  • 31. Data: 2019-05-21 09:26:26
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-20 o 16:07, glumek pisze:
    > Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?
    > pytam bo jutro mam zrobic trase 1100 km...sam

    To głupota robić z tego zawody.
    Przede wszystkim dobrze się wyśpij.
    I rób przerwy co ok. 2h, a pod koniec nawet co 1h choćby Ci się
    wydawało, że nie potrzeba, a do "mety" było blisko.

    Nie wiem czy jest to ujęte w statystykach, ale sporo poważnych wypadków
    jest spowodowanych znużeniem monotonną jazdą. I egoizmem kierowców, nie
    myślących, że mogą zabić kogoś jeszcze oprócz siebie.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2019-05-21 10:32:56
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 21 May 2019 09:26:26 +0200, Miroo wrote:
    > Nie wiem czy jest to ujęte w statystykach, ale sporo poważnych wypadków
    > jest spowodowanych znużeniem monotonną jazdą.

    Zaraz ktoś napisze, że dlatego bezpieczniej jest zapierdalać...

    Mateusz

  • 33. Data: 2019-05-21 10:39:07
    Temat: Re: Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
    Od: "Transpok" <g...@s...pl>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nie wiem czy jest to ujęte w statystykach, ale sporo poważnych wypadków
    > jest spowodowanych znużeniem monotonną jazdą.

    Potrzebny jest czujnik wykrywający znużenie i ostrzegający kierowcę.

  • 34. Data: 2019-05-21 10:52:01
    Od: p...@g...com

    --Potrzebny jest czujnik wykrywający znużenie i ostrzegający kierowcę.

    on jest niekonfigurowalny wiec wylaczony :-)

  • 35. Data: 2019-05-21 11:05:45
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, May 21, 2019 at 4:41:33 AM UTC+10, J.F. wrote:
    > Do samolotu np roweru nie wezmiesz.

    Mozesz zabrac rower do samolotu.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam:
    https://sites.google.com/site/iguan007/

  • 36. Data: 2019-05-21 11:14:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, May 21, 2019 at 7:32:59 AM UTC+2, Myjk wrote:

    > Ja też się kulam samochodem do Włoch/Austrii (bo czarterów w zimie mało).
    > Ale nie będę kłamaćże jest to przyjemne.

    Ja na narty samolotem bym sie nie wybral, teoretycznie krocej, ale praktycznie dluzej
    ;), szkoda urlopu. (no, chyba, ze gdzies dalej niz Austra/Wlochy)

    Np. ostatni wyjazd ~900km Krk - okolice Salzburga, z Krk piatek po pracy ~23,
    przyjazd pod wyciag przed 9, bagaz w samochodzie, my na nartach, ~17 w pokoju,
    powrot podobnie - nd po nartach. Czyli 5 dni urlopu => 9 dni jazdy na nartach.
    Samolotem nie ma szans zgrac + i tak musialbym pozyczyc samochod, zeby pojezdzic po
    roznych wyciagach + przechowac w nim bagaz w pierwszy i ostatni dzien w czasie jazdy
    na nartach.

  • 37. Data: 2019-05-21 12:14:42
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-21 o 10:39, Transpok pisze:
    > Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > Potrzebny jest czujnik wykrywający znużenie i ostrzegający kierowcę.

    Im więcej takich czujników, tym mniej ostrożny kierowca.
    No bo przecież wystarczy na autostradzie włączyć aktywny tempomat i
    czujnik pasa ruchu i można jechać przez całą Polskę oglądając cały sezon
    Gry o Tron na laptopie.
    A jakby co - to wina czujnika :)

    Idea "półautonomicznych" samochodów, gdzie kierowca ma być gotów w
    każdej chwili przejąć kierownicę jest chora.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2019-05-21 12:25:23
    Od: p...@g...com

    --Idea "półautonomicznych" samochodów, gdzie kierowca ma być gotów w każdej chwili
    przejąć kierownicę jest chora.

    to przypomnij sobie jak twoja nauka przebiegala :-) AI tez potrzebuje czasu ale mozna
    zalozyc ze kiedy juz sie nauczy to nie bedzie miala wad czlowieka tzn nie pojedzie na
    bance czy dragach, nie bedzie zapierdalac bez sensu, nie bedzie zmeczona i jak
    stuknie jej 100-tka bedzie tak samo sprawna lub nawet lepsza niz na poczatku :-)

  • 39. Data: 2019-05-21 12:43:06
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-21 o 12:25, p...@g...com pisze:
> [...]
    i jak stuknie jej 100-tka bedzie tak samo sprawna lub nawet lepsza niz na poczatku
    :-)

    Ale ja nie mam nic przeciwko PEŁNEJ autonomii najlepiej WSZYSTKICH
    samochodów. Jestem przeciwko częściowej autonomii udostępnionej masom.

    Btw czytałeś co napisała AI po skonsumowaniu 7 książek o Harrym Potterze?
    "Ron zobaczył Harry'ego i natychmiast zaczął zjadać rodzinę Hermiony.
    Koszulka Rona była tak samo zła, jak on sam."

    I wypuść to na drogę :)

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2019-05-21 12:50:39
    Od: p...@g...com

    --Ale ja nie mam nic przeciwko PEŁNEJ autonomii najlepiej WSZYSTKICH
    samochodów. Jestem przeciwko częściowej autonomii udostępnionej masom.

    nie ma innej drogi, dane trzeba jakos zbierac i straty jesli sa to pomijalne ...
    uber, tesla, google wszyscy zbieraja dane na potege i to co powstanie bedzie mialo
    niesamowite mozliwosci ... juz widze te wyroki sadowe: 2 lata jezdzenia z AI a dla
    nieogarnietych dozywocie :-) dodatkowa szykana predkosc ograniczona do
    administracyjnej i tryb defensywny czyli zero wyprzedzania :-)