  • 181. Data: 2017-10-17 19:54:13
    Temat: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1...@m...org...
    Tue, 17 Oct 2017 14:00:33 +0000 (UTC), Budzik

    >Własnie m.in. wspomniany Outlander tak ma. Kumpel w MMP nawet mi
    >proponował
    >takie auto widzac moją fascynację elektrykami... Ale taka klockowata
    >hybryda najmniej kosztuje 190 tys. a kończy się na 240 i nawet jak mi
    >chciał dać swoje upusty pracownicze to nijak się to kupy nie trzyma.
    >Poza
    >tym co mi po tych 50km na akumulatorach przy cenie 30-90 tys. zł
    >wyższej
    >niż zwykłe paliwo? To już poważnie wolę sobie Leafa czy innego Bolta
    >kupić.

    Ale Leaf kosztuje 130-160 tys, plus jeszcze drugi garaz :-)

    J.

  • 182. Data: 2017-10-18 04:22:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:os40rr$2ic$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie - ale na pewno nie jest normą, że 2/3 samochodów danej marki jeździ na
    > zagranicznych blachach.

    No ale nie jest to Daewoo Tico tylko auto drogie, nowalijka.
    Tak jak w Krakowie jezdzą auta na Warszawskich rejestracjach
    bo są w leasingu, tak samo w Polsce mogą jeździć Tesle na
    niemieckich numerach, bo były kupione w Niemczech...
    Tak bym sobie wyobrażał sobie duże dysproporcje o których
    piszesz. Plus oczywiście turyści, nie mieszkający w Polsce na stałe.

  • 183. Data: 2017-10-18 04:23:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:os40tf$2ic$2@node2.news.atman.pl...

    > To jakie zalety ma ta Tesla.
    > Bo jako kolejna zaleta wychodzi awaryjność;)

    A jakie zalety ma Renault? Dla każdego pewnie inne...

    Dla mnie Tesla jest interesująca bo ma obiecaną samojezdność.
    Jak na razie nie ma ale będzie mieć, więc zobaczymy :-)

  • 184. Data: 2017-10-18 04:27:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ponoc sa juz hybrydy które doładowuje sie z gniazdka i maja
    > zasieg samego elektryka na około 50km.

    To tak zwane plug-in hybrid i sporo tego jeździ po drogach w USA.

  • 185. Data: 2017-10-18 04:28:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup
    > Tue, 17 Oct 2017 14:00:33 +0000 (UTC), Budzik

    > Ale Leaf kosztuje 130-160 tys, plus jeszcze drugi garaz :-)

    Usłyszeliśmy na wideo że używane można dorwać już od 50 kafli.

  • 186. Data: 2017-10-18 06:32:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2017 o 04:22, Pszemol pisze:

    > tak samo w Polsce mogą jeździć Tesle na
    > niemieckich numerach, bo były kupione w Niemczech...

    To dalej jest ewenement, bo większość aut w Polsce jest kupionych od
    Niemca, a blachy mają nasze.

    Shrek

  • 187. Data: 2017-10-18 06:36:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2017 o 04:23, Pszemol pisze:

    > A jakie zalety ma Renault? Dla każdego pewnie inne...

    Nie wiem, ale nie ma "zalet" Tesli - cena jak za segment E, a sugerowane
    zastosowanie to drugie, miejskie auto w rodzinie (czyli segment B).

    > Dla mnie Tesla jest interesująca bo ma obiecaną samojezdność.

    LOL - zaletą tesli ma być coś, co na razie nie istnieje (i pewnie
    prędzej tesle zardzewieją, niż to aktualizacją oprogramowania wprowadzą)

    Shrek

  • 188. Data: 2017-10-18 10:03:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 18 Oct 2017 06:32:16 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > To dalej jest ewenement, bo większość aut w Polsce jest kupionych
    > od
    > Niemca, a blachy mają nasze.

    Być może to sprawa czeska. Bardzo dużo przedsiębiorców przebywających
    w Polsce ma zarejestrowaną działalność w Czechach bo tam bardziej się
    opłaca rejestrować zwykle auto na firmę.

    --
    Marek

  • 189. Data: 2017-10-18 13:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > To tak zwane plug-in hybrid i sporo tego jeździ po drogach w USA.

    I jak sie sprawuje?
    Te pierwsze +-50km rzeczywiscie robi bez właczania silnika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 190. Data: 2017-10-18 14:21:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Oct 2017 11:00:56 +0000 (UTC), Budzik

    > I jak sie sprawuje?
    > Te pierwsze +-50km rzeczywiscie robi bez właczania silnika?

    Kumpel z MMP jeździł, oczywiście wspomnianym Outlanderem,
    i twierdzi, że jeździ to całkiem fajnie, faktycznie wyrabia
    te min. 50km i wyjątkowo cicho sunie... Tylko ta cena. :P

    --
    Pozdor Myjk