  • 41. Data: 2020-01-15 11:14:21
    Temat: Re: Google - zmiana hasła
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 15 Jan 2020 10:25:26 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e1edba3$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    od RadoslawF <r...@g...com> :

    >Pod warunkiem że faktycznie wykryło.

    Faktycznie (w 100%) to się nigdy nie da, dostali sygnał z jakiegoś automatu, a reszta
    ich
    nie interesuje, białkowiec nie będzie analizował konta Trybuna, zmienia hasło albo po
    zawodach(utrata maili, YT, synców i innych).

  • 42. Data: 2020-01-15 11:33:34
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 15.01.2020 o 09:54, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    hasło i po
    > problemie, o czym tu jeszcze dyskutować? Chcesz zostawić stare hasło w przypadku

    Tak, wykrywało i wcześniej i prosiło o potwierdzenie, oczywiście ten
    "ruch" na koncie to ja. Mam kilka urządzeń pod tym kontem. Teraz zmusili
    mnie do czegoś na co ja nie miałem najmniejszej ochoty.

  • 43. Data: 2020-01-15 22:13:33
    Temat: Re: USraelski qurwoł gUUgoł - zmiana hasła
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-15 o 01:55, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > Nic nie wiesz albo prawie *NIC* nie wiesz. Zyjesz w swiecie
    > imaginacji a najgorsze jest to, ze boisz sie wlasnego cienia.
    >

    > Mozliwe, ze dla ciebie (nieznany mi) Niedźwiecki jest troll,
    > lecz ty nie jestes jakakolwiek miarodajnia w tobie zupelnie
    > niepojetym swiecie faktow / zdarzen.
    >

    > Pozatym (jako ostrzezenie), nie podpinaj zupelnie tobie
    > nieznanych osobowosci z innymi postaciami!
    >

    > Nawet gdybys uzywala mikroskopu elektronowego. nie bedziesz
    > namiastka 'Mrs. Columbo with magnifying glass'...

    OK :-)

    --
    animka

  • 44. Data: 2020-01-15 22:15:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-15 o 09:35, Trybun pisze:
    > Ale problem z głupawym, niepotrzebnym i absurdalnym dyktatem pozostaje.

    Nipanimaju :-)

    --
    animka

  • 45. Data: 2020-01-15 22:21:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-15 o 09:36, Trybun pisze:

    > Najeżdżamy na ich kraje to pojawiają się i u nas.

    Nie slyszałam o jakichś najeźdżcach z Polski na ich kraj.

    --
    animka

  • 46. Data: 2020-01-15 22:26:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    hasło i po
    > problemie, o czym tu jeszcze dyskutować? Chcesz zostawić stare hasło w przypadku

    Wysyłają alert jak sobie wejdziesz na gmaila z innego urządzenia niż
    zazwyczaj. Mnie gnębili jak raz się zalogowałam z tabletu.

    --
    animka

  • 47. Data: 2020-01-15 22:29:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-15 o 11:33, Trybun pisze:
    > Tak, wykrywało i wcześniej i prosiło o potwierdzenie, oczywiście ten
    > "ruch" na koncie to ja. Mam kilka urządzeń pod tym kontem. Teraz zmusili
    > mnie do czegoś na co ja nie miałem najmniejszej ochoty.

    Cały czas sukcesywnie dążą do tego, żeby im podać swój numer telefonu.

    --
    animka

  • 48. Data: 2020-01-17 14:44:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-14 o 14:49, Trybun pisze:

    > Q*wa, ktoś by pomyślał że to hasło ma być nie dla mnie a dla Googla,
    > dokąd ten świat zmierza...

    Pewnie dziesiątki lat socjologicznych obserwacji internetowych
    doprowadziło do wniosku, że jeśli już mamy się opierać na tak ułomnym
    zabezpieczeniu, jak tekstowe hasło, to nie można zdawać się wyłącznie na
    inwencję użytkowników, bo dochodzi się potem do tego, że połowa z nich
    ma hasło hasło.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2020-01-17 16:03:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >zabezpieczeniu, jak tekstowe hasło, to nie można zdawać się wyłącznie
    >na inwencję użytkowników, bo dochodzi się potem do tego, że połowa z

    Jakos tak, ale ... co proponujesz lepszego od hasla tekstowego ?

    J.

  • 50. Data: 2020-01-17 16:30:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-17 o 16:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jakos tak, ale ... co proponujesz lepszego od hasla tekstowego ?

    Pewnie coś związanego fizycznie z daną osobą, jakieś odciski, tęczówki i
    tym podobne kombinacje tych metod.

    --
    Liwiusz