  • 11. Data: 2013-08-11 12:41:56
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.08.2013 09:25, fReLuZ pisze:
    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?
    >
    > Co polecicie?

    spróbuję temat ująć kompleksowo.

    Jak jeździsz autem i zarabiasz w ten sposób, kup automapę. wiem nie jest
    bezpłatna, ale jest najlepsza i chroni przed wpadkami w remontowany
    wiadukt, co może być czasochłonne i kosztowne

    jak jedziesz raz w roku na urlop nad morze, kup automapę za parę zł, na
    kilka dni. sam w sobie pomysł fajny.

    jak z natury musi być darmowe to masz parę rozwiązań, ale ich działanie
    zależy od mapy! darmowe rozwiązanie to googlemaps, i wszystko co z niego
    korzysta. ja nie przepadam za googlami więc niech ktoś tu napisze jak to
    działa. Ludzie z nokiami sobie nawigacje googlowe chwalą.

    open street map, da się pobrać na telefon i nawigować - tak w automapie.
    jednako ostatnio było zamieszanie z darmowością map, i ze względu na
    poprawnosć polityczną jakiś procent ulic znikł. najbardziej podobą
    nawigacja po open street map jest mapfactor navigator free

    kolejną darmową mapą jest Uzupełniając Mapa Polski (UMP) Nie wiem jak to
    działa, ale w moim mniemaniu lepiej niż OSM+Google razem wzięte. ja dużo
    jeżdżę rowerem. raz byłem w szkou, jak znalazłem na mapie informacje ze
    most jest przejezdny, ale ma uskok130cm więc rower trzeba znieść. po UMP
    naprawdę fajnie nawiguje OSMand, ale to wymaga paru kroków - nie
    ściągnie się samo. któtko: osm ze sklepu, dograć mapy, dograć głosy - działa
    ToMasz

  • 12. Data: 2013-08-11 12:50:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Aug 2013 12:03:14 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > ROTFL

    Czemu ?
    Nawigacje ma. Oparta na UMP zreszta.

    Fakt ze opcji mniej niz zero :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-08-11 12:59:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-11 12:50, J.F. wrote:

    > Czemu ?
    > Nawigacje ma. Oparta na UMP zreszta.
    >
    > Fakt ze opcji mniej niz zero :-)

    Ale (pomijając fakt, że w mniejszych dziurach nie zna nazw ulic, a w
    większych numerów), to posłuchanie co on gada na bardziej skomplikowanym
    skrzyżowaniu bezkolizyjnym przyprawia o skręt kiszek (a jakby kierownice
    skręcać jak on mówi, to pewnie o pobocze;)

    Shrek.

  • 14. Data: 2013-08-11 13:04:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 12:41, ToMasz pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^

    > spróbuję temat ująć kompleksowo.

    Tak, jak bezpłatna to na pierwszy miejscu automapa :>

    > Jak jeździsz autem i zarabiasz w ten sposób, kup automapę. wiem nie jest
    > bezpłatna, ale jest najlepsza i chroni przed wpadkami w remontowany
    > wiadukt, co może być czasochłonne i kosztowne

    Nie jest bezpłatna, nie jest najlepsza i nie chroni przed wpadkami
    w remontowany wiadukt.

    > jak jedziesz raz w roku na urlop nad morze, kup automapę za parę zł, na
    > kilka dni. sam w sobie pomysł fajny.

    Aha, znaczy znowu AM :>

    LOL

  • 15. Data: 2013-08-11 13:13:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-11 12:59, Shrek pisze:

    > Ale (pomijając fakt, że w mniejszych dziurach nie zna nazw ulic, a w
    > większych numerów),

    A to w nawigacji jest potrzebne? ;)

    > to posłuchanie co on gada na bardziej skomplikowanym
    > skrzyżowaniu bezkolizyjnym przyprawia o skręt kiszek (a jakby kierownice
    > skręcać jak on mówi, to pewnie o pobocze;)

    No daj spokój, zawsze można wyciszyć komunikaty ;)

  • 16. Data: 2013-08-11 13:39:16
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Aha, znaczy znowu AM :>

    1. widzisz... ja parę lat temu miałem telefon z WM, i automapę. gdyby
    wtedy ktoś zapytał o darmową nawigacje potrzebną na wyjazd urlopowy, na
    pewno nie poleciłbym kupować programu za 170zł. Dzisiaj automapa
    kosztuje 3.99zł. Drogo? Jakby kosztowała 1 grosz też byś marudził że
    miało być za darmo?
    2. jeśli uważasz że jest coś płatnego i lepszego niż AM - napisz, bo
    teraz to trochę trudno obalać argumenty które nie istnieją
    3. podałem 3 darmowe rozwiązania - mało? No to prosze kolejne : targeo
    na androida. jedzie po mapach automapy, ale online

    ToMas

  • 17. Data: 2013-08-11 13:46:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > A to w nawigacji jest potrzebne? ;)

    > No daj spokój, zawsze można wyciszyć komunikaty ;)

    była taka nawigacja nav4all. tam nie było map, były tylko strzałki,
    pasy, i głos. ten głos wystarczył. to co gada osmand, na skomplikowanych
    skrzyżowaniach, rondach innych niż okrąg, to JEST masakra. Wygląda na to
    że albo sam to projektujesz, albo nie wiesz o czym piszesz.
    Numery domów są wielce przydatne. Są miasta w których jedna ulica ma
    kilka, kilkanaście kilometrów. ja bym nie chcial widzieć kogoś obcego,
    kto słyszy: dotarłeś do celu, podczas gdy faktycznie ma jeszcze 5km.
    Znowu pytanie - nie korzystałeś?

    ToMasz

  • 18. Data: 2013-08-11 13:51:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    megrims <m...@i...pl> wrote:

    > google maps

    Przypomniało mi się, jak kiedyś, na jakimś zadupiu, jechałem z Google
    Maps w słuchawkach (motocykl) i usłyszałem "za 300 metrów skręć"...
    nie doczekałem się komunikatu, gdzie mam skręcić...

    Jechałem z tą ich śmieszną nawigacją dwa razy, o dwa za dużo.

    Już pomijając, że na zadupiach net rwie, a od nawigacji oczekuję, że nie
    będzie rwała - dojeżdżając do skrzyżowania nie mam czasu zastanawiać się,
    czy tym razem nawigacji nie odjebie.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 19. Data: 2013-08-11 13:52:53
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:

    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?

    Automapa. W promocji na Torrentach :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 20. Data: 2013-08-11 13:57:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Sunday, August 11, 2013, 1:51:26 PM, you wrote:

> [...]
    > będzie rwała - dojeżdżając do skrzyżowania nie mam czasu zastanawiać się,

    W zeszłym roku przez 3 dni w Pradze Czeskiej tylko na Google Maps
    jeździłem - rewelacja, bylem w szoku, że darmowe rozwiązanie może
    sensownie prowadzić w tak komunikacyjnie trudnym mieście jak Praga.

    Bardziej w kość dał mi wtedy niepoprawnie działający roaming danych w
    Erze, z porąbanymi pakietami, które się nie uruchamiały poprawnie niż
    Google Maps.

    --
    Best regards,
    RoMan