  • 51. Data: 2020-06-09 09:58:46
    Temat: Re: Jaka drukarka atr - 300zł?
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>

    dyskusyjnych:rbboku$l7l$1$A...@n...chmurka.net...

    B2338dw

    > Nieco drożej, a urządzenie wielokrotnie lepsze :)

    A Wy miłośnicy lexmarka, sprawdziliście cenę tonera?
    "Nieco drożej" niż drukarka ;)

    --
    pozdrawiam,
    __________

  • 52. Data: 2020-06-10 23:23:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-06-09 o 09:58, gajowy pisze:
    > Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup

    B2338dw

    > A Wy miłośnicy lexmarka, sprawdziliście cenę tonera?
    > "Nieco drożej" niż drukarka ;)

    Dobry zamiennik kosztuje nieco ponad 100 zł.
    Bez względu, czy ma wydajnosc 1000 stron, czy 5000 stron.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 53. Data: 2020-06-11 12:46:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Akurat zamienniki które kupowałem do Lexmarka wszystkie były porażką, dlatego
    sprzedałem tę drukarkę jak wyschło mi źródło tańszych
    oryginałów (dużo drukowałem).
    Podobnie z Panasonic.

    -----

  • 54. Data: 2020-06-18 23:00:22

    Wed, 27 May 2020 17:02:47 +0200, w <ralvel$8ie$1@gioia.aioe.org>, Poldek

    > Teraz jest pełno drukarek na butelki z tuszem. Tusz w
    > butelkach jest tani - oryginalny - więc nie trzeba ryzykować z
    > zamiennikami, starcza na bardzo długo. Więc doradzam drukarkę na tusz w
    > butelkach. A najlepiej od razu drukarkę ze skanerem, bo się przyda.

    Chyba tak zrobię, chociaż przy mojej ilości druku, to ta butla mi zaschnie :)
    Ale za to dużo tuszu i tanio.