  • 1. Data: 2014-07-18 13:13:41
    Temat: Jak najlepiej kupić winietę na Węgrzech?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    Jutro wyjazd - a znalazłem taki serwis:
    http://www.tolltickets.com/country/hungary/vignette.
    aspx?lang=pl-PL

    rozumiem, ze po zaplaceniu wydrukuje mi sie jakis dokument, ktory musze
    miec przy sobie w razie kontroli?

    Czy ktoś korzystał z tego serwisu i przybliżyłby procedurę?

    Sprawdzilem - ceny sa dokladnie takie same jak oficjalne (czyli nie to
    co winiete np. na Austrie kupiona w PL).

  • 2. Data: 2014-07-18 13:22:30
    Temat: Re: Jak najlepiej kupić winietę na Węgrzech?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-18, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Sprawdzilem - ceny sa dokladnie takie same jak oficjalne (czyli nie to
    > co winiete np. na Austrie kupiona w PL).

    Na Wegrzech masz elektroniczny system - filmuja przejezdzajace samochody
    i weryfikuja czy dany numer rejestracyjny ma wykupiona winiete. Na wszelki
    wypadek masz swistek a ZTCW warto go trzymac jeszcze troche po powrocie
    by pozniej sie nie zdziwic ;-)

    Mi sie tam nigdy nie chce kupowac przed wyjazdem i po prostu kupuje na
    stacji jak tankuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-07-18 13:28:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-18, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Sprawdzilem - ceny sa dokladnie takie same jak oficjalne (czyli nie to
    > co winiete np. na Austrie kupiona w PL).

    To jest chyba oficjalna strona:
    https://en-ematrica.autopalya.hu/

    Troche taniej, no i masz pelne info.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-07-19 07:27:46
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

[...]

    ja kupowalem na granicy - 5min

  • 5. Data: 2014-07-19 11:34:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 07:27:46 +0200 osobnik zwany Marcin Ł
    napisał:

> [...]
    >
    > Sprawdzilem - ceny sa dokladnie takie same jak oficjalne (czyli nie to
    > co winiete np. na Austrie kupiona w PL).

    to jest oficjalna strona autostrad Węgierskich.
    musisz się zarejestrować.
    Uwaga: nuemr telefonu przyjmuje tylko węgierski :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?