  • 1. Data: 2012-02-01 08:08:48
    Temat: Google usunęło nieuczciwie pozycjonowane strony
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    "Google właśnie ukarało wszystkie serwisy internetowe, które łamały
    regulamin wyszukiwarki i w niedozwolony sposób, podnosiły swój Page rank!

    Najbardziej oberwało się porównywarką cen - ceno.pl, skapiec.pl,
    nokaut.pl, które znajdują się znacznie z tyłu w wynikach wyszukiwania.
    Na przykład gdy wpiszemy frazę Ceneo, to portal ceneo.pl, znajdziemy po
    30 pierwszych miejscach. Efektem tego jest zapowiadany do kilku miesięcy
    program, który miał ukarać właścicieli stron, których Page rank jest
    podbijany w sposób nie zgodny z wytycznymi Google. O całej akcji
    poinformował Kaspar Szymański na swoim profilu w Google +:"
    [czytaj dalej - http://tinyurl.com/7pyge94 ]

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 2. Data: 2012-02-01 08:14:02
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 01 Feb 2012 09:08:48 +0100, monter.FM napisał(a):

    > "Google właśnie ukarało wszystkie serwisy internetowe, które łamały
    > regulamin wyszukiwarki i w niedozwolony sposób, podnosiły swój Page rank!

    Bzdura oczywiście :)

    Dla przykładu zafiltrowali kilka najpopularniejszych porównywarek cen, nie
    żadne tam "wszystkie serwisy internetowe", bo wtedy bym dziś składał CV na
    kasjera w biedronce ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2012-02-01 08:16:56
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-02-01 09:08, monter.FM pisze:
> [...]
    > podbijany w sposób nie zgodny z wytycznymi Google. O całej akcji
    > poinformował Kaspar Szymański na swoim profilu w Google +:"

    zawsze uważałem, że trzymanie poczty w google, używanie wyszukiwarki
    google, używanie telefonu z systemem google, przeglądarki google,
    analiticsa googla, dokumentów w google to uzależnianie się od jednego
    dostawcy, który może kiedyś powiedzieć: nie, bo nie!

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 4. Data: 2012-02-01 12:37:26
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał(a)

> [...]
    > analiticsa googla, dokumentów w google to uzależnianie się od jednego
    > dostawcy, który może kiedyś powiedzieć: nie, bo nie!

    Ale, czy ja dobrze rozumiem, że uważacie, że Google zrobiło coś złego?
    Bo z punktu widzenia klienta wyszukiwarki, to bardzo dobra wiadomość,
    nie interesuje mnie wyszukiwanie w Googlach innych wyszukiwarek.

    Oczywiście rozumiem, że ci pokrzywdzenie włożyli dużo pracy i pieniędzy
    w to, żeby byc na szczycie wyników, ale life is brutal. Jeśli naginasz
    zasady do granic możliwości, to licz się z tym, ze kiedyś coś pęknie.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2012-02-01 13:16:49
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-02-01 13:37, Tomek Kańka pisze:
    > Ale, czy ja dobrze rozumiem, że uważacie, że Google zrobiło coś złego?
    > Bo z punktu widzenia klienta wyszukiwarki, to bardzo dobra wiadomość,
    > nie interesuje mnie wyszukiwanie w Googlach innych wyszukiwarek.

    Sęk w tym, że musisz Googlowi uwierzyć na słowo, że poleciały wszystkie
    złe strony. Z tego co ludzie piszą*, to na razie widać że wyleciała
    tylko konkurencja.

    * nie korzystam z G od dawna więc znowu muszę wierzyć na słowo ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2012-02-01 13:31:03
    Temat: Re: Google usunęło nieuczciwie/"nieuczciwie" pozycjonowane strony
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu>

    Tomek Kańka <t...@t...eu.org> pisze:
> [...]
    > w to, żeby byc na szczycie wyników, ale life is brutal. Jeśli naginasz
    > zasady do granic możliwości, to licz się z tym, ze kiedyś coś pęknie.

    A jak Google *publicznie* uzasadniło dowody na każdy przypadek?
    Masz tu klasyczny przypadek że ktoś gołosłownie coś twierdzi publicznie,
    może zasadniczo zgodnie z prawdą a może nie, a choćby i nawet zasadniczo
    słusznie to niby dlaczego mam wierzyć że nie popełnili przy okazji
    błędów/"błędów"?
    Mnie "wierzta mi na gołe słowo" do wiary nie zachęca.

  • 7. Data: 2012-02-01 13:42:08
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Andrzej Adam Filip <a...@o...eu> napisał(a)

    > A jak Google *publicznie* uzasadniło dowody na każdy przypadek?

    Poczekaj... Dlaczego uważasz, że G powinno coś uzasadniać. A szczególnie
    publicznie. Dla mnie (wciąż pisze jako klient wyszukiwarki) jest ok,
    działania G przyniosły pozyywny efekt - wyszukiwarka działa lepiej.

    Oczywiście, jako dostawca contentu jestem troche po drugiej stronie, ale
    jeśli naginam zasady, a mówiąc wprost - je łamię, to na prawdę nie będe
    miał pretensji jeśli kiedyś zostanę za to ukarany.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2012-02-01 13:46:44
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu>

    Tomek Kańka <t...@t...eu.org> pisze:
> [...]
    > jeśli naginam zasady, a mówiąc wprost - je łamię, to na prawdę nie będe
    > miał pretensji jeśli kiedyś zostanę za to ukarany.

    Dlaczego?
    Dlatego że z miejsca pojawiły się "domysły" że Google "wyczyściło"
    polskie porównywarki/wyszukiwarki cen w ramach zduszania konkurencji
    przed wprowadzeniem swojej wyszukiwarki/porównywarki na Polskę.
    Ja do grupy tych którym coś takiego (kilka pieczeni na jednym ogniu)
    na myśl przyjść nie może nie należę.

  • 9. Data: 2012-02-01 13:50:00
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Paweł Piskorz <n...@p...nie?> napisał(a)

    > Sęk w tym, że musisz Googlowi uwierzyć na słowo, że poleciały wszystkie
    > złe strony. Z tego co ludzie piszą*, to na razie widać że wyleciała
    > tylko konkurencja.

    Ale ja im nie wierzę:). Dla mnie wyszukiwarka stała sie lepsza, i tyle
    mi wystarcza.

    A, że płaczą pokrzywdzeni to naturalne, ci którym sie udało siedzą
    cicho.

    > * nie korzystam z G od dawna więc znowu muszę wierzyć na słowo ;)

    Sacun ;).

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2012-02-01 15:34:06
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-02-01 14:31, Andrzej Adam Filip pisze:
    > A jak Google *publicznie* uzasadniło dowody na każdy przypadek?

    Bez przesady, jeżeli faktycznie polecieli wszyscy którzy kantowali, to
    tego będzie od groma :)

> [...]
    > może zasadniczo zgodnie z prawdą a może nie, a choćby i nawet zasadniczo
    > słusznie to niby dlaczego mam wierzyć że nie popełnili przy okazji

    Nie twierdzą przecież że bezbłędnie się pozbyli tylko tych złych, nie ma
    bezbłędnych programów.

    > Mnie "wierzta mi na gołe słowo" do wiary nie zachęca.

    A to fakt, rozwiązanie jest bardzo proste, zmień wyszukiwarkę.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";