  • 1. Data: 2014-07-18 13:35:45
    Temat: Ramię wycieraczki tylnej szyby do Punto FL prod. po 2003 r.
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jakiś bezmóżdżek ukradł mi całą wycieraczkę tylnej szyby w Punto
    produkowanym po 2003 r. Chcę kupić "nową" na Allegro. Czy zapasuje
    wycieraczka do Punto I lub II sprzed 2003 r.? A może z Grande Punto?

  • 2. Data: 2014-07-18 13:51:59
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 13:35:45 UTC+2 użytkownik TM napisał:

    > Czy zapasuje
    >
    > wycieraczka do Punto I lub II sprzed 2003 r.? A moze z Grande Punto?

    W Punto I byla taka klasyczna metalowa wycieraczka.
    Punto II i Grande maja ramie z plastiku, ale roznia sie ksztaltem:
    w Punto II wycieraczka jest zamontowana ponizej szyby i jest
    wygieta, a Grande ma os wycieraczki na szybie i ramie jest proste.

    Mysle, ze powinna ci pasowac z Punto II ale musisz to sobie gdzies
    porownac, zeby miec 100% pewnosc.

    Pozdrawiam
    MK

  • 3. Data: 2014-07-18 15:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TM t...@p...onet.pl ...

> [...]
    > produkowanym po 2003 r. Chcę kupić "nową" na Allegro. Czy zapasuje
    > wycieraczka do Punto I lub II sprzed 2003 r.? A może z Grande Punto?

    A po ile chodzą?
    Ja ostatnio potrzebowałem ramię wycieraczki, pojechałem do sklepu - cena
    ponad 300zł....
    Wszedłem na allegro wpisałem model, wszedłem w auta na czesci i kupiłem za
    40zł z przesyłką.

  • 4. Data: 2014-07-19 09:58:07
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-18 15:00, Budzik pisze:
> [...]
    > ponad 300zł....
    > Wszedłem na allegro wpisałem model, wszedłem w auta na czesci i kupiłem za
    Kupiłem ramię i wycieraczkę firmy Polcar za 35 zł.

  • 5. Data: 2014-07-19 11:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TM t...@p...onet.pl ...

    > Kupiłem ramię i wycieraczkę firmy Polcar za 35 zł.

    Zdecydowanie dobra cena :)