  • 211. Data: 2020-01-27 20:30:29
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-27 o 17:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Cwierc to nie wiem.

    Malucha nie miałeś? W dłuższej trasie mordęga*, ale w mieście to
    była super sprawa. 24 KM.

    > Uwazam wrecz ze gdyby wiekszosc jezdziła własnie takimi samochodami
    > to ruch byłby normalniejszy, skonczyłoby sie butowanie od swiateł do
    > swiateł itp wyscigi.

    Też tak uważam - niestety nie może to zależeć od dobrej woli jednostek,
    to musi być jakaś większa akcja. Może Greta coś wykombinuje, jak już
    dorośnie.

    Mateusz

    *Mordęga, ale też wcale nie przez te 24 KM - raczej z racji
    nieistniejącego wygłuszenia, wibracji i bardzo ograniczonego miejsca.

  • 212. Data: 2020-01-28 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Malucha nie miałeś? W dłuższej trasie mordęga*, ale w mieście to
    > była super sprawa. 24 KM.

    Miałem tylko z doskoku kiedys na 2 tygodnie. Przyznaje ze tez dało sie
    poruszac bez problemu aczkolwiek ze wzgledu na komfort jazdy to było
    meczące.
    Moze dlatego ze uzywałem egzemplarz który nie miał za bardzo
    zawieszenia... :)

    > Też tak uważam - niestety nie może to zależeć od dobrej woli jednostek,
    > to musi być jakaś większa akcja. Może Greta coś wykombinuje, jak już
    > dorośnie.

    Cisnienie zaczyna sie pojawiać.
    Chociaz mysle ze przemysł motoryzacyjny sie nie da i bedzie ostatni
    chetny do zmian w tym kierunku.

    > Mateusz
    >
    > *Mordęga, ale też wcale nie przez te 24 KM - raczej z racji
    > nieistniejącego wygłuszenia, wibracji i bardzo ograniczonego miejsca.

    Ano własnie! :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 213. Data: 2020-03-12 11:29:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-28 o 18:59, Budzik pisze:

    > Cisnienie zaczyna sie pojawiać.
    > Chociaz mysle ze przemysł motoryzacyjny sie nie da i bedzie ostatni
    > chetny do zmian w tym kierunku.

    Branża musi się rozwijać. Czyli co roku zysk musi być wyższy niż w roku
    poprzednim. Najprościej to osiągnąć sprzedając droższe samochody. Stąd
    intensywnie lansowane mody: na suwy, na rajdówki z ryczącymi rurami
    wydechowymi, na "supercary" 450 koni i kto da więcej. Za 10 lat
    najsłabszy samochód nowy to będzie 300 koni i wydech ryczący i
    strzelający w standardzie, normalny wydech z tłumikiem ew. jako
    wyposażenie dodatkowe za dopłatą parę tys.
    To się samo nie skończy. Są pojedyńcze przypadki krajów, które
    poskromiły apetyt lobby motoryzacyjnego - np. Dania od dawna ma wysokie
    podatki od samochodów i dzięki temu mają luźniej, ciszej, lepsze
    powietrze, więcej miejsca dla ludzi, dzieci itp., a mniej % obszaru
    kraju zaasfaltowane i wybetonowane na drogi, parkingi. W Polsce panuje
    samochodoza kliniczna na masową skalę.