  • 21. Data: 2016-01-10 17:32:12
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 09:03, PiteR pisze:

    > no tak, za każde hobby trzeba bulić.

    No a co myślałeś, że dostaniesz nowe auto, ale koszty wyjdą na poziomie
    10 latka?
    Tak to się nie da....

  • 22. Data: 2016-01-10 17:33:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 10:53, z pisze:

    > Są tacy co tak robią zamiast kupować drugi samochód.
    >
    > Rok temu kupiłem kolejny samochód za 16 tyś na 5 lat ;-)
    > Zazwyczaj się nie udaje bez większych wydatków.
    > Może pechowy jestem :-)
    >
    > Z doświadczenia wiem że młodszych (5 letnich się nie opłaca)

    Możesz rozwinąć to co w nawiasie?

  • 23. Data: 2016-01-10 17:34:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 10:59, PiteR pisze:

    > Ja dla przykładu nienawidzę mieć funfla do mojej rzeczy.

    No ale nie masz, bo ta rzecz ani w jednym promilu nie jest Twoja.
    Ot - pożyczyłeś od kogoś auto.

    > Banku,
    > Hyundaia, AC czy innego gada. Nienawidzę mieć związane ręce, że musze
    > się zachowywać tak jak napisane w umowie czy instrukcji obsługi.

    I to jest praktycznie jedyny minus niekupowania samochodu.

  • 24. Data: 2016-01-10 17:36:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 15:11, adam pisze:

    > Tak z grubsza liczac to wychodzi podobnie jak zakup w calosci na kredyt.
    > Wzialem pod uwage ze po 5 latach mamy auto warte polowe wartosci,

    Obstawiam raczej 1/3.

  • 25. Data: 2016-01-10 17:45:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 17:33, Cavallino pisze:
    > Możesz rozwinąć to co w nawiasie?

    To co zawsze. Nikt rozsądny nie sprzedaje 5 letniego dobrego auta. A na
    pewno nie puszcza w świat tylko biorą znajomi albo rodzina.
    Samochody z założenia dzisiaj muszą się psuć po gwarancji a ich koszt
    naprawy nie jest mniejszy niż 10-15 letnich za to koszt zakupu większy.
    Lepiej i taniej wyremontować 10-15 letniego niż nowoczesny wysilony,
    wyciśnięty przez księgowych wynalazek.
    Albo brać nowy. I dlatego rozmawiamy o ofercie Hultaja.
    Dam znać co mi odpowiedzą na trudne pytania klienta ;-)

  • 26. Data: 2016-01-10 17:50:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 17:34, Cavallino pisze:

    > I to jest praktycznie jedyny minus niekupowania samochodu.

    Co wy chcecie robić z samochodem, w samochodzie ;-) czego by zabraniała
    normalna instrukcja użytkowania? :-)

  • 27. Data: 2016-01-10 17:58:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 17:45, z pisze:

    > To co zawsze. Nikt rozsądny nie sprzedaje 5 letniego dobrego auta. A na
    > pewno nie puszcza w świat tylko biorą znajomi albo rodzina.

    A jednak się zdarza.
    Sam sprzedałem na rynku dwa takie auta, jedno nawet młodsze (3,5 roku).

    Synowi udało się kupić 5 latka w dobrej cenie i dobrym stanie, choć ze
    sporym przebiegiem, ale po kilku tygodniach mógł go bez problemu
    sprzedać za 20% więcej - klienci byli.

    Więc to, że to faktycznie rzadkość, nie znaczy że się nie da.
    Da się.
    I gdyby położyć tamę fali sprowadzanych z zachodu złomów, takie oferty
    nie ginęły by wśród zalewu szrotów.

    > Samochody z założenia dzisiaj muszą się psuć po gwarancji

    Tyle że niektóre auta mają gwarancję na 5 i więcej lat, więc wystarczy
    odsiać wszystkie INNE firmy, które nie są pewne jakości swoich produktów.

  • 28. Data: 2016-01-10 18:03:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 17:50, z pisze:

    > Co wy chcecie robić z samochodem, w samochodzie ;-) czego by zabraniała
    > normalna instrukcja użytkowania? :-)

    Choćby nagrzewać go na luzie w mroźne poranki....

  • 29. Data: 2016-01-10 18:04:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.01.2016 17:50, z wrote:

    > Co wy chcecie robić z samochodem, w samochodzie ;-) czego by zabraniała
    > normalna instrukcja użytkowania? :-)

    Założyć LPG:P

    Shrek

  • 30. Data: 2016-01-10 18:07:59

    W dniu 2016-01-10 o 18:03, Cavallino pisze:
    > Choćby nagrzewać go na luzie w mroźne poranki....

    A coś bardziej ekstremalnego i co by mogła wychwycić firma leasingowa
    lub jej podstępni agenci? ;-)