  • 21. Data: 2017-01-29 13:44:34
    Temat: Re: Jaka klawiatura?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Duży DIN czy mały DIN?
    USB wygodniejsze, m.in. zapewnia hot plug.

    -----

  • 22. Data: 2017-01-29 13:46:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A dlaczego nie klawiatura Microsoftu?

    -----

  • 23. Data: 2017-01-29 13:49:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Miewa zalety (szczególnie, gdy ktoś maszynę do pisania znał na pamięć), ale jak
    szybko robisz duże 'Ś', 'Ć', 'Ń', 'Ź'?

    -----

  • 24. Data: 2017-01-29 13:50:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Owinąć folią i wysłać?

    -----
    > Przy wysyłaniu większych rzeczy takich jak klawiatura, skąd wytrzasnąć odpowiednie
    pudełko do wysyłki?

  • 25. Data: 2017-01-29 16:36:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    >A dlaczego nie klawiatura Microsoftu?

    Posiadałem klawiaturę MS (typ bezprzewodowa 800) - wykonanie fatalne, żeby
    nie skrzypiała zużyłem rolkę srebrnej taśmy.

    --
    marfi

  • 26. Data: 2017-01-29 17:37:22
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle ąćęłńóśźż napisał w niedziela, 29 stycznia 2017
    13:49:

    > Miewa zalety (szczególnie, gdy ktoś maszynę do pisania znał na
    > pamięć), ale jak szybko robisz duże 'Ś', 'Ć', 'Ń', 'Ź'?

    Co za różnica, skoro potrzebuję ich sporadycznie? A za to ponad
    połowę pliterek mam pod naciśnięciem pojedynczego klawisza (żśółą) bez
    modyfikatorów. Bardziej dokuczliwy jest skomplikowany dostęp do takich
    znaków, jak []{}\|~` - ale to tylko przy zdalnym dostępie spod
    wingrozy do linuksa. A w pakiecie mam też względnie łatwy dostęp do
    takich znaków, jak §ß÷× i większości liter akcentowanych w dowolnym
    języku, bo klawiatura (przynajmniej pod Linuksem) pozwala dość prosto
    składać znaki, których nie ma wprost na klawiaturze.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 27. Data: 2017-01-30 14:09:59
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pisząc po polsku potrzebujesz sporadycznie Ć, Ś, Ź ???
    Jeszcze Ą Ę Ń to bym zrozumiał :-o

    @ też potrzebujesz sporadycznie?

    -----

  • 28. Data: 2017-01-30 22:40:09
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle ąćęłńóśźż napisał w poniedziałek, 30 stycznia
    2017 14:09:

    > Pisząc po polsku potrzebujesz sporadycznie Ć, Ś, Ź ???

    A ile znasz polskich słów zaczynających się na te litery i jak
    często ich używasz na początku zdania? Ćma, ćwiek, ślimak, świnia,
    źrebak... i to by prawie było na tyle. No dobra... jescze Śrem i
    Świnoujście. :D

    Od razu uprzedzam: wersalikami prawie nie piszę z wyjątkiem
    skrótowców. W przypadku dłuższych fragmentów (np. tytuły) wolę wpisać
    tekst normalnie i narzucić wersaliki jako format. Ale jakby co, to
    klawiatura linuksowa traktuje polskie znaki inteligentnie, tzn, jak
    się pisze z caps-lockiem, to z "ż" się robi "Ż". Windowsowa tak
    inteligentna nie jest, co mnie trochę irytuje, ale nie na tyle, żeby
    się katować "programistką". Zresztą Word ma funkcję przełączania
    tekstu pomiędzy wersalikami a normalnym pismem.

    Ale nawet gdyby, to ich wprowadzenie nie jest wielki problemem,
    skoro te rzadko spotykane litery mogę wrzucić wciskając AltGr-9
    (akcent) i potem "C", "S" czy "Z". Zresztą równie "często" potrzebuję
    różnych akcentów i umlautów do obcojęzycznych nazw i nazwisk, a mogę
    je wrzucić równie łatwo: a, â, ă, a, a, á, ä (w każdym przypadku jest
    to AltGr-cyfra, a po niej litera, czyli w tym wypadku "a").

    > @ też potrzebujesz sporadycznie?

    Małpy używam zdecydowanie rzadziej, niż "ą", "ś" czy "ł" albo
    "ó". Ale mam ją pod AltGr-v - czyli pod nie gorszą, dwuklawiszową
    kombinacją, niż w klawiaturze programisty (Shift-2). A może nawet
    lepszą, bo przy pracy obóręcznej łatwiej ją nacisnąć.

    Czego potrzebujesz sporadycznie?

  • 29. Data: 2017-01-31 09:15:47
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 30.01.2017 o 22:40, Jan Stożek pisze:
> [...]
    > często ich używasz na początku zdania? Ćma, ćwiek, ślimak, świnia,
    > źrebak... i to by prawie było na tyle. No dobra... jescze Śrem i

    Klawiatura jest w opakowaniu więc wystarczy tylko owinąć papierem.
    Wysłanie mniejszej paczki kosztowało 14 zł, klawiatury może też, może to
    zależy od wagi. Mogę wysłać.

  • 30. Data: 2017-01-31 23:24:15
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Borneq napisał w wtorek, 31 stycznia 2017 09:15:

    > Klawiatura jest w opakowaniu więc wystarczy tylko owinąć papierem.
    > Wysłanie mniejszej paczki kosztowało 14 zł, klawiatury może też,
    > może to zależy od wagi. Mogę wysłać.

    A to chętnie przytulę. Tylko daj znać ile Ci zwrócić i w jaki
    sposób.