  • 11. Data: 2011-02-14 15:06:30
    Temat: Re: Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 13:30:21 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

    > Do wszystkiego są. Bardzo przydatne jak robisz pincet otworow dziennie.
    > Dla trzech wystarczy Chung Hwa. Konrad

    oczywiście - zależy na ile wyceniasz ryzyko rozwalenia kafelka na środku
    ściany...

    --
    pzdr
    meping

  • 12. Data: 2011-02-14 15:35:37
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 14, 3:06 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > oczywiście - zależy na ile wyceniasz ryzyko rozwalenia kafelka na środku
    > ściany...

    Na zero. Nie ma takiego ryzyka. Chyba ze ktos akurat dostanie ataku
    epilepsji, albo mu sie udar sam wlaczy.
    Konrad

  • 13. Data: 2011-02-14 16:14:47
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 07:35:37 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

    > Na zero. Nie ma takiego ryzyka. Chyba ze ktos akurat dostanie ataku
    > epilepsji, albo mu sie udar sam wlaczy. Konrad

    powiedzmy, że mija się to z moją praktyką i doświadczeniami, ale cóż - ja
    jestem praktykiem, a jak wiadomo praktyka z teorią często się mija,
    dlatego też myślę, że inicjator wątku sam podejmie słuszną jego zdaniem
    decyzję.... :-)

    --
    pzdr
    meping

  • 14. Data: 2011-02-14 16:31:52
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 14, 4:14 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
    > ja
    > jestem praktykiem

    Gdybym mial blisko, sam bym do Krzysztofa podskoczyl i mu pokazal. Ja
    siebie praktykiem tak szybko bym nie nazywal, przeprowadzilem sie moze
    tylko z 10 razy, Boba Budowniczego ze mnie to nie robi...
    Konrad

  • 15. Data: 2011-02-14 18:04:31
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    m.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    siebie praktykiem tak szybko bym nie nazywal, przeprowadzilem sie moze
    tylko z 10 razy, Boba Budowniczego ze mnie to nie robi...

    Dzięki! :-)
    Chyba jednak będę lepił.
    Na grupie budowlanej podpowiedziano mi klej K+D firmy Wurth.
    Oczyszczę uchwyt z Distalu i spróbuję.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    ...jak będziesz blisko to zapraszam na świerze piwo...

  • 16. Data: 2011-02-14 19:32:47
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 14, 6:04 pm, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>
    wrote:
    > Chyba jednak będę lepił.
    > Na grupie budowlanej podpowiedziano mi klej K+D firmy Wurth.
    > Oczyszczę uchwyt z Distalu i spróbuję.

    Eeee, brak ambicji :)

    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    > ...jak będziesz blisko to zapraszam na świerze piwo...

    Na dole mapy raczej rzadko bywam, o ile w ogole do Polski przyjade.
    Sam do mnie wpadnij ktoregos dnia, mam 20 minut drogi do najwiekszego
    w swiecie muzeum czolgow w Bovington.
    Konrad

  • 17. Data: 2011-02-14 19:45:19
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    wrote:
    > Chyba jednak będę lepił.
    > Na grupie budowlanej podpowiedziano mi klej K+D firmy Wurth.
    > Oczyszczę uchwyt z Distalu i spróbuję.

    Eeee, brak ambicji :)

    A bo to trzeba po wiertła do OBI lecieć...
    Kołki kupować...
    Hałasować...
    Miejsce trudno dostępne...

> [...]

    Na dole mapy raczej rzadko bywam, o ile w ogole do Polski przyjade.
    Sam do mnie wpadnij ktoregos dnia, mam 20 minut drogi do najwiekszego

    Dzięki! Wolno tam fotografować?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 18. Data: 2011-02-14 19:52:55
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 14, 7:45 pm, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>
    wrote:
    > Dzięki! Wolno tam fotografować?

    Wszystko wolno. Wejsc do srodka, wlezc na wierzch, popatrzec jak
    jezdza (te co na chodzie), a latem przejechac sie za oplata. Tam jest
    duzy poligon wojskowy, a cywilni posiadacze czolgow trzymaje je w
    muzeum i jezdza po poligonie kiedy moga. Na drogach w calej okolicy sa
    trojkatne znaki ostrzegawcze z czolgiem, czasem podpis uwaga nagly
    ogien artyleryjski. Bywalo ze ktos przestraszony wystrzalem spowodowal
    wypadek.
    Konrad

  • 19. Data: 2011-02-15 10:03:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 07:35:37 -0800 (PST), Konrad Anikiel wrote:
    >On Feb 14, 3:06 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    >Na zero. Nie ma takiego ryzyka. Chyba ze ktos akurat dostanie ataku
    >epilepsji, albo mu sie udar sam wlaczy.

    I tak mu peknie pozniej, jak zacznie udarem w betonie wiercic :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-02-15 10:06:23
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 15, 10:03 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I tak mu peknie pozniej, jak zacznie udarem w betonie wiercic :-)

    Ale udar w wiertarce dziala osiowo a nie promieniowo...