  • 1. Data: 2014-10-12 00:57:13
    Temat: Analog R, G, B, C sync - co to może oznaczać?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Pytanie podchwytliwe - co może chińczyk rozumieć jako "Input: Analog R,
    G, B, C sync" w takim urządzeniu:
    http://www.aliexpress.com/store/product/Interface-vi
    deo-for-BMW-CIC-Touch-screen-gps-New-car-interface-v
    ideo-for-BMW-CIC/407771_1861435072.html
    ?
    Skoro ustrojstwo posiada stado wejść 'złożonej wizji' pal/ntsc, to
    jakiego typu (jakiego zakresu synchronizacji/rozdzielczości) można się
    spodziewać na takim wejściu? Żółty friend tu mnie ściemnia, że do VGA
    będzie ok, ale obawiam się że raczej "out of sync", a skośny by
    potwierdził nawet że to jest wejście na światłowód, bylebym to kupił

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2014-10-12 10:33:35
    Temat: Re: Analog R, G, B, C sync - co to może oznaczać?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    BartekK pisze:
> [...]
    > będzie ok, ale obawiam się że raczej "out of sync", a skośny by
    > potwierdził nawet że to jest wejście na światłowód, bylebym to kupił

    Nie będzie przypadkiem automatu? Pewnie sam dopasuje do częstotliwości
    na linii sync.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2014-10-12 17:13:59
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 12.10.2014 10:33, AlexY wrote:

    > Nie będzie przypadkiem automatu? Pewnie sam dopasuje do częstotliwości
    > na linii sync.

    Ale w VGA masz osobno Vsync i Hsync. Wprawdzie robiło się przejściówki
    łączące te sygnały i wprowadzające do telewizora z wejściem euro...

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2014-10-12 17:22:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-12 17:13, Mirek wrote:
    > Ale w VGA masz osobno Vsync i Hsync. Wprawdzie robiło się przejściówki
    > łączące te sygnały i wprowadzające do telewizora z wejściem euro...

    Te "przejściówki" same nie działały, soft musiał dodatkowo mocno
    zmodyfikować rejestry VGA aby wyrzucało częstotliwości odświezarznia TV.
    Nie zawsze to było możliwe bo nie każda karta VGA wspierała tak głębokie
    modyfikacje.

  • 5. Data: 2014-10-13 20:19:33
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > zmodyfikować rejestry VGA aby wyrzucało częstotliwości odświezarznia TV.
    > Nie zawsze to było możliwe bo nie każda karta VGA wspierała tak głębokie
    Bardzo smutno pamiętam te czasy, i kombinacje z "riva tuner" itp, by coś
    tam na TV CRT wyświetlić, a i tak efekt był mizerny.

    Pytanie więc nadal pozostaje aktualne: Ki czort to będzie taki interfejs
    co ma R + G + B + złożona synchronizacja (jak złożona?), i na co można
    liczyć, i jak pogonić na to obraz z komputera (mam dostępne VGA i
    DVI-I). No bo skoro chińczyk taki interfejs wkłada do sprzętu całkiem
    współczesnego, który wyświetla na LCD o rozdzielczości HD - to po coś to
    jest.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173