  • 71. Data: 2019-10-17 15:42:55
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2019 15:20:41 UTC+2 użytkownik j...@o...pl
    napisał:

    > Udalo mi sie ustalic gdzie byly robione badania oraz prawdopodobnie fakt ze >pojazd
    porusza sie bez waznego dowodu rejestracyjnego

    Nie trzeba dowodu wozić już od jakiegoś czasu

    >pomimo ze jest informacja >ze badania zostaly wbite w dowod !?

    Pewnie ma na kartce od diagnosty
    Też tak ze dwa lata jeździłem jak w dowodzie miejsca na pieczątki nie było już.

    > Nadal jednak nie wiem jak ustalic dane wlasciciela, policja nie przyjmie
    >zawiadomienia.

    Przyjąć musza, najwyżej dostaniesz odpowiedź ze sprawę umarzają czy jakoś tak
    Jednak gdy podczas składania zawiadomienia trafisz na kompetentnego policjanta i
    powiesz o co Tobie chodzi to może od razu nie spławi tylko coś tam ustali.

    Ale ponawiam moje pytanie:
    Co dadzą tobie dane aktualnego właściciela auta?
    A jak aktualnym właścicielem jest już kolejna osoba po tej której sprzedałeś to nie
    powinieneś mieć prawa posiadać jej dane. Gdyby ktoś Tobie takie dane ujawnił to prosi
    się o kłopoty.

  • 72. Data: 2019-10-17 15:45:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2019 15:29:40 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > No ale juz blizej do sedna problemu.
    > Urzad niech sie buja. Wazne ze jest podstawa do odczepienia sie od watkotworcy a to
    o to tam chodzi.

    Racja w tym jest
    Oświadcza że nie jest właścicielem tego auta, i niech sobie urzędy ustalają
    właściciela

  • 73. Data: 2019-10-17 15:55:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A na chuj Ci dane tego co teraz ma samochód który kiedyś sprzedales? Od załatwienia
    tej sprawy jest urzad a nie Ty. Zglaszasz im problem i bierzesz potwierdzenie że
    zgłosiłes. Od tego momentu bez względu na to co zrobi urząd jestes kryty.

  • 74. Data: 2019-10-17 16:07:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-10-2019 o 10:22, d...@g...com pisze:

    > W moim przypadku Turek na szczęście przyjechał do Polski i sprzedał samochód, ale
    gdyby pozostał w Turcji z tym samochodem to chyba >do końca życia musiałbym płacić za
    niego OC.

    Niby dlaczego?
    To że byłeś ubezpieczającym, nie oznacza, że przechodzą na Ciebie
    jakiekolwiek obowiązki właściciela.

  • 75. Data: 2019-10-17 16:31:56
    Od: d...@g...com

> [...]
    niego OC.

    > Niby dlaczego?
    > To że byłeś ubezpieczającym, nie oznacza, że przechodzą na Ciebie

    Pani z Ergo Hestia powiedziała mi, że jako ubezpieczający nie mam możliwości
    niezapłacenia składki za automatycznie przedłużające się ubezpieczenie OC. Nie
    weryfikowałem, czy to jest prawdą, bo Turek przyjechał do Polski i sprzedał samochód.
    Poszliśmy do biura Ergo Hestii i zakończyliśmy ubezpieczenie. Nie wiem natomiast w
    jaki sposób mógłbym uniknąć automatycznego przedłużenia ubezpieczenia, gdzie
    płatnikiem mam być ja, w przypadku, gdy nie ma kontaktu z właścicielem, bo jest poza
    Polską (poza UE) oraz samochód nie jest sprzedany lub zezłomowany.
    Pani z biura Ergo Hestii powiedziała, że to ja biorę na siebie wszystkie płatności
    jako ubezpieczający. Też wydaje mi się to bez sensu, bo moja rola była jedynie
    grzecznościowa. Nie używałem tego samochodu ani nic wspólnego z nim nie miałem, więc
    oczywiście dla mnie sytuacja bez sensu.
    W jaki sposób Twoim zdaniem można się z takiej dziwnej sytuacji wyrwać?

  • 76. Data: 2019-10-17 16:44:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najprosciej to nie wyrywać się z jakiejś sytuacji a zwyczajnie niedopuscic zeby
    niekorzystna sytuacja zaszła. Co bys odpowiedział jak ktoś kto umoczyl w amber gold
    kase spytal jak odzyskać pieniądze? Ja bym odpowiedział że było nie wpłacać.

  • 77. Data: 2019-10-17 18:09:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-10-2019 o 16:31, d...@g...com pisze:

> [...]
    niezapłacenia składki za automatycznie przedłużające się ubezpieczenie OC.

    W sensie, że nie możesz wypowiedzieć, a zapłacić musisz?

  • 78. Data: 2019-10-17 18:44:10
    Od: j...@o...pl

    W dniu czwartek, 17 października 2019 15:55:09 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    zgłosiłes. Od tego momentu bez względu na to co zrobi urząd jestes kryty.

    Delikatnie mu zasugeruje zeby jednak przerejestrowal. Urzad nic nie zrobi - bo nie
    musi i nie ma na to procedur.

    Owszem pisemka moge wysylac ale co niby maja odpisac? Zreszta bylem w urzedzie i
    sugerowali pisma do prokuratury.

  • 79. Data: 2019-10-17 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik d...@g...com ...

    > W jaki sposób Twoim zdaniem można się z takiej dziwnej sytuacji wyrwać?

    Stwierdzic ze jako niewłasciciel samochodu nie bedziesz płacił składki...
    Ten obowiazek spoczywa na włascicielu a nie na osobie która była
    ubezpieczajacym rok wczesniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 80. Data: 2019-10-17 19:31:40
    Od: d...@g...com

> [...]
    niezapłacenia składki za automatycznie przedłużające się ubezpieczenie OC.

    > W sensie, że nie możesz wypowiedzieć, a zapłacić musisz?

    Tak, dokładnie w takiej sytuacji byłem. A przynajmniej tak twierdziła Pani z Ergo
    Hesti, że wypowiedzieć nie mogę a płacić muszę.