  • 11. Data: 2014-11-25 15:10:56
    Temat: płużąc
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2014-11-25 21:15:33
    Temat: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-11-25 09:02, spider pisze:
    > Tu to dopiero jest wynalazek:
    > https://www.google.pl/maps/@52.1237467,21.0153887,3a
    ,75y,301.42h,75.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1sWrJkq5dnMTjK
    v8wwURrGgA!2e0?hl=pl

    Znam te progi :-)Taki fajny "myk" tamtędy prowadzi ;-)

    > Jak widać po śladach na progu i za, niektórzy z niskim zawieszeniem mogą
    > się zdziwić po przejeździe środkiem.

    Dlatego jadąc niedawo nowym, załadowanym samochodem nie brałem ich
    "między koła". A jakiś miesiąc temu te progi zlikwidowano i wybudowano
    klasyczne, szerokie na całą jezdnię, łagodne. I się nie dowiem, czy na
    pusto bym przeszedł ;-)

    Seco

  • 13. Data: 2014-11-26 13:33:53
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Czesław Wiśniak" wrote in message news:m507ba$edd$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    jednej+z+sto%C5%82ecznych+ulic

    > Prawym kolem po plaskim mniej niszczy zawieszenie, a najlepiej jesli jest
    > miejsce to srodkiem ;)

    Środkiem się nie da - ulica wąska tak, że jeśli dwa samochody jadą naprzeciw
    siebie i chcą lewymi kołami "po płaskim" przejechać, to mogą się zahaczyć
    lusterkami...

    --
    Axel

  • 14. Data: 2014-11-26 13:38:56
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "szerszen" wrote in message

    "Axel" <a...@o...pl> wrote:

    > Owocnej dyskusji życzę :-)

    > Nad czym tu dyskutować, jeśli nie masz zglebionego auta i prześwitu na
    > paczkę fajek, to jedyny sensowny przejazd to okrakiem. Focusem takie
    > progi pokonuje z dozwoloną, czyli w okolicach 50-60 prawie
    > niezauważalnie.

    Może inne progi - na tych wyraźnie czuję silne uderzenie w momencie
    najechania, nawet przy przepisowych w tym miejscu 30km/h (Vectra C).

    --
    Axel

  • 15. Data: 2014-11-26 16:23:06
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 26 Nov 2014 13:38:56 +0100
    "Axel" <n...@s...mu> wrote:

    > Może inne progi - na tych wyraźnie czuję silne uderzenie w momencie
    > najechania, nawet przy przepisowych w tym miejscu 30km/h (Vectra C).

    Dokładnie takie jak na focie. Jak bierzesz okrakiem to różnica poziomów
    jest kilkucentymetrowa i identyczna po obu stronach, do tego stopniowa.
    Jeśli czujesz jakieś uderzenie, to albo masz twarde zawieszenie, albo po
    prostu foka ma bardziej tłumiące takie nierówności.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 16. Data: 2014-11-26 18:20:41
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-11-25 21:15, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Dlatego jadąc niedawo nowym, załadowanym samochodem nie brałem ich
    > "między koła". A jakiś miesiąc temu te progi zlikwidowano i wybudowano
    > klasyczne, szerokie na całą jezdnię, łagodne.

    Fakt, dzisiaj się o tym przekonałem. Widać coś musiało być na rzeczy,
    skoro je przerobiono.