  • 1. Data: 2009-11-22 18:26:33
    Temat: Jak "graficznie" "programować" cpld ?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    czy istnieje jekiś prosty program do rysowania bramek żeby później załadować
    to do cpld?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-22 19:07:56
    Temat: Re: Jak "graficznie" "programować" cpld ?
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Szumek pisze:
    > Witam
    > czy istnieje jekiś prosty program do rysowania bramek żeby później załadować
    > to do cpld?

    Darmowy software od Altery potrafi coś takiego. Jest spora biblioteka
    gotowych scalaków z rodziny 74xxx oraz kreator generujący np. n-bitowe
    liczniki czy zatrzaski.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2009-11-22 21:20:36
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Darmowy software od Altery potrafi coś takiego. Jest spora biblioteka
    > gotowych scalaków z rodziny 74xxx oraz kreator generujący np. n-bitowe
> [...]

    Witam ponownie
    zapomniałem dodać że wolałbym coś dla xilinxa
    ze względu na dostępność ,cenę i to ze już nawet mam programator dla xilinxa
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-22 21:58:54
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Szumek pisze:

    > Witam ponownie
    > zapomniałem dodać że wolałbym coś dla xilinxa
    > ze względu na dostępność ,cenę i to ze już nawet mam programator dla xilinxa
    > pozdrawiam

    Nie to, że chciałbym Cię nawrócić na inną religię, ale programator do
    Altery to tylko hc244 i garstka oporniczków. A układy są dostępne choćby
    w tme.pl ;-)

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2009-11-22 22:21:39
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Filip Ozimek przemówił ludzkim głosem:

    > Nie to, że chciałbym Cię nawrócić na inną religię, ale programator do
    > Altery to tylko hc244 i garstka oporniczków. A układy są dostępne choćby
    > w tme.pl ;-)

    Dokładnie tak samo jest w przypadku xilinksa (jeśli ktoś ma jeszcze LPT
    w komputerze)
    http://www.xilinx.com/itp/xilinx4/data/docs/pac/appe
    ndixb.html

  • 6. Data: 2009-11-23 19:06:43
    Temat: Re: Jak "graficznie" "programowa?" cpld ?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Witam ponownie
    > zapomnia?em doda? ?e wola?bym co? dla xilinxa
    > ze wzgl?du na dost?pno?? ,cen? i to ze ju? nawet mam programator dla xilinxa
    > pozdrawiam

    WebISE Xilinxa jest darmowy i dziala pod Windows i Linux, ma biblioteke
    scalakow serii 74 i mozesz rysowac schematy.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.