  • 21. Data: 2011-07-15 11:18:05
    Temat: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:712938115.20110715111500@pik-net.pl...
    > Hello Tomek,
    >
    > Friday, July 15, 2011, 11:07:18 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Się zdecyduj - jesteś Palant czy Tomek?

    Dwa w jednym.

  • 22. Data: 2011-07-15 11:42:19
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
    > Pamiętam, jak swego czasu Hołowczyc stwierdził, że wypadki to nie wina
    > kierowców, ale złych dróg, młodzież musi się wyszaleć, a on z Olsztyna do
    > Warszawy jedzie 1,5 godziny.

    Później jednak stwierdził, że Polacy jeżdżą tak, jakby lubili stać w
    korkach - np. wjeżdżając na skrzyżowanie nie mogąc z niego zjechać i
    blokując przejazd w kierunku prostopadłym po zmianie świateł.

  • 23. Data: 2011-07-15 12:25:45
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-07-14 18:10, Artur Maśląg pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=S4RlfrHcDPo&feature=p
    layer_embedded

    > Jak wam się podoba? Będzie więcej akcji medialnych promujących
    > poprawne zachowania i brak agresji na drogach?

    Fajne, przyjemna droga, mały ruch, jadą sobie spokojnie radośni ludzie,
    mogą swobodnie wyprzedzić, bo oczywiście nikt z naprzeciwka nie jedzie.
    Już teraz wiem skąd czerpiesz wiedzę o tym co się dzieje na drogach.

    Szczególnie fajna jest 18s, gdzie na raz wszyscy rzucili się do
    wyprzedzania i na lewym pasie jedzie prawie więcej pojazdów niż na prawym.

    A.

  • 24. Data: 2011-07-15 12:25:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jul 2011 11:42:19 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >Później jednak stwierdził, że Polacy jeżdżą tak, jakby lubili stać w
    >korkach - np. wjeżdżając na skrzyżowanie nie mogąc z niego zjechać i
    >blokując przejazd w kierunku prostopadłym po zmianie świateł.

    Bo Hołek to gada to, co mu się aktualnie opłaca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-07-15 12:39:45
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik jerzu napisał:
    > Bo Hołek to gada to, co mu się aktualnie opłaca.

    Opłaca czy nie, ale tu akurat miał rację.

  • 26. Data: 2011-07-15 13:48:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2011-07-14 19:01, J.F pisze:
    > To zalezy. Czy zleceniodawcy wydali juz caly zaplanowany budzet, czy
    > dopiero czesc. Patrzac na sponsora - bedzie wiecej.

    >Mam nadzieję - tego typu materiałów brakuje w przestrzeni publicznej.
    >W krajach "bardziej" cywilizowanych jest to raczej norma, a nie
    >ciekawostka przyrodnicza.

    W Anglii ? Jesli sie nie zmienilo, to BBC ma zakaz reklam, wiec sie
    realizuje w takich "akcjach spolecznych".
    Gdzie indziej czas antenowy kosztuje :-)

    >Wiesz, jak patrzę po wielu wypowiedziach (daruję sobie komentarz
    >tyczący cech/mentalności osób je wypowiadających) to chyba pytanie
    >sformułowane w ten sposób nie ma większego sensu. Ewentualne efekty
    >będzie można zobaczyć w zmianie zachowań na drogach, w statystykach
    >itd.

    Mozna ? Zwroc uwage ze sam zauwazyles te reklame dopiero po dwoch
    tygodniach emitowania.
    Myslisz ze wiele osob wezmie sobie do serca i zmieni cos w stylu jazdy
    ?
    Utemperuje agresje ? motocyklisci czesto sami ja wywoluja.

    Zreszta mozesz popatrzec na efekty medialnej walki z alkoholizmem za
    kierownica, albo np na problem kibolstwa w Polsce :-)

    Moze by cos dal jakis motoryzacyjny program edukacyjny - pokazac
    typowe bledy, zagrozenia powstale, jak im zaradzic. Moze by choc
    mlodziez obejrzala.
    Tylko nie moze go prowadzic ten nawiedzony i wk* gosc z Krakowa :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-07-16 09:09:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 12:39:45 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Opłaca czy nie, ale tu akurat miał rację.

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?s=2c854
    bcdd9d4f691c56769c5a3dc6675&p=28361564#post28361564

    Mowisz ze to wina kierowcow i gdyby Holka sluchali, to by nie czekali?

    J.

  • 28. Data: 2011-07-19 23:16:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-15 13:48, J.F pisze:

    > W Anglii ? Jesli sie nie zmienilo, to BBC ma zakaz reklam, wiec sie
    > realizuje w takich "akcjach spolecznych".
    > Gdzie indziej czas antenowy kosztuje :-)

    Ten materiał jest bardzo podobny do materiałów brytyjskich.
    Prawdą jest, że tam nie jest to formą reklamy jakiegoś koncernu.

    > Mozna ? Zwroc uwage ze sam zauwazyles te reklame dopiero po dwoch
    > tygodniach emitowania.

    Skąd taki wniosek?

    > Myslisz ze wiele osob wezmie sobie do serca i zmieni cos w stylu jazdy ?
    > Utemperuje agresje ? motocyklisci czesto sami ja wywoluja.

    Myślisz, że od jednego filmiku nagle się coś zmieni? Zresztą, czy
    ja o czymś takim pisałem?

    > Zreszta mozesz popatrzec na efekty medialnej walki z alkoholizmem za
    > kierownica, albo np na problem kibolstwa w Polsce :-)

    Zdaje się, że kierujesz dyskusje na manowce. Robisz to zresztą
    celowo.

    > Moze by cos dal jakis motoryzacyjny program edukacyjny - pokazac typowe
    > bledy, zagrozenia powstale, jak im zaradzic. Moze by choc mlodziez
    > obejrzala.

    Mało takich? Kto to teraz ogląda? Teraz i tutaj w modzie jest
    podważanie zasad bezpieczeństwa, współżycia społecznego, autorytetów...

    > Tylko nie moze go prowadzic ten nawiedzony i wk* gosc z Krakowa :-)

    A który to?

  • 29. Data: 2011-07-19 23:23:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-19 23:16, Artur Maśląg pisze:

    > A który to?

    Moon?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 30. Data: 2011-07-20 18:25:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Skąd taki wniosek?

    No bo teraz napisales, a ona juz leci i leci i zdazyla byc nawet na
    grupie skomentowana.

    >Myślisz, że od jednego filmiku nagle się coś zmieni? Zresztą, czy
    >ja o czymś takim pisałem?

    Myslalem ze sugerujesz iz jakies efekty bedzie jednak mozna obejrzec w
    statystykach :-)

    Ale zeby byly efekty to najpierw trzeba w ogole te reklame zauwazyc, a
    potem przyjac do wiadomosci :-)

    >Zdaje się, że kierujesz dyskusje na manowce. Robisz to zresztą
    >celowo.

    Czemu ? Masz doskonaly przyklad jak medilane akcje wplywaja na
    spoleczenstwo.

    >Mało takich? Kto to teraz ogląda? Teraz i tutaj w modzie jest

    No mowiac szczerze .. nie ogladam. Ale .. dlatego ze nie potrafie
    nawet powiedziec jakich.
    Czyli moze ich malo/zero ? Ktore i kiedy emitowane ?

    >podważanie zasad bezpieczeństwa, współżycia społecznego,
    >autorytetów...

    No ba, jak mi beda trabili przez caly program "nie przekraczaj
    dozwolonej szybkosci" .. to szybko zmienie kanal :-)

    > A który to?

    A widzisz - tez nie ogladasz. Ciekawe - nie dociera do Ciebie, czy w
    kiepskim czasie antenowym ?
    Program musialby byc ciekawy, zeby przyciagnal sluchaczy.
    Ten krakowski prawie taki jest - ale prawie robi roznice :-)

    J.