  • 11. Data: 2020-01-05 10:40:24
    Temat: Re: Jak *tanio* odczytać dysk SCSI?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.01.2020 o 08:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Istnieją przejściówki SCSI na SATA.

    Chyba SATA na SAS?

  • 12. Data: 2020-01-05 11:55:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/B1U
    B00kmrbS.pdf

    -----

  • 13. Data: 2020-01-05 12:05:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.acard.com/index.files/Page385.htm

    -----

  • 14. Data: 2020-01-05 12:18:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/01/2020 02:22, Marcin Debowski wrote:
    > Ale wiesz chociaż czy to "stary" SCSI czy też może już SAS? Karty, która
    > pożeni Ci SAS z "paralell" SCSI raczej tanio nie znajdziesz.

    No więc już wiem więcej.

    To jest SCSI-1 albo 2/3. Czyli wersja stara. Niestety własciciel wie
    tylko na 90% ale data produkcji komputera (grubo przed 2000) wskazuje
    własnie na takie SCSI.

  • 15. Data: 2020-01-05 12:21:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/01/2020 12:18, heby wrote:
    > To jest SCSI-1 albo 2/3.

    Aby ukrucić pytania: po poczytaniu linków zecydowałem że kupie dwa
    kontrolery: jeden do którego ostatnie sterowniki były do Win95 (powinien
    zalatwić stare SCSI) i drugi nowy, ze wsparciem do dzisiaj (ale PCI-X,
    przy czym z dokumentacji wynika że powinien sobie poradzić w zwykłym
    slocie PCI-5V).

    Oba kosztowały nascie zł, więc wydatek żaden.

    Pozostało poszukać kabli...

  • 16. Data: 2020-01-05 12:22:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/01/2020 11:55, ąćęłńóśźż wrote:
    > https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/B1U
    B00kmrbS.pdf

    Bardzo drogi, uzywki chodzą po kilkaset zł.

  • 17. Data: 2020-01-05 12:39:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.01.2020 o 12:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.acard.com/index.files/Page385.htm

    Z tego co ja zrozumiałem, to potrzeba podłączyć jakiś dysk SCSI pod coś
    współczesnego USB/SATA. A to co podlinkowałeś działa odwrotnie.