  • 21. Data: 2018-08-21 01:45:50
    Temat: Re: Irytujące stacje benzynowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 23:08:48 +0100, PiteR napisał(a):

    > Polikwidowali bezobsługowe? Zbiornik ma 55 litrów.

    Nigdy ich duzo nie bylo, przy autostradzie to chyba wcale,
    a troche z tych co byly to zlikwidowali.

    J.

  • 22. Data: 2018-08-21 05:54:51
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 15:20:28 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem stację paliw bez sklepiku i
    > restauracji w środku. I od szczęścia zależy czy zatankujesz i szybko
    > zapłacisz czy w kolejce do kasy stracisz więcej czasu niż na samo
    > tankowanie.

    Dlatego tak mi się podoba w Gdyni. Mamy tu aż gęsto (w porównaniu z resztą
    Polski) stacji Emila - szybko, samoobsługowo bez namawiania na
    płyn/myjnię/hot-doga. Mam ich kartę, więc fakturę przysyłają raz w miesiącu
    mailem i nie muszę zbierać faktur drukowanych na paskach, jak paragon za
    gacie.
    Statoil miał takie stacje 3-2-1. Istnieje to jeszcze?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 23. Data: 2018-08-21 10:20:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 23:10:20 +0100, PiteR napisał(a):

    > To chyba tylko w Polsce może tak być :)

    Ale jak - ze powstaje spolka celowa, czy ze nie powstaje ?

    J.

  • 24. Data: 2018-08-21 10:44:42
    Od: p...@g...com

    --Ale jak - ze powstaje spolka celowa, czy ze nie powstaje ?

    https://android.com.pl/aplikacje/110424-koniec-justd
    rive-orlen-zrywa-umowe/

  • 25. Data: 2018-08-21 11:25:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 01:44:42 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > --Ale jak - ze powstaje spolka celowa, czy ze nie powstaje ?
    > https://android.com.pl/aplikacje/110424-koniec-justd
    rive-orlen-zrywa-umowe/

    Ale nie rozumiem tego "chyba tylko w Polsce moze tak byc" ...
    czego konkretnie ?

    J.

  • 26. Data: 2018-08-21 16:26:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Jest zupełnie odwrotnie :-) - na BP czy Orlenie które mam "po trasie" w
    > Wawie praktycznie główny ruch spowodowany jest "kawoszami" (to BP z
    > rana) lub amatorami hot dogów i innych zapiekanek. Czasami wszystkie
    > stoliki w tych mini barkach rano są zajęte. Nie ma gdzie smartfona
    > rozłożyć i w spokoju wypić kawę :-)

    Żadna ze stacji, na których kupuję w Warszawie, nie ma żadnych stolików.
    Nie bardzo jest też gdzie zaparkować poza stanowiskami przy dystrybutorach.

    I owszem, czasem ktoś kupuje colę/piwo. Z naciskiem na 'czasem'.

    Ja wiem, moja obserwacja jest mojsza.

    MJ

  • 27. Data: 2018-08-23 00:14:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    rive-orlen-zry

    > Ale nie rozumiem tego "chyba tylko w Polsce moze tak byc" ...
    > czego konkretnie ?
    >
    > J.

    że "Orlen się wystraszył, że ludzie przestaną wchodzić do sklepu"
    Powinien chcieć wszystkich tych co wejdą i tych co nie.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 28. Data: 2018-08-23 00:17:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Nigdy ich duzo nie bylo, przy autostradzie to chyba wcale,
    > a troche z tych co byly to zlikwidowali.

    Wredne małpy.

    Przecież odpadał koszt człowieka, ogrzewania, klimy.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 29. Data: 2018-08-23 11:52:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2018 23:17:49 +0100, PiteR napisał(a):

    > Wredne małpy.
    > Przecież odpadał koszt człowieka, ogrzewania, klimy.

    W miastach byly, ale jakos nieduzo.

    We Wroclawiu kojarze 4 Neste.
    Jedna sie teraz nazywa E-mila, druga miala pecha byc naprzeciwko
    Shella, trzecia (Bardzka/AK) Shell zamknal na czas remontu ... i
    otwarcia nie widac, a czwarta (Krzycka/Powstancow) chyba ciagle
    dziala. No i przybyla piata (a wlasciwie to teraz trzecia)
    Statoil/CircleK.

    Przy Tesco mamy stacje, ale jakos woleli postawic dwie budki i
    szlabany niz automat.

    Ale ... w supermarkecie mam kasy samoobslugowe, i czesto bywa, ze
    przeskakuje klejke, bo "my czekamy do tych po prawej, co przyjmuja
    gotowke".
    Jakos nie wszyscy maja karty, i to moze byc argument dla Tesco :-)

    J.

  • 30. Data: 2018-08-23 11:53:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2018 23:14:21 +0100, PiteR napisał(a):

    > że "Orlen się wystraszył, że ludzie przestaną wchodzić do sklepu"
    > Powinien chcieć wszystkich tych co wejdą i tych co nie.

    Przeciez i tak bedzie mial wszystkich. Tylko beda musieli wejsc :-)

    J.