  • 21. Data: 2010-01-08 09:09:27
    Temat: Re: Jak wyglądajązłącza damskie?
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 5 Jan 2010 23:58:21 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Napletka a nie osłony!

    > Ale za to obrzezany - napletek się nie zsuwa na końcówkę ;)

    Skoro już poruszyliście temat - nie wiecie gdzie można kupić obrzezak do
    cynaru ? Taki że łapie końcówke, ciach i po bólu ? Bez nacinania "druta
    właściwego".

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 22. Data: 2010-01-08 21:44:34
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 08/01/2010 09:09, Verox wrote:

    > Skoro już poruszyliście temat - nie wiecie gdzie można kupić obrzezak do
    > cynaru ? Taki że łapie końcówke, ciach i po bólu ? Bez nacinania "druta
    > właściwego".

    Do cynaru to nie wiem, ale do kynaru w Farnell kupisz (szukaj takiego z
    blaszkami sprezystymi). Tanich (~?40) nie polecam, bierz Facom (AFAIR
    ok. ?70 stoi).

    --
    Jerry1111

  • 23. Data: 2010-01-08 22:33:15
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 08/01/2010 21:44, Jerry1111 wrote:

    > Do cynaru to nie wiem, ale do kynaru w Farnell kupisz (szukaj takiego z
    > blaszkami sprezystymi). Tanich (~?40) nie polecam, bierz Facom (AFAIR
    > ok. ?70 stoi).

    3654242 - ten numer z Farnell mialem na mysli, niestety przestali
    produkowac.

    Mozesz sprobowac nr 828038 - wyglada dobrze, ale nie mialem w reku.

    --
    Jerry1111