  • 31. Data: 2017-02-01 09:09:47
    Temat: Re: Jaka klawiatura?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 31.01.2017 o 23:24, Jan Stożek pisze:
    > A to chętnie przytulę. Tylko daj znać ile Ci zwrócić i w jaki
    > sposób.

    Klawiatura + mysz ma symbol MMS-8890PL , ale chyba powinno być bez PL.
    Mój adres: borneq[mauupa]wp.pl, podaj adres wysyłki a ja podam konto
    bankowe.
    Jak ostatnio wysyłałem paczkę priorytetową (nie priorytet prawie w tej
    samej cenie) to było 14 zł, paczka miała mniejszy rozmiar, ale pewnie ta
    cena jest do jakiejś wagi. Jeszcze możliwość InPostu ale nie ma w mojej
    wsi, a nie wiem kiedy w mieście będę.
    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2017-02-01 13:44:16
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Wybrudziła się strasznie (głównie boki klawiszy) - jaki masz patent na
    >solidne domycie klawiatury?

    Trzeba rozkręcić, jak klawisze odchodzą bez elektroniki (w starszych było to
    często spotykane) to miska mydło i szczotka i będzie jak nowa :).
    Chicony tak myłem i chyba Mitsumi

    Buniek

  • 33. Data: 2017-02-01 20:00:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-01 o 09:09, Borneq pisze:

> [...]
    > ta cena jest do jakiejś wagi. Jeszcze możliwość InPostu ale nie ma w
    > mojej wsi, a nie wiem kiedy w mieście będę.
    Cennik na pocztach ostatnio zmienili, więc sprawdź.

    --
    animka