  • 1. Data: 2018-11-14 20:21:03
    Temat: zestaw HF
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Cześć,
    Chcę zamontować zestaw głośnomówiący do Seata Toledo 2007. Musi
    obsługiwać naraz dwa telefony. Widzę, że jest jakieś rozwiązanie
    Xcarlink ale to chyba bardziej rozszerzenie o multimedia niż HF. Jaki
    zestaw montowany na stałe polecacie? Mam dość zestawu mocowanego do
    osłony przeciwsłonecznej.

    pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2018-11-14 20:48:10
    Temat: Re: zestaw HF
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 listopada 2018 20:21:04 UTC+1 użytkownik adam napisał:
    > Jaki
    > zestaw montowany na stałe polecacie? Mam dość zestawu mocowanego do
    > osłony przeciwsłonecznej.

    Radio z BT
    Jakis zwykły Renkforce za ok 100zł służy i mi już od ładnych kilku lat.
    W trzecim aucie już go wożę.
    Atomatycznie łączy się z tel po odpaleniu auta, z róznymi telefonami przez te lata
    działał.
    Dodatkowo z telefonu sobie muzyczkę czy inne YT na głośniki samochodowe puszczam

  • 3. Data: 2018-11-15 12:09:00
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 14.11.2018 o 20:48, Kris pisze:

> [...]
    działał.
    > Dodatkowo z telefonu sobie muzyczkę czy inne YT na głośniki samochodowe puszczam

    OK, słuszny, trop.
    Potrzebuję radia które mi obsłuży bezproblemowo 2 telefony (w tym samym
    czasie sparowane). Czy ktoś coś poleci?

    pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2018-11-15 13:41:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-11-14 o 20:21, adam pisze:
> [...]
    > Xcarlink ale to chyba bardziej rozszerzenie o multimedia niż HF. Jaki
    > zestaw montowany na stałe polecacie? Mam dość zestawu mocowanego do

    https://tinyurl.com/y929zl4s

    T.