  • 151. Data: 2018-08-14 23:44:16
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ZeN <z...@n...pl> wrote:

    > Kurcze, to się czyta jak dobry kryminał... ;-)
    > koniecznie napisz jak to się skończy

    Na pewno napiszę :) Chyba że na którymś etapie utknę... ale wtedy tym
    bardziej napiszę :)

  • 152. Data: 2018-08-15 11:59:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2018 21:43:33 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Uziemienia u mnie nie ma, to wzięli fazę :)

    niechcaco oczywiscie.
    Moze np podlaczyli gdzies pod zolto-zielony i nie wiedzieli ze na
    drugim koncu faza ...

    > Tak może być, tym bardziej że ten przewód wychodzący z mojego mieszkania
    > to niezłe pajęczarstwo (na tej fotce pajeczyna.jpg).

    > W sumie mogę sprawdzić... ale a) i tak już za dużo odcisków tam
    > zostawiłem, b) jak płynie taki prąd, to musi być ciepła :) Z drugiej
    > strony kto wie, iloma żyłami w tej skrętce to płynie. Może rozłożyli na
    > osiem.

    360W rozlozone na wiele metrow powinno kabel troche podgrzac.

    Tak mi jeszcze wpadlo ... nie wiesz, ktoredy Ci sie laczy N z PE ...
    moze tamtedy sasiad domyka :-)

    > Na 100%. To zwykłe gniazdko elektryczne. Poza tym router jest od kablówki
    > a nie od TP / Orange :)

    A kablowka nie z Orange ?

    J.

  • 153. Data: 2018-08-15 12:14:44
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Telepies kradnie prąd?
    To prawie normalka, ale aż 400 wat??

    -----

  • 154. Data: 2018-08-15 12:18:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Lub serial "Sąsiedzi" ;-)
    Nawet pseudonim literacki ma niezły ten Queequeg ;-)

    -----

  • 155. Data: 2018-08-15 12:34:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2018 12:14:44 +0200, ń napisał(a):

    Pomacac skrzynke - moze wyraznie ciepla.
    Aczkolwiek moze te moc wysylac dalej.

    J.

  • 156. Data: 2018-08-16 09:59:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 11:59, J.F. pisze:

    > niechcaco oczywiscie.
    > Moze np podlaczyli gdzies pod zolto-zielony i nie wiedzieli ze na
    > drugim koncu faza ...

    A może jak podłączali to było tam zero, a potem ktoś robił remont w
    mieszkaniu i odwrócił bieguny.
    P.G.

  • 157. Data: 2018-08-16 10:04:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2018 09:59:13 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > A może jak podłączali to było tam zero, a potem ktoś robił remont w
    > mieszkaniu i odwrócił bieguny.

    Sie zastanawiam na ile moglo wyjsc przypadkiem - np wiercili dziure,
    wkrecili wkret i trafili na przewod fazowy.
    Ale przewiercic zasilanie i skretke to by chyba za duzo szczescia
    bylo.

    J.

  • 158. Data: 2018-08-16 10:08:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 21:31, Queequeg pisze:

    > Zapiąłem cęgi i mój prąd ucieka do tej pięknej skrzynki środkową skrętką.

    A może przywróć wszystko do stanu wyjściowego i pokaż elektrykowi tylko
    prąd który znika jak wyłączasz bezpiecznik.
    Niech sam znajdzie jak to jest podpięte pod twoją instalację.
    P.G.

  • 159. Data: 2018-08-16 10:14:49
    Temat: Re: (OT)Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-08-16 10:04, J.F. wrote:
    (ciap)
    > Sie zastanawiam na ile moglo wyjsc przypadkiem - np wiercili dziure,
    > wkrecili wkret i trafili na przewod fazowy.
    > Ale przewiercic zasilanie i skretke to by chyba za duzo szczescia
    > bylo.

    Oj bywało, bywało...
    "wesoło"
    jak się alarm właczył wkoło...

    Włodek

  • 160. Data: 2018-08-16 10:21:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > dwie, to przecież prąd w przekładniku w cęgach by się nie zaindukował.
    >
    > Oczywiście jak odłączyłem w domu ten przewód, to prąd przestał tą skrętką

    Może masz internet w tym gniazdu w łazience? :-)

    Robert