  • 11. Data: 2009-07-01 19:23:40
    Temat: Re: Jaka kamera USB?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    tg pisze:
    > "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote in message
    >
    > to zwiekszenie czasu ekspozycji, ilosc fps spada znaczaco
    No to akurat tez priorytet nie jest dla mnie, bo swiatlo wlaczyc zaden problem

    > w kamerce za 100 pln zazwyczaj siedzi przecietna optyka i matryca, wiec
    > obraz po zblizeniu i przycieciu bedzie raczej nieciekawy

    Szczerze, to myslalem ze to polega na tym ze caly obiektyw sie porusza
    Nie wiedzialem ze to dziala w taki sposob...

    > jezeli faktycznie mozna gdzies znalezc logitecha 9000 za $49 to na twoim
    > miejscu bym sie nie zastanawial, mam i polecam, dodatkowa jej zaleta jest
    > autofocus

    Wlasnie w tym problem ze niemozna, a nawet jesli by mozna bylo to jest poprostu
    zadrogi, gdybym mial
    z kamerki korzystac codziennie przez dlugi czas to rzeczywiscie bym sie wiele nie
    zastanawial,
    widzialem zrzuty ekranu z tej kamerki i sa naprawde swietne... problem w tym ze
    kamery potrzebuje na
    doslownie kilkanascie razy

    16826104074

    Tak czy inaczej 50$ na kamerke to bardzo duzo, po doliczeniu VAT, Cła i przesyłki
    wychodzi grubo
    ponad 220zł... a ja wiecej jak 100zł niezamierzam wydawac - a głowny powód to to, ze
    owej kamerki
    potrzebuje jedynie na 2-3miesiace (ok. 2 razy w tygodniu), nie dluzej

    Pozdrawiam,
    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 12. Data: 2009-07-01 19:29:18
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Dokładnie! Oszczędność nie popłaca, naprawdę...

    To zależy o co chodzi. Oglądając znaną sobie osobę nie musisz mieć ekstra
    obrazu. Co innego jeśli identyfikujesz złodzieja.

  • 13. Data: 2009-07-01 21:22:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > To teraz przelicz te swoje tanie dolary na złotówki.

    A po co mam je przeliczać? Ty nie umiesz mnożyć przez 3?

  • 14. Data: 2009-07-01 23:09:04
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Pszemol pisze:
    > "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > A po co mam je przeliczać? Ty nie umiesz mnożyć przez 3?

    150zł + 15zł(cło) + 35zł(VAT) + 40zł (przesyłka) = ~240zł
    Nawet jeśli bym sie zdecydował to przesyłka z USA idzie około 2tygodni, jak dla mnie
    stanowczo za długo

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 15. Data: 2009-07-05 00:31:38
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik vcore <mail*wytnij*@vcorepl> napisal w wiadomosci
    > - cena do 100zł
    > - dobra jakośc obrazu, dobre kolory

    Wazne, by kamera oparta byla na sensorze CCD, nie CMOS. Znacznie zmniejszy
    to szumy, poprawi czulosc. Przykladowe zdjecia wykonane kamera Philips
    Vesta: www.astrofizyka.info/galeria/pierwsze_zdjecia_vt.htm
    www.astrofizyka.info/galeria/zdjecia_ksiezyca_21_maj
    a_07.html (choc tu juz
    po nakladaniu wielu klatek na siebie)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 16. Data: 2009-07-05 15:06:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wazne, by kamera oparta byla na sensorze CCD, nie CMOS. Znacznie zmniejszy
    > to szumy, poprawi czulosc. Przykladowe zdjecia wykonane kamera Philips

    A ta Logitecha Pro 9000 ma jaki przetwornik?

  • 17. Data: 2009-07-05 20:12:47
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Pszemol <Pszemol@PolBoxcom> napisal w wiadomosci
    > A ta Logitecha Pro 9000 ma jaki przetwornik?

    CMOS www.ghonis2.ho8.com/Pro9000a.html
    www.ghonis2.ho8.com/Pro9000mod7.html
    Trzeba tylko pamietac, ze zdjecia te sa wynikiem nalozenia setek
    pojedynczych klatek.
    Odpowiednikiem tego modelu z "konkurencyjnej stajni" jest Philips
    SPC1290NC.
    Detektory stosowane w roznych kamerach:
    http://homepage.ntlworld.com/molyned/web-cameras.htm
    Radoslaw Ziomber