  • 1. Data: 2010-04-26 12:54:38
    Temat: [POZ][Pzdr] Niebieskie Kia
    Od: tmar <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Dopiero dzisiaj dostałem się do komputera

    Serdecznie pozdrawiam Niebieską (chyba Kie) spotkaną w piątek około
    godziny 18 przy M1

    TMarX

  • 2. Data: 2010-04-26 14:12:17
    Temat: Re: [POZ][Pzdr] Niebieskie Kia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tmar" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Dopiero dzisiaj dostałem się do komputera
    >
    > Serdecznie pozdrawiam Niebieską (chyba Kie) spotkaną w piątek około
    > godziny 18 przy M1

    A faktycznie, dziękuję za pozdrowienia i odpozdrawiam.
    Szczerze mówiąc nie bardzo widziałem czym jechałeś, jako że mam obolały kark
    po wjechaniu mi w tylny zderzak przez gościa w BMW, więc miałem kłopoty z
    odwróceniem się, ale znak trójkąta zauważyłem. ;-)
    Ale tablice chyba obce miałeś?

  • 3. Data: 2010-04-26 15:30:34
    Od: tmar <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-26 14:12, Cavallino pisze:
    <ciach>

> [...]
    > kark po wjechaniu mi w tylny zderzak przez gościa w BMW, więc miałem
    > kłopoty z odwróceniem się, ale znak trójkąta zauważyłem. ;-)

    Czarny peugeot 206 (żony, ja obecnie jestem na etapie poszukiwań)
    a blachy jak najbardziej "nasze" PO :-)

    Pozdrawiam
    TMarX

    PS. czytam tą grupę już chyba 10 rok i jesteś pierwszą upolowaną
    naklejką (już traciłem wiarę że w ogóle tutaj takie bywają)

  • 4. Data: 2010-04-26 15:50:56
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Mon, 26 Apr 2010, Cavallino wrote:

    > Szczerze mówiąc nie bardzo widziałem czym jechałeś, jako że mam obolały kark
    > po wjechaniu mi w tylny zderzak przez gościa w BMW, więc miałem kłopoty z
    > odwróceniem się, ale znak trójkąta zauważyłem. ;-)

    Tak się ostatnio zastanawiałem, ile osób czytających obecnie tą grupę zna
    jeszcze tradycję "grupowych pozdrowień" i skojarzonych z nimi gestów? Bo w
    ciągu ostatniego roku chyba ze dwa razy mi się zdarzyło spotkać na drodze
    samochód z naklejką i za każdym razem jego kierowca patrzył na mnie jak na
    jakiegoś marsjanina kiedy próbowałem go pozdrowić ;-)

    W.

  • 5. Data: 2010-04-26 21:19:02
    Od: tmar <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-26 15:50, Wojciech Borczyk pisze:
    <ciach>
> [...]
    > spotkać na drodze samochód z naklejką i za każdym razem jego kierowca
    > patrzył na mnie jak na jakiegoś marsjanina kiedy próbowałem go pozdrowić

    No ja na początku chciałem okleić swój, ale ta chęć z roku na rok malała
    bo ni razu nie udało mi się nikogo zobaczyć. Ale pojawiła się nadzieja
    wiec może następne auto już okleję ;-)

    TMarX

  • 6. Data: 2010-04-26 22:04:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Wojciech Borczyk pisze:
    (...)
> [...]
    > spotkać na drodze samochód z naklejką i za każdym razem jego kierowca
    > patrzył na mnie jak na jakiegoś marsjanina kiedy próbowałem go pozdrowić

    Tradycja ginie, do tego banda włochatych trolli twierdzi, że te
    pozdrowienia to idiotyzm (nie tylko tutaj - poczytaj co na ten temat
    piszą "przyjaciele" z pl.rec.motocykle, którzy o dziwo sami się
    pozdrawiają na drodze :)) Dwa lata temu chyba kogoś przestraszyłem,
    ponieważ mu bilecik włożyłem za wycieraczkę w Kudowie :). Z drugiej
    strony spotkałem się z brakiem reakcji z pojazdów oznakowanych
    (w tym pozdrowienia za wycieraczką) oraz pozdrowieniami z pojazdów
    nieoznakowanych, których właściciele (kierowcy) deklarowali oklejenie
    w najbliższym czasie, ale tego nie zrobili :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 7. Data: 2010-04-26 22:51:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > No ja na początku chciałem okleić swój, ale ta chęć z roku na rok malała
    > bo ni razu nie udało mi się nikogo zobaczyć. Ale pojawiła się nadzieja

    A jako że ja będę musiał zderzak pomalować - ma ktoś zbędne naklejki,
    najlepiej w Poznaniu?

  • 8. Data: 2010-04-27 11:00:38
    Od: tmar <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-26 22:51, Cavallino pisze:
    <ciach>

    > A jako że ja będę musiał zderzak pomalować - ma ktoś zbędne naklejki,
    > najlepiej w Poznaniu?

    to ja się dołączę do prośby :-) też Poznań

    TMarX