  • 21. Data: 2009-05-11 06:50:12
    Temat: Re: Jak napisac wzorzec powtorzenia
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    A.L. wrote:

    > "Sensownych odpowiedzi"?.. Ktore?...

    Teraz, jak rozumiem, pije Pan do tego, że skoro pytanie nie jest
    sensowne, to i odpowiedź sensowna nie jest?

    Naprawdę, czasami nie rozumiem, o co Panu chodzi. Pytanie nie było
    zadane jasno, ale czytałem trochę dokumentów, napisanych po polsku,
    traktujących o wyrażeniach regularnych i w niektórych z nich pisano, że
    "wzorzec dopasowuje się". Poprawność może być dyskusyjna, ale zwrotu
    używano, znaczy - funkcjonuje.

    "Dwie takie same litery" - pisałem o POSIX, tam występuje klasa znaków o
    nazwie "alpha", oznaczająca litery.

    "Obok siebie" - chyba jasne.

    Tak więc - co jest źle?

    JD

  • 22. Data: 2009-05-12 06:24:24
    Od: g...@g...com

    On 8 Maj, 14:43, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > A co to znaczy?
    >
    > A.L.

    Jak zwykle szukasz guza.

  • 23. Data: 2009-05-13 12:48:15
    Od: matmis <m...@g...com>

    On 10 Maj, 17:18, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > "Sensownych odpowiedzi"?.. Ktore?...
    >
    > A.L.

    na przyklad ta, ze "(aa|bb|cc|dd... "

    odpowiedz logiczna, dokladna, prawdziwa, i zapewne bezuzyteczna dla
    pytajacego
    (na pewno znacie ten kawal "- gdzie jestesmy? - w balonie") ;-)

    -ms

  • 24. Data: 2009-05-13 13:15:31
    Od: matmis <m...@g...com>

    On 8 Maj, 14:43, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > A co to znaczy?
    >
    > A.L.

    No dobra, to teraz, żebyś nie wyszedł na zgredliwego uparciucha,
    powinineneś wytłumaczyć swoje wątpliwości co do znaczenia tego
    pytania.
    Na przykład możesz podać dwa odczytania tego pytania (istotnie,
    subtelnie różne), które prowadzą do różnych sensownych odpowiedzi.
    Nikt tu nie uwierzy że nie możesz tego odczytać wcale, nawet jako
    pytanie o regexp pattern matching.

    -ms

  • 25. Data: 2009-05-15 11:25:14
    Od: Tomasz Sowa <t...@s...BEZSPAMOWY.pl>

    Dnia Mon, 11 May 2009 08:50:12 +0200, Jędrzej Dudkiewicz napisał(a):

    > Tak więc - co jest źle?

    Mi naprzykład po przeczytaniu tytułu wydawało się że chodzi o jakiś design
    pattern, dopiero po przeczytaniu kilku pierwszych odpowiedzi zrozumiałem że
    chodzi o wyrażenia regularne.

    --
    Tomek