  • 31. Data: 2020-01-14 22:43:28
    Temat: Re: USraelski qurwoł gUUgoł - zmiana hasła
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-14 o 01:36, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > To typowy skrot dlugiego linka (URL), ja
    > nie serwuje "lewych" linkow!
    >
    > Jak do tego jestes niedowiarkiem to twoja
    > strata.

    Może i strata, ale ja otwieram tylko pełne linki.

    --
    animka

  • 32. Data: 2020-01-14 22:46:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-14 o 05:10, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > Ani pol raza, ani cwierc, tylko wcale.

    > Ani oni; ani ty im łaske robisz. Jedno co jest
    > 100% pewne, dajesz im niemal wszystko z zasobow
    > bitmlyna, srakofonu, tobołotacki i wszystkiego
    > co mielone androSraką.

    > Zapomnij o wszyskim co z USrael'a, przepedz
    > NATO'wkich *MORDERCOW* z terenow Drawska i
    > okolic Slupska (to tylko te najwazniejsze
    > okupacyjne siedziby najparszywszego SCIERWA
    > w historii Uniwersum), wtedy ktos uwierzy w
    > slogan "niech spadają na drzewo", inaczej
    > to plewy na wiatr.

    Już wiem. Ty jesteś ten słynny trol Niedźwiecki ze zmienionym nickiem.

    --
    animka

  • 33. Data: 2020-01-14 22:53:28
    Temat: Re: Google - zmiana hasła
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-14 o 14:47, Trybun pisze:

    >  To trochę wbrew logice - przecie każą je "zmienić".. nie potwierdzać a
    > zmienić.

    Jak Ci tak zalezy to zmień. Możesz sobie dodać jedną cyferke do obecnego
    i już będzie zmienione.
    Nie mam żadnych sensacji z tym google, bo konta w telefonie nie używam i
    nie podaję numeru telefonu. Jeśli muszę pobraś jakąś aplikację z google
    play to mam do tego założone inne konto.

    --
    animka

  • 34. Data: 2020-01-14 22:54:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-14 o 14:48, Trybun pisze:

    > Od dawna tak robię, jednak dotychczas Google tylko prosił/o/y o
    > autoryzację a nie kazał/o/y zmieniać hasło.
    >
    > Takiej sytuacji chyba jednak nie, tu bez zmiany hasła nie było dostępu
    > do konta.

    Czyli zmieniłeś i sprawa jest zamknięta.

    --
    animka

  • 35. Data: 2020-01-14 23:01:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-14 o 14:49, Trybun pisze:

    > Q*wa, ktoś by pomyślał że to hasło ma być nie dla mnie a dla Googla,
    > dokąd ten świat zmierza...

    Do III wojny światowej.
    Dziwne jest to, że na osiedlu i w bloku w którym mieszkam naroiło się od
    Arabów.
    Może jakieś "bidne" ich pościągały, bo z bogaczami zawsze lżej.
    Ciekawa jestem ilu z nich jest poszukiwanych listami gończymi, ale tego
    się nie dowiem.

    --
    animka

  • 36. Data: 2020-01-15 01:55:07
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:

    > Już wiem. Ty jesteś ten słynny trol Niedźwiecki ze zmienionym nickiem.

    Nic nie wiesz albo prawie *NIC* nie wiesz. Zyjesz w swiecie
    imaginacji a najgorsze jest to, ze boisz sie wlasnego cienia.

    Mozliwe, ze dla ciebie (nieznany mi) Niedźwiecki jest troll,
    lecz ty nie jestes jakakolwiek miarodajnia w tobie zupelnie
    niepojetym swiecie faktow / zdarzen.

    Pozatym (jako ostrzezenie), nie podpinaj zupelnie tobie
    nieznanych osobowosci z innymi postaciami!

    Nawet gdybys uzywala mikroskopu elektronowego. nie bedziesz
    namiastka 'Mrs. Columbo with magnifying glass'...

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Data-Leeches: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.

    TFU WON

  • 37. Data: 2020-01-15 09:35:51
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.01.2020 o 22:54, Animka pisze:

    > Czyli zmieniłeś i sprawa jest zamknięta.

    Ale problem z głupawym, niepotrzebnym i absurdalnym dyktatem pozostaje.

  • 38. Data: 2020-01-15 09:36:33
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.01.2020 o 23:01, Animka pisze:

> [...]
    > Może jakieś "bidne" ich pościągały, bo z bogaczami zawsze lżej.
    > Ciekawa jestem ilu z nich jest poszukiwanych listami gończymi, ale

    Najeżdżamy na ich kraje to pojawiają się i u nas.

  • 39. Data: 2020-01-15 09:54:57
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 15 Jan 2020 09:35:51 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e1ecee6$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    od Trybun <M...@j...ru> :

    >Ale problem z głupawym, niepotrzebnym i absurdalnym dyktatem pozostaje.

    O czym ty mówisz, Google wykryło podejrzaną aktywność(włam na konto, rozsyłanie spamu
    czy
    coś podobnego), w takiej sytuacji to Google ma rację blokując konto, zmieniasz hasło
    i po
    problemie, o czym tu jeszcze dyskutować? Chcesz zostawić stare hasło w przypadku
    ewentualnego włamu? To absurd.

  • 40. Data: 2020-01-15 10:25:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-15 o 09:54, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> [...]
    hasło i po
    > problemie, o czym tu jeszcze dyskutować? Chcesz zostawić stare hasło w przypadku

    Pod warunkiem że faktycznie wykryło.