  • 31. Data: 2017-11-13 17:20:37
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 12:12, r...@k...pl pisze:

    > I to jest twoja płyta (MCC).
    > A Verbatim ma płyty od różnych producentów.

    Nie rozumiem co napisałeś :-)

    Co znaczy "moja"? Ja nie mam fabryki płyt przecież.

    Po drugie gdy wpiszę w Google w/w frazę, to wszystkie wyniki
    wyszukiwania wspominają o tym, że producentem jest Verbatim.

    https://www.google.pl/search?ei=FMMJWtqHB6eC6QSiiarA
    DA&q=manufacturer+id+mcc+03rg20&oq=manufacturer+id+m
    cc+03rg20&gs_l=psy-ab.3...0.0.0.22974.0.0.0.0.0.0.0.
    0..0.0....0...1..64.psy-ab..0.0.0....0.h2rHIdKYb8A

    Po trzecie: Verbatim do firma dystrybucyjna w zakresie płyt DVD a nie
    producent???

    Kupiłem te do testów:
    http://www.verbatim.net.pl/pl/prod/dvd-r-wide-inkjet
    -printable-id-brand-43538/

    lecz w wersji 50 szt (choć Verbatim nie ma oficjalnie czegoś takiego w
    ofercie bo jest albo 25 albo 100). Na tej stronie Verbatim pisze, że to
    jego produkt.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 32. Data: 2017-11-13 17:38:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 16:24, Marek S pisze:

> [...]
    > odtwarzanie różnych rodzajów mediów po urządzeniach domowych. Nie ma
    > tam funkcji authoringu.
    >
    > Nie bardzo widzę możliwość zastąpienia Nero programami o jakich
    > wspominałaś. One nic nie potrafią poza kopiowaniem płyt lub plików na
    > nie.

    > Znaczniki same się pokazują??? Co Ty opowiadasz? :-D Sądzisz, że jak
    > wrzucisz zestaw plików np. MP4 na DVD to powstanie z tego płyta DVD
    > Video możliwa do odtworzenia???
    >
    > Sorki, ale wydaje mi się, że nie bardzo wiesz o czym w ogóle rozmawiamy.

    Może i nie wiem.
    Mam po prostu odtwarzacz WMP 12 czy Cinema Player, w telewizorze też
    jakiś, więc nie muszę się o to martwić.

    --
    animka

  • 33. Data: 2017-11-13 17:41:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 17:20, Marek S pisze:

> [...]
    >

    > lecz w wersji 50 szt (choć Verbatim nie ma oficjalnie czegoś takiego w
    > ofercie bo jest albo 25 albo 100). Na tej stronie Verbatim pisze, że

    Nigdy nie kupię płyty/płyt Verbatim, bo to szmira.

    --
    animka

  • 34. Data: 2017-11-13 17:48:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 16:32, ń pisze:
    > W pełnych werjsach Nero było Extras - > Disc Info.

    Obecnie w pełnej wersji Nero też mam ten składnik.

    > Można nawet było czytać płytę bit za bitem (podobnie jak w edytorze hex)
    > Być może wcześniej trzeba było włączyć zaawansowany ('ekspercki') widok interfejsu
    programu.

    Tak, słyszałem już o tym. Pozostaje tylko zapalić świeczkę pożegnalną. :-(

    Disc Info w Express jest obecnie tak samo nic nie wart jak w Burning
    Rom. To dokładnie to samo okno. Zobacz sam:

    https://drive.google.com/file/d/1gnJznzJ_uvDJEW54d9n
    ID5m3C3xM92kF/view?usp=sharing

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 35. Data: 2017-11-13 18:04:44
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 12:10, r...@k...pl pisze:

    > Nie ma znaczenia, bardziej chodzi o płytę i nagrywarkę.
    > A pewnie i odtwarzacz już też stary/zużyty.

    Stąd wątek z pytaniem jaką nagrywarkę wybrać skoro moje dwie (BR/DVD
    oraz DVD obie LG) nie dają rady tak nagrać aby zjechane napędy to
    czytały. W końcu za każdym razem, co roku kupuję nagraną płytę z
    bieżącymi aktualizacjami, która czytana jest zawsze perfekcyjnie - więc
    to się da zrobić. Wiesz, to są gigabajty danych, aktualizacja zajmuje
    kilkanaście minut więc prędkość odczytu sądzę, że jest zapewne maksymalna.

    Wymiana głowic w obu napędach to koszt w lokalnej firmie 800zł. To już
    wolę kupić dobrą nagrywarkę.

    Mało tego - znajomy ma dokładnie to samo auto, z tego samego roku.
    Problem jest identyczny. Przegrana u mnie płyta działa ale ociężale a
    czasem w ogóle odmawia współpracy. U niego jest jeszcze gorzej niż u
    mnie bo nigdy nie czyścił soczewek, a to sporo u mnie pomogło.

    Reasumując: skoro dowiedziałem się jaka to płyta, która jest
    perfekcyjnie odtwarzana to tylko do szczęścia będzie mi brakowało HQ
    nagrywarki.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 36. Data: 2017-11-13 18:26:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-11-13 17:20, Marek S wrote:

    > Nie rozumiem co napisałeś :-)
    >
    > Co znaczy "moja"? Ja nie mam fabryki płyt przecież.

    Ale Verbatim ma. I zgłasza się jako MCC.

    > Po trzecie: Verbatim do firma dystrybucyjna w zakresie płyt DVD a nie
    > producent???

    I to, i to. Jest częścią koncernu Mitsubishi Chemical Company, stąd
    skrót MCC na płytach, które produkuje sam. Ale także
    konfekcjonuje(-ował) wszystko co się da - od rewelacyjnych Tayo Yuden do
    badziewnych Riteków. Kiedyś z grubsza można było zgadnąć co jest w
    środku po informacji o kraju produkcji. Nie wiem, jak jest teraz.

> [...]
    >

    > lecz w wersji 50 szt (choć Verbatim nie ma oficjalnie czegoś takiego w
    > ofercie bo jest albo 25 albo 100). Na tej stronie Verbatim pisze, że to

    Nie pamiętam, aby kiedykolwiek Verbatim przyznawał się do
    konfekcjonowania płyt innych producentów. Pamiętam natomiast, jak się
    chwalił opracowaną przez siebie rewelacyjną technologią, a to były
    płytki made by Tayo Yuden i dokładnie to samo można było kupić z logo
    TDK i EMTEC (TY prawie nie produkował płytek pod własną nazwą).

  • 37. Data: 2017-11-13 18:56:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 18:26, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > płytki made by Tayo Yuden i dokładnie to samo można było kupić z logo
    > TDK i EMTEC (TY prawie nie produkował płytek pod własną nazwą).

    Emtec to chyba najlepsze płytki z tych popularnych. Można na nich
    nagrywać i formatować dane.

    --
    animka

  • 38. Data: 2017-11-13 19:16:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.11.2017 o 18:56, Animka pisze:

    > Emtec to chyba najlepsze płytki z tych popularnych.

    > Można na nich nagrywać

    A inne do czego służą?

    > i formatować dane.

    Pochwal się jak "formatujesz dane"? ;-)

    --
    Czarek

  • 39. Data: 2017-11-13 19:32:12
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-13 o 17:38, Animka pisze:

    > Może i nie wiem.
    > Mam po prostu odtwarzacz WMP 12 czy Cinema Player, w telewizorze też
    > jakiś, więc nie muszę się o to martwić.

    Wątek jest o nagrywaniu płyt DVD (w tym Video) w taki sposób abym mógł
    to odtworzyć w swoim aucie a nie na Twoim TV.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 40. Data: 2017-11-13 19:47:10
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Ale Verbatim ma. I zgłasza się jako MCC.

    Jasne, ale ja pytam o to co znaczy "moja", jak Radek napisał?
    Sformułowanie jakiego użył można zinterpretować, że to ja sobie ją
    wyprodukowałem w domowej fabryce a nie, że kupiłem w sklepie z logo
    Verbatima.

> [...]
    > badziewnych Riteków. Kiedyś z grubsza można było zgadnąć co jest w
    > środku po informacji o kraju produkcji. Nie wiem, jak jest teraz.

    Aaaahaaa, ciekawe. Teraz rozumiem - z wyjątkiem tego co Radek napisał w
    pierwszym zdaniu :-)

> [...]
    > płytki made by Tayo Yuden i dokładnie to samo można było kupić z logo
    > TDK i EMTEC (TY prawie nie produkował płytek pod własną nazwą).

    To niedobrze dla mnie. Może okazać się, że kupienie modelu płyty jaki
    działa na moim odtwarzaczu może okazać się nierealne pomimo iż logo
    będzie dokładnie to samo.

    Ale... to chyba nie o płytę chodzi, jeszcze się upewnię gdy otrzymam
    zamówienie. Przed chwilą wsadziłem do napędu zeszłoroczną aktualizację,
    która pięknie czyta się w moim aucie i okazało się, że to zupełnie inny
    producent DVD-R. W związku z tym jestem prawie pewien, że kwestią
    nagrywarki jest to czy zapis będzie dobrze czytany na starszym już
    odtwarzaczu w aucie. Najwidoczniej są takie, które zapisują z lepszym
    sygnałem. Sęk w tym, że ciężko dowiedzieć się jaki to model :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Marek