  • 1. Data: 2009-01-30 09:42:50
    Temat: Re: [HTML/CSS] Hover przy linku
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    styczeń roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 30. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Wangog:

    > Robie stronke w Joomli i nie mam dostepu do zadnych zdefiniowanych
    > plikow css.

    Jesteś pewien? Z moich doświadczeń z Joomlą, co prawda odległych i
    niewielkich, pamiętam że można spokojnie modyfikować pliki CSS
    szablonów.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 2. Data: 2009-01-30 09:44:40
    Temat: [HTML/CSS] Hover przy linku
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Witam

    Czy jest mozliwosc aby "hover" mozna bylo zastosowac przy linku, np. <a
    style="hover{text-decoration:underline;} href="xxxx.htm"> a nie w
    znaczniku <style type="text/css">
    Robie stronke w Joomli i nie mam dostepu do zadnych zdefiniowanych
    plikow css.

    Pozdrawiam
    Wangog

  • 3. Data: 2009-01-30 10:36:40
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Mirosław Zalewski pisze:

    > Jesteś pewien? Z moich doświadczeń z Joomlą, co prawda odległych i
    > niewielkich, pamiętam że można spokojnie modyfikować pliki CSS
    > szablonów.

    Napewno mozna. Nie bede wchodzil w szczegoly ale po prostu ja nie mam
    dostepu fizycznego do tych plikow.

    Pozdrawiam
    Wangog

  • 4. Data: 2009-01-30 10:53:09
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

> [...]
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Wangog:

    > Napewno mozna. Nie bede wchodzil w szczegoly ale po prostu ja nie mam

    Ale nie musisz. Można to robić przez panel administracyjny.

    Chyba że nie masz do tego uprawnień. Tylko wtedy musi paść pytanie o
    zakres Twoich uprawnień w administracji tą witryną. Bo jeżeli masz
    prawo tylko do pisania tzw. kontentu, przede wszystkim NIE POWINIENEŚ
    mieszać w stylu swoich artykułów na poziomie na którym chcesz mieszać.
    Nawet jeżeli możesz.

  • 5. Data: 2009-01-30 18:35:14
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Wangog" <W...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znaczniku <style type="text/css">
    > Robie stronke w Joomli i nie mam dostepu do zadnych zdefiniowanych plikow

    Sekcje style mozesz dac takze w body pliku HTML:

    a:hover {}

    Ale to trochę nieteges...

    lamer