  • 31. Data: 2014-10-16 01:04:50
    Temat: Re: Jak zrobić laser pointer?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:m1mlnp$4n8$1@speranza.aioe.org...

    > Daj do łapki oprócz octu kroplę ludwika i trochę piwa, ja w ten sposób
    > pozbywam się muszek, oczywiście do czasu bo przynosi się je z owocami do
    > domu więc ciągle łapke trzeba czyścić i uzupełniać.

    > Używaj gęstej siatki.

    Jak na razie zabiłem ponad 60 szutuk przy pomocy drabiny i ręki. Jednak
    rozwiązanie z laserem byloby wydajniejsze i szybsze bo część ucieka gdy się
    klepie w sufit ręką.

    Gęsta siatka nie spisze się przy przelewaniu na cichą fermentację i przy
    degustacji.

    Zamontowałem łapkę z Fairy i octu. Jednak nie liczę na wielkie rezultaty Już
    nawet myślałem by kupic taki gadget na Allegro jednak cena jest bardzo
    wysoka i nie ma gwarancji że sprzedawca nie zrobi kupującego w balona..

  • 32. Data: 2014-10-16 02:13:24
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=eYXPqrXZ1eU

  • 33. Data: 2014-10-16 08:40:20
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-10-16 02:13, John Smith pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=eYXPqrXZ1eU

    Ten zapach...

    --
    Michał

  • 34. Data: 2014-10-16 08:47:12
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-10-16 00:38, A.L. pisze:

    > ja mam inna propozycje. Wystarczy silny elektromagnes i akumulator.
    > Tylko pzredtem w kazda muszke owocowa tzreba wbic cienka stalowa
    > szpilke.
    >
    > Moje rozwiazanei jestplepsze niz twoje z laserem
    >
    > A.L.

    Jest proszek na takie gadziny. Łaskoczesz w brzuszek i do pyszczka
    sypiesz ten proszek. Też działa. Do hurtu jednak odkurzacz.

    --
    Michał

  • 35. Data: 2014-10-16 10:10:32
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 16-10-2014 08:40, Michał Lankosz wrote:

    > Ten zapach...

    Mikrogramy się spalają, tylko skrzydła. To i tak lepsze niż swędzące
    ukłucia.
    K.

  • 36. Data: 2014-10-16 10:36:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Oct 2014 02:13:24 +0200, John Smith <d...@b...pl>
    wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=eYXPqrXZ1eU

    No ale to jest materiał z prezentacji która była już w tym wątku, to
    jest na razie test koncepcji a nie finalny produkt.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2014-10-16 11:44:37
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 16-10-2014 10:36, Marek wrote:

    > No ale to jest materiał z prezentacji która była już w tym wątku, to
    > jest na razie test koncepcji a nie finalny produkt.

    Jakoś nie załapałeś, że link prowadzący do pierwszego wideo to żart.
    Wystarczy zrobić male śledztwo, aby dotrzeć do miejsca:
    http://www.groenbrothers.com/about/

    Ja podałem link do labolatoryjnej wersji tego pomysłu. Realnego
    urządzenia nie odważyłbym się zainstalować w pokoju w którym ktokolwiek
    przebywa.
    Na poważnie,
    K.

  • 38. Data: 2014-10-16 13:09:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Gekona sobie kup, niedrogi a oprócz much, wyżre komary,
    pająki i inne tałatajstwo :]

    L.

  • 39. Data: 2014-10-16 15:18:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Oct 2014 11:44:37 +0200, John Smith <d...@b...pl>
    wrote:
    > Ja podałem link do labolatoryjnej wersji tego pomysłu. Realnego
    > urządzenia nie odważyłbym się zainstalować w pokoju w którym
    ktokolwiek
    > przebywa.

    O tym piszę a nie o żarcie. Był podawny link do konferencji TED,
    gdzie to było prezentowane. Urządzenie ma chronić szpital przed
    komarami malarycznymi i działać na zewnątrz budynku a nie wewnątrz i
    tylko na określony gatunek.

    --
    Marek

  • 40. Data: 2014-10-17 13:30:02
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-10-16 10:10, John Smith pisze:

    > Mikrogramy się spalają, tylko skrzydła.

    Ale w takim powiększeniu obrazu to i zapach się wzmaga :)

    --
    Michał