  • 11. Data: 2010-04-27 02:26:45
    Temat: Re: Ile kosztuje regeneracja sprężarki klimatyzacji
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
    news:4bd59e76$0$17104$65785112@news.neostrada.pl...
    > W Oplu Astrze I (F). Powiedzieli mi że sprężarka ma nieszczelny zawór. W
    > internecie widziałem oferty sprzedaży zregenerowanych sprężarek za 600
    > zł. Ciekawe ile kosztuje robocizna - wyjecie starej i włożenie nowej
    > oraz napełnianie układu? Czy opłaci się oddać do regeneracji tą
    > sprężarkę którą mam zamiast kupować inną zregenerowaną? Czy można
    > zdemontować sprężarkę klimy i jeździć samochodem w czasie gdy będzie w
    > regeneracji?

    Owa regeneracja najczesciej polega na zdaniu starej i otrzymaniu juz
    zregenerowanej. Podjedz do warsztatu ktory robi to kompleksowo lub
    wspolpracuje z kims kto regeneruje, wtedy odpowiedzialnosc za ewentualne
    babole spada na niego - przy poprawce nie bedziesz ponosil dodatkowych
    kosztow. Jesli widziales zregenerowane za 600 zl to nie ludz sie, ze jesli
    oddasz swoja, to wyjdzie duzo taniej. Warsztaty ktore regeneruja kompresory
    kupuja je na wage i czy Ty im zdasz swoj kawalek zlomu nie zrobi im wielkiej
    roznicy.

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-04-27 04:48:30
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > bardzo proste do zrobienia, sprobuj kupic cos nietypowego do alfy 166 jak
    > np. linki skrzyni - 800zl, 2 tyg czekania w ASO , zamienników brak.

    Regeneracja tych linek kosztuje max. 200 PLN.

    Jurand.

  • 13. Data: 2010-04-27 09:24:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    news-gazeta pisze:
    > Mozesz to rozwinąć? Jakoś nie wierzę w takie brednie, żeby aso
    > nie miało nowej częsci i do tego jeszcze "nikt tego nie miał".

    w Bielsku nie mieli, a żadne ASO nie miało tego na stanie. Bardzo wiele
    drobnych elementów nawet w aso ciężko trafić, przykład: wspornik
    zderzaka tylnego do cinquecento.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-04-30 20:02:57
    Od: m...@p...onet.pl

    > czy Ty im zdasz swoj kawalek zlomu nie zrobi im wielkiej
    > roznicy.

    no ale jesli tylko sprezarka jest nieszczelna to wystarczy poszukac w ktoryms
    ze sklepow z klimami (np. climateam lub laser) czesci do sprezarki i wymienic
    to co sie zuzylo! kpl. uszczelnien do popularnych kompresorow to jakies 120zl,
    na allegro czasem mozna dorwac za 300zl nowa sprezarke od Daewoo idealnie
    pasujaca do oplow(tylko znaczek inny)...ale zrob jak sam uwazasz :-)

  • 15. Data: 2010-05-24 23:11:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Apr 2010 18:10:59 +0200, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    >W ogole ASO Fiata, a co za tym idzie Lancii i Alfy jest wyjatkowo
    >zjebane pod wzgledem kompetencji :/
    >Pomijam juz ceny z kosmosu.

    O nie, nie... ASO Forda to jest dopiero ewenement. Tam sporo części
    jest na "za siedem dni". To już w Renault jest lepiej - góra dwa-trzy
    dni. Przeważnie jeden.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-05-24 23:27:57
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    jerzu pisze:

    > O nie, nie... ASO Forda to jest dopiero ewenement. Tam sporo części
    > jest na "za siedem dni". To już w Renault jest lepiej - góra dwa-trzy
    > dni. Przeważnie jeden.

    No niby racja, chociaż ja na jeden wężyk od klimy to prawie półtora
    miesiąca czekałem. Aż chciałem kupić w pobliskim Oplu do Vivaro.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 17. Data: 2010-05-25 05:11:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > Zależy jakie ASO.
    > Ja tam narzekać nie mogłem, przynajmniej na ilość dostępnych części czy
    > czas ich ściągania.
    > O cenach nie mówiąc.

    Sciagnac czesci to nie filozofia.
    Ja mialem na mysli kompetencje i sama obsluge klienta.
    Fiat to jest dno, ale moze ASO BMW wypaczylo mi troche poglad na
    dzialanie serwisu i za duzo wymagam.

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2010-05-25 05:13:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    jerzu pisze:

    > O nie, nie... ASO Forda to jest dopiero ewenement. Tam sporo części
    > jest na "za siedem dni". To już w Renault jest lepiej - góra dwa-trzy
    > dni. Przeważnie jeden.

    Gorzej jak musisz klocic sie z pracownikiem serwisu o istnienie danej
    czesci i robic im wyklad z budowy samochodu i obslugi katalogu czesci.
    I niestety nie byl to odosobniony przypadek.
    A ceny czesci jakbym kupowal w salonie Bentleya :/

    --
    Karolek