  • 11. Data: 2019-09-19 17:30:51
    Temat: Re: Jak najwięcej rdzeni za jak namniejsze pieniądze
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/09/2019 09:41, zhbick wrote:
    > (4C/8T)

    Nie, nie, minimum 6 cores rzeczywistych.

  • 12. Data: 2019-09-19 19:57:52
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Sep 2019 17:30:51 +0200
    doszła do mnie wiadomość <qm06vb$1ao$2@dont-email.me>
    od heby <h...@p...onet.pl> :

    >Nie, nie, minimum 6 cores rzeczywistych.

    No to pozostaje przeglądanie Wikipedii w poszukiwaniu sześciokorowców, a potem
    szukanie
    ofert w necie.
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_i7_
    microprocessors
    https://en.wikipedia.org/wiki/Table_of_AMD_processor
    Taki i7-980X(6 rdzeni) kosztuje niemało(ale może słabo szukałem, znalazłem za 330
    samo
    cpu), a TDP ma 130W, ale może ci pasuje?

  • 13. Data: 2019-09-19 21:40:01
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-19 o 17:29, heby pisze:

    > Pisałem o MII albo RMII.

    > Ale ja tutaj dygresuję sobie o TV Boxach. A zagadkę możesz podać.

    Moja karta sieciowa ma 100Mb/s. Szybkość największa mojego internetu to
    góóóóra 56 Mb/s. Dawniej było sporo więcej. Podobno to wina mojego
    komputera i wina tego, że nie mam karty sieciowej 1GB. Teraz mi dołożyli
    internetu ze 120 do 150 Mb/sek, bo podobno tej niższej już nie mają.
    Karty sieciowej nie mam zamiaru zmieniać-zintegrowana. Komputera czy
    laptopa z kartą 1 GB też nie mam zamiaru kupować, bo nie mam poza tym co
    wyżej żadnych zastrzeżeń do swojego komputera.

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-09-19 22:12:55
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Pisałem o MII albo RMII.

    > Ale ja tutaj dygresuję sobie o TV Boxach. A zagadkę możesz podać.

    To jest raczej jakieś rozwiązanie dot. szybkości mojego internetu, ale
    nie wiem co zrobić.
    https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=
    https://en.wikipedia.org/wiki/Media-independent_inte
    rface&prev=search

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-09-19 23:19:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/09/2019 21:40, Animka wrote:
    > Karty sieciowej nie mam zamiaru zmieniać-zintegrowana.

    To sobie wsadź kartę na USB3. Powinna kilkaset Mbit wyciągnąć.

  • 16. Data: 2019-09-20 11:42:59
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    W dniu 2019-09-18 o 19:25, heby pisze:
> [...]
    > d) w miarę możliwości bez przeróbek hardware jak piłowanie podstawek.
    > Wymiana BIOSu oczywiśćie ok, o ile mogę go wymienić nie mają innego
    > procesora. Od biedy mogę scalak BIOSu wydłubać i zaprogramować czymś na
    > boku bo mam.
    >
    > Kupić muszę płytę i cpu. Pamięć jakaś znajdę od DDR do DDR3. Interesuje
    > mnie wic taniość pary cpu+płyta.
    >
    > To rodzaj eksperymentu na własne potrzeby i chce na niego wydać jak
    > najmniej. Płyty w starszych podstawkach kosztują majątek i mam coraz
    > większe wątpliwości czy potrafie prawidłowo ocenić co jest całościowo

    Jeżeli chodzi o potwierdzenie na rzeczywistym hardware - może warto po
    prostu wypożyczyć jakieś klamoty?
    Albo kupić z opcją zwrotu? Wtedy poniesiesz tylko koszty transportu.
    Np. takie coś:
    https://www.cebit.pl/pl/p/Oferta-limitowana-Dell-PE-
    T610-TOWER2x-E564524GBH7002x-PSUDRAC6Panel-/2014

  • 17. Data: 2019-09-20 13:18:43
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-19 o 23:19, heby pisze:

    > To sobie wsadź kartę na USB3. Powinna kilkaset Mbit wyciągnąć.

    Niestety nie mam USB 3 :-(

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-09-20 15:11:24
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 20-09-2019 o 13:18, Animka pisze:

    > Niestety nie mam USB 3 :-(

    To kup taka kartę:
    Karta sieciowa TP-LINK UE300 Gigabit Ethernet LAN

    miab

  • 19. Data: 2019-09-21 01:25:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-20 o 15:11, miab pisze:

    > To kup taka kartę:
    > Karta sieciowa TP-LINK UE300 Gigabit Ethernet LAN

    Ale ta karta jest na USB?

    --
    animka

  • 20. Data: 2019-09-21 01:36:30
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > To kup taka kartę:
    > Karta sieciowa TP-LINK UE300 Gigabit Ethernet LAN

    Dzięki. Już obejrzałam taką:
    https://allegro.pl/oferta/karta-sieciowa-tp-link-ue3
    00-gigabit-ethernet-lan-8266631018?reco_id=604213bf-
    dbfe-11e9-a1ae-000af7f63470&sid=0e7a5475e04eefd78184
    d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=ar
    chiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

    Pod USB 2 też działa podobno.

    --
    animka