  • 21. Data: 2011-02-15 10:16:34
    Temat: Re: Jak przykleić uchwyt prysznica do kafelek
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 11:03:36 +0100, J.F. napisał(a):

    > I tak mu peknie pozniej, jak zacznie udarem w betonie wiercic :-)

    nie pęknie. Wierciłem wielokrotnie i to SDS-em 950W. Czasem nie ma
    wyjścia, jeśli chcesz coś powiesić na ścianie z żelbetu pokrytej
    glazurą...

    --
    pzdr
    meping

  • 22. Data: 2011-02-15 10:30:08
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 15, 10:16 am, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > nie pęknie. Wierciłem wielokrotnie i to SDS-em 950W. Czasem nie ma
    > wyjścia, jeśli chcesz coś powiesić na ścianie z żelbetu pokrytej
    > glazurą...

    Juz ktos to tak wymyslil ze wiertlo do betonu ma wieksza srednice
    plytki niz chwytu, wiec trzeba by bylo naprawde chciec zeby w ogole
    tego kafla dotknac.
    Konrad

  • 23. Data: 2011-02-15 10:58:33
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 02:30:08 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

    > Juz ktos to tak wymyslil ze wiertlo do betonu ma wieksza srednice plytki
    > niz chwytu, wiec trzeba by bylo naprawde chciec zeby w ogole tego kafla
    > dotknac.

    zgadza się ;-)

    --
    pzdr