  • 11. Data: 2009-05-08 15:04:11
    Temat: Re: Jak napisac wzorzec powtorzenia
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    Filip Sielimowicz wrote:
    > Użytkownik "Jędrzej Dudkiewicz" <j...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:gu0un6$rro$1@news.onet.pl...

    > Co się nie da ;)
    > (aa|bb|cc|dd...

    No tak. Dla mnie proste rozwiązania są nieuchwytne niestety :(

    JD

  • 12. Data: 2009-05-08 15:05:50
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    A.L. wrote:

    > A co to znaczy?

    To znaczy chodzi o "nieprofesjonalnie" zadane pytanie, czy jest tu jakaś
    dwuznaczność, której nie widzę?

    JD

  • 13. Data: 2009-05-08 16:52:54
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Jędrzej Dudkiewicz wrote:

    > A, jeszcze jedno.
    >
    > Normalny grep powinien łykać to:
    >
    > \([[:alpha:]]\)\1

    dziekuje wszystkim za pomoc

  • 14. Data: 2009-05-08 18:01:23
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 08 May 2009 17:05:50 +0200, Jędrzej Dudkiewicz
    <j...@g...com> wrote:

    >To znaczy chodzi o "nieprofesjonalnie" zadane pytanie, czy jest tu jakaś
    >dwuznaczność, której nie widzę?
    >
    >JD

    O to chodzi ze nie wiem o co chodzi, to znacz yco facio chce zrobic. W
    szczegoonosci jak pzretlumaczyc na polski "wzorzec dopasuje sie do
    dwoch liter"

    A.L.

  • 15. Data: 2009-05-08 19:28:17
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    A. L. wrote:

    > O to chodzi ze nie wiem o co chodzi, to znacz yco facio chce zrobic.
    > szczegoonosci jak pzretlumaczyc na polski "wzorzec dopasuje sie do
    > dwoch liter"

    Idz płakać na inna grupę z powodu niezrozumienia.

  • 16. Data: 2009-05-08 21:19:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 08 May 2009 21:28:17 +0200, Jeremiasz Kafelski
    <j...@j...pl> wrote:

    >takich

    >jakaś

    >Idz płakać na inna grupę z powodu niezrozumienia.

    A ty naucz sie ze jezeli chcesz dostac odpowiedz, to pynanie nie moze
    byc belkotem. Twoje niestety jest. Co siwadczy o tbie ROWNIEZ jako
    "specjalisty" programisty

    A.L.

  • 17. Data: 2009-05-08 23:16:25
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A.L. <a...@a...com> napisał(a):
    > A ty naucz sie ze jezeli chcesz dostac odpowiedz, to pynanie nie moze
    > byc belkotem. Twoje niestety jest. Co siwadczy o tbie ROWNIEZ jako
    > "specjalisty" programisty
    > A.L.

    Naucz się w końcu czytać po polsku.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 18. Data: 2009-05-08 23:17:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Miedzy wierszami?...

    A.L.

  • 19. Data: 2009-05-10 08:59:51
    Od: matmis <m...@g...com>

    On 9 Maj, 01:17, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Miedzy wierszami?...
    >
    > A.L.

    marudzisz - pytanie było wystarczająco dobrze sformułowane,
    co widać zresztą po tym, że udzielono sensownych odpowiedzi.

    -ms

  • 20. Data: 2009-05-10 15:18:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    "Sensownych odpowiedzi"?.. Ktore?...