  • 41. Data: 2014-10-17 17:20:12
    Temat: Re: Jak zrobić laser pointer?
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Oct 2014 08:47:12 +0200, Michał Lankosz napisał(a):

    > Jest proszek na takie gadziny. Łaskoczesz w brzuszek i do pyszczka
    > sypiesz ten proszek. Też działa. Do hurtu jednak odkurzacz.

    Masć na szczury, maść na szczury... ;-)
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 42. Data: 2014-10-17 17:24:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello badworm,

    Friday, October 17, 2014, 5:20:12 PM, you wrote:

    > Masć na szczury, maść na szczury... ;-)

    Wyjmujemy szczura z dziury...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2014-10-18 23:32:55
    Od: "Zbino" <z...@p...abcdpocztaonet.pl>

    Na muszki owocówki najlepszy jest odkurzacz. Żadna się nie uchowa i nie
    ucieknie przed zasysanym powietrzem.
    Mam nadzieją ze jakieś oszolomy z partii zielonych tego nie czytają, bo
    zaraz będą chcieli skazać z paragrafu o ochronie zwierząt.
    Zby

  • 44. Data: 2014-10-19 11:07:07
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 14.10.2014 o 22:05, rageofhonor pisze:
    > Jak można zrobić laser pointer na tyle mocny by mógł zapalić papier
    > zapałki, przebijać balony.
    >
    > Myślałem o zastosowaniu lasera z starej nagrywarki DVD/CD.

    Są opisy w internecie, laser z nagrywarki zapali zapałkę. Ale te muszki
    wciągaj odkurzaczem, jak już ktoś napisał. Owocówki i mole dość łatwo
    się wciąga, ale zwykłe muchy to już sztuka, Potrafią uciekać. Sam
    trzymam nagrywarkę w piwnicy z myślą, żeby diodę laserową wymontować.
    Ale nie do muszek.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 45. Data: 2014-10-19 11:20:09
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 15.10.2014 o 09:35, Marek pisze:
    > łepek
    >
    > Nie wiem czy nie za słaby, muszka może odskoczyc jak poczuje rosnące
    > ciepełko.
    > Lepiej 2W:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=7SInHGPCHeU&feature=y
    outube_gdata_player

    No właśnie, jak tu precyzyjnie trafić, łapa się trochę trzęsie przecież.
    A miałem ciekawy przypadek, w mikrofalówce latał mol, a ja akurat
    włączyłem. Mol sobie spadł i myślałem, ze załatwiony na amen. A jak
    skończyło się podgrzewanie, to sobie odleciał.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl