  • 31. Data: 2017-06-07 16:56:26
    Temat: Re: Jaki SSD
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 10:01 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    Osobnik używający ksywy RadosławF zakłada, że gówno zawsze na wierzch
    wypłynie.
    Stąd jego fekalna filozofia - jeśli jego post będzie ostatni, to "jego"
    wypłynie na wierch.

    Pozdrowienia od ani. Sphincter ani.

    --
    Trefniś

  • 32. Data: 2017-06-07 17:08:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-07 o 16:56, Trefniś pisze:

> [...]
    > wypłynie.
    > Stąd jego fekalna filozofia - jeśli jego post będzie ostatni, to "jego"

    Jesteś tumanem zachwalającym język polski i równocześnie kaleczący
    go posługując się gwarą więzienną. Co gorsza usiłujesz używanie
    tej gwary przypisać rozmówcy. Debilizm rzucający się w oczy wszystkim
    czytającym.

    I gratuluje próby zastosowania "fekalnej filozofii", odczekałeś
    i spłodziłeś coś co miało być ostatnim postem w dyskusji czyli
    twoje "wypłynie na wierch".

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2017-06-07 17:21:19
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 17:08 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    >
    > I gratuluje próby zastosowania "fekalnej filozofii", odczekałeś
    > i spłodziłeś coś co miało być ostatnim postem w dyskusji czyli

    Po twojemu, propagatorze grypsery:
    Pucuj się parówo!
    EOD

    --
    Trefniś

  • 34. Data: 2017-06-07 21:54:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-07 o 17:21, Trefniś pisze:

    > Po twojemu, propagatorze grypsery:
    > Pucuj się parówo!
    > EOD

    Skoro ja jestem propagatorem to dlaczego to ty jej używasz na tej
    grupie ? Przez zidiocenie spowodowane wieloletnim zamknięciem
    w zakładzie karnym ? :-)

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2017-06-07 22:30:48
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Na całe szczęście jeden mieszka we Wrocławiu, a drugi w Lublinie.
    Na tyle daleko od siebie, że się chyba nie pozabijają...

  • 36. Data: 2017-07-18 12:41:48
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 22:30, TurboPascal pisze:

    > Na całe szczęście jeden mieszka we Wrocławiu, a drugi w Lublinie.
    > Na tyle daleko od siebie, że się chyba nie pozabijają...

    Ale zanudzą (na śmierć) wszystkich ;)

    --
    LP PL

  • 37. Data: 2017-07-20 10:41:16
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2017 o 12:41 Podmiot Liryczny <u...@m...pl> pisze:

    > Ale zanudzą (na śmierć) wszystkich ;)

    A ty "Geniu" podbijasz temat sprzed półtora miesiąca.
    Z nudów?

    --
    Trefniś