  • 11. Data: 2019-03-20 12:23:54
    Temat: Re: Jak sprzedać trupa?
    Od: p...@g...com

    nie, sztrucel ale jezdzil tylko przegladu by nie przeszedl bo pukniety ... lolek z
    wioski kupil, nie oplacil oc, tankowal i w nogi, mandaty tez przychodzily ogolnie
    masakra za te grosze ... mowi nastepnym razem odda na zlom :-)

  • 12. Data: 2019-03-20 12:32:53
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    --A co jesli kupujacy go nie zarejestruje? i nie bedzie płacił
    ubezpieczenia?
    Wystarczy zglosic sprzedaz w urzedzie i u ubezpieczyciela?

    brak ciaglosci OC wyjdzie szybko ale nawet jak sprzedajesz sztrucla to
    trzeba pilnowac formalnosci ... znajomy sprzedawal megane truposz na maxa a
    lolek podal falszywe dane nie oplacil OC i smrod ciagnal sie miesiacami ...
    800 zeta warte auto bylo

    Niezly sposob na przekret. Typ kupuje na falszywe dane i sprzedaje na
    czesci.
    Pytanie co w zwiazku z tym dzieje sie ze sprzedawca? Czy umowa z fikcyjnym
    typem jest niewazna? Czy jesli umowa jest niewazna to jest to kradziez i
    samochod wyrejestrowuje sie jako kradziony?

    Pzdr

  • 13. Data: 2019-03-20 12:33:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2019 11:35:14 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

    > A co jesli kupujacy go nie zarejestruje? i nie bedzie płacił ubezpieczenia?
    > Wystarczy zglosic sprzedaz w urzedzie i u ubezpieczyciela?

    Tak

  • 14. Data: 2019-03-20 12:36:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2019 12:23:55 UTC+1 użytkownik p...@g...com napisał:
> [...]
    wioski kupil, nie oplacil oc, tankowal i w nogi, mandaty tez przychodzily ogolnie
    masakra za te grosze ... mowi nastepnym razem odda na zlom :-)

    Od momentu gdy zgłosisz sprzedaż do wydziału komunikacji(a można to teraz zrobić
    elektronicznie) auto znika ze stanu posiadania
    Sprzedawałem kilka miesiecy temu auto, tego samego dnia co podpisałem umowę zgłosiłem
    via net sprzedaż i auto następnego dnia zniknęło z mojego "stanu"
    Czy nowy nabywca go przerejestrował- nie mam pojęcia

  • 15. Data: 2019-03-20 12:47:36
    Od: p...@g...com

[...]

    no oni tez zglosili :-) on 300 zeta grzywny oni 19 tys z mandatow, ciekawe czy slup
    czy faktycznie jakis idiota

    https://www.dziennikwschodni.pl/kraj-swiat/sprzedali
    -samochod-juz-rok-temu-musza-placic-za-nie-swoje-man
    daty-z-holandii,n,1000221878.html

  • 16. Data: 2019-03-20 12:58:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2019 12:32:59 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

> [...]
    > typem jest niewazna? Czy jesli umowa jest niewazna to jest to kradziez i
    > samochod wyrejestrowuje sie jako kradziony?

    Podpisywanie umowy z fikcyjnym typem to może być proszenie się o kłopoty
    Trzeba gostka z DO spisać

  • 17. Data: 2019-03-20 13:07:40
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    >Podpisywanie umowy z fikcyjnym typem to może być proszenie się o kłopoty
    >Trzeba gostka z DO spisać

    No to jest oczywiste. Ale typ moze miec dowod "kolekcjonerski" i nie
    wyczaisz ze jest falszywy bo dobrze zrobiony jest trudny do odroznienia.

    A z innej beczki to jak sie sprzedaje samochod obcokrajowcowi? Np
    Ukraincowi? Przeciez on wcale nie musi rejestrowac samochodu w Polsce. I co
    wtedy?

    Pzdr

  • 18. Data: 2019-03-20 13:10:24
    Od: p...@g...com

    --Podpisywanie umowy z fikcyjnym typem to może być proszenie się o kłopoty
    Trzeba gostka z DO spisać

    zdecydowanie :-)
    https://www.zadluzenia.com/kolekcjonerski-dowod-osob
    isty-co-to-jest/

  • 19. Data: 2019-03-20 13:19:07
    Od: p...@g...com

    --A z innej beczki to jak sie sprzedaje samochod obcokrajowcowi? Np
    Ukraincowi? Przeciez on wcale nie musi rejestrowac samochodu w Polsce. I co
    wtedy?

    wtedy lepiej wyrejestrowac ... jak odwali jakis numer po drodze do siebie (a czasami
    im sie nie spieszy) to znow trzeba bedzie odkrecac ... Niemcy juz sie skapneli ze
    mozna niezle beknac bo TU czy Policja woli dopasc ostatniego wlasciciela niz golasa
    zza Buga i ciezko dostac auto na export na piekne oczy

  • 20. Data: 2019-03-20 13:23:52
    Od: p...@g...com

    https://dokumencik.com.pl/

    jakie szanse ma senior zeby wylapac falszywke ? tak panie prokuratorze, zero :-)