  • 61. Data: 2013-08-12 20:13:19
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 19:45, Krzysztof 45 pisze:

    > A kurewstwo, pedalstwo i chamstwo w TV Tobie nie przeszkadza? Chyba tego
    > gówna więcej jest w mediach niż na CB.

    Nie, nie jest, a wręcz bym stwierdził, że jest niewiele. No, ale to
    zależy co kto ogląda :>

    > A jeżeli przeszkadza i potrafisz to gówno odfiltrować z tv, to z CB jest
    > podobnie.

    Nie, nie jest podobnie. Żeby sensownie traktować CB jako informację,
    to trzeba używać kanału 19 (pomijam użycie CB jako komunikacji
    'osobistej'). Biorąc pod uwagę różne wypowiedzi (w tym Twoje) to
    niestety na bank na CB spotka się takie zachowania, które nijak nie
    zachęcają do stosowania tego środka komunikacji. Prywatnie wręcz
    zdemontowałem CB z samochodu na początku lat 90 i zamontowałem
    powtórnie parę lat temu, jak jeździliśmy w parę samochodów na
    urlop gdzieś dalej (roaming kosztuje, choć ostatnio bardzo staniał).

  • 62. Data: 2013-08-12 20:14:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 20:07, Krzysztof 45 pisze:

    > Oglądasz cos poza TRWAM? :)

    Dołóż jeszcze ze dwa słowa, zupełnie jak na 19 :>

    > Media to też net z głównymi portalami włącznie.

    Wyłącz :P

  • 63. Data: 2013-08-12 21:28:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-12 20:13, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > niestety na bank na CB spotka się takie zachowania, które nijak nie
    > zachęcają do stosowania tego środka komunikacji.

    Bardzo się mylisz.

> [...]
    > powtórnie parę lat temu, jak jeździliśmy w parę samochodów na
    > urlop gdzieś dalej (roaming kosztuje, choć ostatnio bardzo staniał).

    Jak bym jeździł cały rok w wokół komina, tez bym zdemontował.
    Ale ze względu na robione trasy i ilość oszołomów którzy rozwalają się i
    blokuj na długo drogi, CB jest niezbędne.

    --
    Krzysiek

  • 64. Data: 2013-08-12 21:29:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-12 20:14, Artur Maśląg pisze:

    > Wyłącz :P

    Nie mam takiej potrzeby.

    --
    Krzysiek

  • 65. Data: 2013-08-12 21:30:40
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > (...)

    > To źle myślisz i najwyraźniej nie rozumiesz "mojego toku rozumowania",
    > ale za to ja już nie odpowiadam :P

    Nawet nie próbuję go zrozumieć :)

    > Jakiego typu? W topicu jako żywo stoi "nawigacja".

    I właśnie o tym mówię. Czy NE podaje takie informacje?

    > Nikt mnie nie oszukuje - są to zwyczajnie błędne dane, począwszy od
    > informacji o stacjonarnych FR, skończywszy na wypadkach. Kiedyś było
    > tego mniej, za to były inne głupoty.

    Nie mam takiej traumy z tą aplikacją.

    > Cóż, działa, nie zawsze sprawnie, sporo w niej jest bzdur, większość
    > rzeczy widać, no, świetna jest.

    Mi pasuje i nie mam z tym problemów tym bardziej, że oni dopiero rozpoczęli ten
    temat więc uważwam, że spokojnie można dać im więcej czasu na poprawki.

    > Poprawią? Tam nie ma nawigacji. Ją trzeba napisać, a nie poprawiać.

    Ja uważam, że jest. Wpisujesz adres i jedziesz jak mówi więc skoro to nie jest
    nawigacja to co to jest?

    > Jesteś chyba jedyną osobą, która ma takie problemy :) Jakoś innym
    > routing działa świetnie :>

    Na to wygląda. To jak Ty z yanosikiem - większość ludzi ok, a Tobie nie pasuje
    :>

    > Nie, nie stąd. To Twoja prywatna definicja - nawigacja to nawigacja,
    > a mi sama mapa nie wystarczy. Antymisiek jest funkcją dodatkową
    > i w wielu miejscach nawet nie wolno go stosować. Bardzo przydatna
    > jest funkcja informowania o aktualnie dopuszczalnej prędkości
    > - zdecydowanie przydatniejsza niż wrzask 'patrol'. Dobrze, że wiele
    > nawigacji podaje przy POI typu FR dodatkowo dopuszczalną prędkość,
    > choć dla wielu osób to nadal jest czarna magia.

    Dla mnie antymisiek jest integralną funkcją tego co nazywam nawigacją
    samochodową.

    > Twoje zdanie. Dużo większym komfortem jest taka jazda, że nie trzeba
    > się ich bać.

    Taaaaa :)

    > Utrzymuj dystans, nie będziesz potrzebował takich informacji :)

    No proszę Cię mistrzu Yoda :)

    > Pisałeś, że informuje o wszystkim - ja napisałem, że tylko o tym
    > co jest zgłoszone (w tym błędnie), a nie o sytuacji drogowej,
    > trasie itd. Wątek był o nawigacji, a tym yanosik nie jest i długo
    > nie będzie. Tak, to jest jego zasadniczą wadą w tym kontekście.

    Info o sytuacji drogowej z NE nie rzuca na kolana. Owszem pokazuje coś tam do
    przodu, ale ja mam inne wyobrażenie o tym jak to powinno być. Czy yanosik długo
    nie będzie nawigacją czas pokaże. Myślę, że mocno się wezmą za ten temat i
    zobaczymy co im z tego wyjdzie.

    > To skąd tyle fałszywych informacji?

    Z tego samego powodu dla którego jest tam mało rzeczywistych informacji "CB" w
    NE.

    > Yanosik
    > "
    >
    > Zgadnij czyje to słowa :>

    Cudowne w usenecie jest to, że w pewnej chwili zaczyna akademicka dyskusja,
    której nie potrafię sobie odmówić. yanosik nie jest nawigacją sensu stricte, ale
    posiada taką funkcję i w/w funkcja działa więc nadal uważam, że jak ma być darmo
    i na androida to spokojnie można sobie ją potestować.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 66. Data: 2013-08-12 21:32:22
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Rynek francuski nie potwierdza Twoich przemyśleń, a mandat za
    > stosowanie takich udogodnień to 1500EUR :>

    Czy oni od zawsze nie mogli mieć takich udogodnień czy w pewnej chwili im to
    wyłączyli?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 67. Data: 2013-08-12 22:04:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 21:30, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > I właśnie o tym mówię.

    Nie, nie mówisz o tym - yanosik nie jest tego typu aplikacją.

    > Czy NE podaje takie informacje?

    Tak - gdzieś takie dane były udostępnione.

    > Mi pasuje i nie mam z tym problemów tym bardziej, że oni dopiero
    > rozpoczęli ten temat więc uważwam, że spokojnie można dać im więcej
    > czasu na poprawki.

    Dopiero co? Ze 2 lata ma spokojnie.

    > Ja uważam, że jest. Wpisujesz adres

    Jak znajdzie :>

    > i jedziesz jak mówi

    Lepiej nie jechać jak mówi :>

    > więc skoro to
    > nie jest nawigacja to co to jest?

    Substytut, a nie nawigacja.

    > Na to wygląda. To jak Ty z yanosikiem - większość ludzi ok, a Tobie nie
    > pasuje :>

    Nie bardzo - Ty narzekasz na routing w NE i jesteś chyba jedyny. Dużą
    liczbę błędnych informacji w yanosiku ludzie potwierdzają. A co do
    używania "nawigacji" w yanosiku to chyba nikt nie twierdzi, że to tak
    można nazwać. Znaczy pewnie ktoś się trafi.

    > Dla mnie antymisiek jest integralną funkcją tego co nazywam nawigacją
    > samochodową.

    Dla Ciebie - to tylko dodatek, a yanosik jest tylko takim dodatkiem.

    > Taaaaa :)

    Tak.

    > No proszę Cię mistrzu Yoda :)

    Pojawią się mandaty za odstępy miedzy pojazdami to może jednak
    uwierzysz. Wolę jednak głos Dartha Vadera - Yoda jest mało
    zrozumiały :P

    > Info o sytuacji drogowej z NE nie rzuca na kolana. Owszem pokazuje coś
    > tam do przodu, ale ja mam inne wyobrażenie o tym jak to powinno być.

    Nie wątpię - pewnie tak samo jak z routingiem :>

    > Czy
    > yanosik długo nie będzie nawigacją czas pokaże. Myślę, że mocno się
    > wezmą za ten temat i zobaczymy co im z tego wyjdzie.

    Czas pokaże - osobiście wątpię.

    > Z tego samego powodu dla którego jest tam mało rzeczywistych informacji
    > "CB" w NE.

    Ha, ha, czyli jednak :>

  • 68. Data: 2013-08-12 22:05:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 21:32, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Czy oni od zawsze nie mogli mieć takich udogodnień czy w pewnej chwili
    > im to wyłączyli?

    W pewnej chwili zabronili, a nie wyłączyli. Całkiem niedawno :>

  • 69. Data: 2013-08-12 22:10:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 21:28, Krzysztof 45 pisze:

    > Bardzo się mylisz.

    He, he, jednak nie.

    > Jak bym jeździł cały rok w wokół komina, tez bym zdemontował.

    A gdzie pisałem o jeździe wokół komina?

    > Ale ze względu na robione trasy i ilość oszołomów którzy rozwalają się i
    > blokuj na długo drogi, CB jest niezbędne.

    Nieprawda, nie jest niezbędne, najwyżej się przydaje. Tyle, że jadąc
    służbowo nie ma w samochodzie rodziny itd. i te 'latające panienki'
    jakoś można przeboleć. Gorzej jak się wiezie ludzi :>

  • 70. Data: 2013-08-12 22:21:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 22:05:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > W pewnej chwili zabronili, a nie wyłączyli. Całkiem niedawno :>

    Mogle byc jak w Niemczech - stosowanie detektorow radarow zabronione
    (tak jak i u nas), tylko zapisane tak ze ostrzezenia od programu w
    zasadzie sie lapia.

    J.