  • 11. Data: 2010-01-05 23:21:51
    Temat: Re: Jak wyglądają złącza damskie?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.01.2010 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > A widzisz istotną różnicę znaczeniową pomiędzy "damskie" i "żeńskie"?
    > Ich przeciwieństwem w obu przypadkach jest "męskie". Nic rażącego w
    > takim sformułowaniu nie widzę.

    A gdzie dostanę chłopskie wtyczki do tych damskich gniazdek?

    Nie widze istotnej różnicy, co nie znaczy że nie brzmi to smiesznie.
    Widziałeś gdzieś "obuwie żeńskie"? "męskie jadło"? "żeński bokser"?
    Na mój "męski" rozum trochę nie pasuje synonimowanie w takich
    przypadkach.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2010-01-05 23:57:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sergiusz,

    Wednesday, January 6, 2010, 12:21:51 AM, you wrote:

    > A gdzie dostanę chłopskie wtyczki do tych damskich gniazdek?

    Do chłopskich wtyków są babskie gniazda.

    Nie masz większych problemów?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-01-06 00:07:21
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Dariusz Zolna pisze:
    > Tu możecie zobaczyć :)
    > http://www.nikomp.com.pl/cgibin/shop?show=ZSW00&sort
    =id&sid=4eacc8e5

    Na przykład:
    http://www.nikomp.com.pl/opisy/ZSW00/ZSWM26K2.htm
    No ma z przodu szczelinę i do tego nóżki, więc o co chodzi? Moim zdaniem
    się zgadza :D...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 14. Data: 2010-01-06 00:22:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Konop,

    Wednesday, January 6, 2010, 1:07:21 AM, you wrote:

> [...]
    > http://www.nikomp.com.pl/opisy/ZSW00/ZSWM26K2.htm
    > No ma z przodu szczelinę i do tego nóżki, więc o co chodzi? Moim zdaniem

    No popatrz! Ty też jesteś prostak, bo nie rozdzierasz szat nad użyciem
    słowa "damski" zamiast "żeński".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-01-06 00:55:26
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > No popatrz! Ty też jesteś prostak, bo nie rozdzierasz szat nad użyciem
    > słowa "damski" zamiast "żeński".

    No i tak oberwało mi się za innych ;)....

    Pozdrawiam
    Konop

  • 16. Data: 2010-01-06 11:13:35
    Od: "Stan" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No i tak oberwało mi się za innych ;)....
    >
    > Pozdrawiam
    > Konop

    Konop, nie przejmuj się elektronikami-ponurakami, którzy nie mają poczucia
    humoru.
    Stan

  • 17. Data: 2010-01-06 16:06:01
    Od: mk <m...@o...pl>

    > Do chłopskich wtyków są babskie gniazda.

    To ja proponuję złącza sucze i samcze. ;-)

    pzdr
    mk

  • 18. Data: 2010-01-06 16:27:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mk,

    > To ja proponuję złącza sucze i samcze. ;-)

    Samicze i samcze. Zaraz jakaś... dama nam tu seksizm zarzuci ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2010-01-06 22:05:56
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Samicze i samcze. Zaraz jakaś... dama nam tu seksizm zarzuci ;)

    Jakoś damy tu nie pisują :(

    MD

  • 20. Data: 2010-01-08 09:07:59
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 05 Jan 2010 23:53:21 +0100, Adam Dybkowski napisał:
    > "Absolutna nowość na rynku i odpowiedź na odwieczne problemy techniki
    > sceny! Pierwsze na świecie 3-pinowe złącze XLR na kabel, jednocześnie
    > męskie i żeńskie w jednej obudowie. Za pociągnieciem specjalnej osłony
    > obudowy, złącze w mgnieniu oka zamienia się z męskiego na żeńskie i
    > odwrotnie!"
    >
    > Obojnak. ;)

    Hermafrodyta czy jakoś tak ;-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB