  • 21. Data: 2017-11-12 22:52:17
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-12 o 21:33, Marek S pisze:

    > Chyba tylko jakaś bardzo stara wersja. Nowe już nie albo nie widzę
    > takiej opcji. Używam wersję 2018 Platinum.
    >
    > Jak w Nero odczytujesz np. producenta płyty DVD oraz jej model?

    Normalnie odczytuję.
    Przestałam już korzystać z tej kobyły Nero i mam zainstalowany program,
    który robi wszystko, jest darmowy i niezły.
    Ten program podał mi ktoś na grupie. Program nazywa się Burn Avare Free.

    http://www.burnaware.com/download.html

    --
    animka

  • 22. Data: 2017-11-13 00:22:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-12 o 22:52, Animka pisze:

    > Normalnie odczytuję.

    Gdzie jest ta opcja?
    U mnie niczego o płycie nie pokazuje. Okno informacji o płycie wygląda tak:

    https://drive.google.com/file/d/160ssRdi_yl_lps3EDh6
    KVaggBRpqg6Ye/view?usp=sharing

> [...]
    > który robi wszystko, jest darmowy i niezły.
    > Ten program podał mi ktoś na grupie. Program nazywa się Burn Avare Free.

    Właśnie zerknąłem ale nie widzę tu żadnych funkcji do tworzenia płyt
    Video DVD. Jak w tym sofcie tworzysz taką płytę? Mam na myśli proste
    zgranie wielu klipów do jednego lub czasem do kilku filmów, utworzenie
    efektów przejścia miedzy klipami i na koniec zbudowanie menu do
    poszczególnych filmów i znaczników w nich. Nic wyszukanego nie jest mi
    potrzebne. Estetyka nie jest mi potrzebna. Mają działać w odtwarzaczu
    funkcje: poprzednie nagranie / następne / numeryczny wybór filmu /
    numeryczny wybór znacznika w filmie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 23. Data: 2017-11-13 02:41:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 00:22, Marek S pisze:

> [...]
    > potrzebne. Estetyka nie jest mi potrzebna. Mają działać w odtwarzaczu
    > funkcje: poprzednie nagranie / następne / numeryczny wybór filmu /

    Może w Windows Media center sprawdż.
    Ja sie nie bawię znacznikami. Znaczniki same się polazują pry np.
    odtwarzaniu filmów.

    --
    animka

  • 24. Data: 2017-11-13 12:10:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 Nov 2017 20:26:15 +0100, w <oua78p$1mj$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Właśnie kolega nadir polecił mi narzędzie do odczytu danych dysku. Wiele
    > ciekawych informacji można się dowiedzieć. Płyta perfekcyjnie odtwarzana
    > została nagrana softem:
    >
    > MKISOFS ISO 9660/HFS FILESYSTEM BUILDER & CDRECORD CD-R/D
    >
    > a model płyty (jak też wyczytałem) to Verbatim DVD-R Silver x16.
    >
    > a wiec właśnie domowym sposobem była utworzona. No więc chciałbym też
    > umieć nagrać płytę tak aby jak ta w/w nie stwarzała problemów. Zacznę od
    > nabycia dokładnie tego modelu płyty.

    Nie ma znaczenia, bardziej chodzi o płytę i nagrywarkę.
    A pewnie i odtwarzacz już też stary/zużyty.

  • 25. Data: 2017-11-13 12:12:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 Nov 2017 20:15:51 +0100, w <oua6l9$13i$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Media code/Manufacturer ID MCC 03RG20

    I to jest twoja płyta (MCC).
    A Verbatim ma płyty od różnych producentów.

  • 26. Data: 2017-11-13 12:13:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Nov 2017 18:46:25 +0100, w <ou4olk$39e$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > W związku z tym mam pytanie: jaką nagrywarkę kupić? Opinie typu
    > benchmark.pl rozpływające się nad urokiem frontowego panelu nagrywarki
    > traktuję jako spam.

    Np. Pioneer.

  • 27. Data: 2017-11-13 14:23:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-11-12 o 20:15, Marek S pisze:
    > Book Type
               DVD-R
    > Media Type
              DVD-R

    W pierwszym poście piszesz, że DVD-R nie czyta.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 28. Data: 2017-11-13 16:24:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 02:41, Animka pisze:

    > Może w Windows Media center sprawdż.

    Media Center zupełnie nie do tego służy. To głównie dystrybucja i
    odtwarzanie różnych rodzajów mediów po urządzeniach domowych. Nie ma tam
    funkcji authoringu.

    Nie bardzo widzę możliwość zastąpienia Nero programami o jakich
    wspominałaś. One nic nie potrafią poza kopiowaniem płyt lub plików na nie.

    > Ja sie nie bawię znacznikami. Znaczniki same się polazują pry np.
    > odtwarzaniu filmów.

    Znaczniki same się pokazują??? Co Ty opowiadasz? :-D Sądzisz, że jak
    wrzucisz zestaw plików np. MP4 na DVD to powstanie z tego płyta DVD
    Video możliwa do odtworzenia???

    Sorki, ale wydaje mi się, że nie bardzo wiesz o czym w ogóle rozmawiamy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 29. Data: 2017-11-13 16:32:45
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W pełnych werjsach Nero było Extras - > Disc Info.
    Można nawet było czytać płytę bit za bitem (podobnie jak w edytorze hex)
    Być może wcześniej trzeba było włączyć zaawansowany ('ekspercki') widok interfejsu
    programu.

  • 30. Data: 2017-11-13 17:02:22
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 14:23, Mirek Ptak pisze:

    > W pierwszym poście piszesz, że DVD-R nie czyta.

    Fuck! Pomyliłem się. Jest dokładnie odwrotnie. Czyta wyłącznie DVD-R.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek