  • 1. Data: 2018-11-14 21:41:46
    Temat: Historia auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://zapodaj.net/4f8cc9f2d236b.jpg.html
    https://zapodaj.net/6f0fe7c9d9d65.jpg.html
    https://zapodaj.net/81ba685239d1d.jpg.html

    Co sądzicie o historii tego auta
    Po 2tys rocznie ktoś jeździł czy przed przegladami licznik był kręcony?

  • 2. Data: 2018-11-14 21:55:05
    Temat: Re: Historia auta
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-14 o 21:41, Kris pisze:

    > Co sądzicie o historii tego auta
    > Po 2tys rocznie ktoś jeździł czy przed przegladami licznik był kręcony?

    Jak kupił emeryt czy rencista to mógł faktycznie tyle jeździć.
    Co nie gwarantuje że jak mu sprzedawali w 2011 to nie cofnęli o
    sto tysięcy, lub o dwieście.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-11-14 22:00:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Co sądzicie o historii tego auta
    > Po 2tys rocznie ktoś jeździł czy przed przegladami licznik był kręcony?

    Jak rocznie? widzę tylko jeden rok. Może wyjazd do pracy, może choroba.
    Potem normalnie, po około 12tyś. Podobnie robię.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2018-11-14 22:28:12
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Znam astrę, która po 3 latach miała 6700km przebiegu. Codziennie
    używana. Po prostu z domu do pracy było może 3km, kilka razy wyjazd
    wakacyjny i tyle. Samochód sprzedany w rodzinie, nowy... podobne
    przebiegi. Za to jak popatrzę na swoje przebiegi, to żal bierze ile
    czasu spędza się w samochodzie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2018-11-14 23:50:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Co sądzicie o historii tego auta
    > Po 2tys rocznie ktoś jeździł czy przed przegladami licznik był kręcony?

    W zeszłym roku znajomy chciał sprzedać Lanosa. Jednego z pierwszych,
    Koreańczyka.
    Miał przejechanych nieco ponad 30 tys. km.
    Dostał go jako nagrodę (był jakimś "wysokim"). A że było go stać, to
    jeździł stale swoimi autami, lepszymi. Lanosem robił wypady tylko
    rekreacyjnie, ze dwa razy w miesiącu. Autko cały czas w garażu. Nawet
    mam gdzieś fotki :)
    Lanos wyglądał, jakby miesiąc wcześniej wyjechał z salonu. Dziadek nawet
    jeszcze folii z tylnych siedzeń nie zdjął.
    Szkoda trochę, że to nie np FSO - to bym kupił.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2018-11-15 08:37:12
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-14 o 21:41, Kris pisze:
    > https://zapodaj.net/4f8cc9f2d236b.jpg.html
    > https://zapodaj.net/6f0fe7c9d9d65.jpg.html
    > https://zapodaj.net/81ba685239d1d.jpg.html
    >
    > Co sądzicie o historii tego auta

    Ja się bardzo nie znam, ale patrząc pesymistycznie:
    - w 2005 kupił go jakiś Francuz
    - w 2006 go rozwalił
    - 2006.08 kupił Polak
    - 2006.12 pierwsza rejestracja po 4 miesiącach naprawy ;)

    > Po 2tys rocznie ktoś jeździł czy przed przegladami licznik był kręcony?

    To tylko jeden rok taki skrajny. Wygląda jakby ktoś mało używał z
    losowego powodu (wyjazd, zabrane prawo jazdy,...)
    W pozostałych latach przebiegi jak ostatnio u mnie - na parkingu
    służbowym wyrosły bloki i jeżdżę do pracy autobusem :(