiem ;P

    j.