  • 21. Data: 2017-06-03 09:51:41
    Temat: Re: Jaki SSD
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 23:34 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > W dniu 2017-06-02 o 20:50, Trefniś pisze:

    (...)

    > To ty się ujawniłeś a teraz to potwierdzasz gwarą więzienną. :-)

    Sam zacząłeś wprowadzać waszą "modę" spod celi.
    Na szczęście nie tylko przestępcy znają grypserę i mamy obowiązek
    przestrzegać społeczeństwo przed wami, parówo.

    --
    Trefniś

  • 22. Data: 2017-06-03 13:47:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-03 o 09:51, Trefniś pisze:

    > (...)

    > Sam zacząłeś wprowadzać waszą "modę" spod celi.

    Dlaczego "spod celi" ? Czyżby tak mawiali kryminaliści ?

    > Na szczęście nie tylko przestępcy znają grypserę i mamy obowiązek
    > przestrzegać społeczeństwo przed wami, parówo.

    Zawsze można trochę poznać z filmów. ale mam wrażenie że ty znasz
    i używasz więcej niż trochę. :-)
    Używaj śmiało i udowadniaj kim jesteś.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2017-06-03 14:14:53
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 13:47 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Dlaczego "spod celi" ? Czyżby tak mawiali kryminaliści ?

    Wprowadzasz nam tutaj "kulturę" przestępców i nie wiesz?
    W sieci używamy nicków - Wy pod celą nazywacie to ksywami.
    Nie ma na to zgody!

    > Zawsze można trochę poznać z filmów. ale mam wrażenie że ty znasz
    > i używasz więcej niż trochę. :-)
    > Używaj śmiało i udowadniaj kim jesteś.

    Wykazuję, że z wami przestępcami trzeba waszymi metodami.
    Albo "trzymasz koparę", albo jeszcze trochę się dowiesz...

    --
    Trefniś

  • 24. Data: 2017-06-03 23:33:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-03 o 14:14, Trefniś pisze:

    > Wprowadzasz nam tutaj "kulturę" przestępców i nie wiesz?
    > W sieci używamy nicków - Wy pod celą nazywacie to ksywami.
    > Nie ma na to zgody!

    Nieprawda że wprowadzam, to ty wprowadzasz. Z mojego punktu widzenia
    przestępcy siedzą w celach, z punktu widzenia przestępców "pod
    celą".

    > Wykazuję, że z wami przestępcami trzeba waszymi metodami.
    > Albo "trzymasz koparę", albo jeszcze trochę się dowiesz...

    Ale to nie ja jestem przestępcą więc jak rozumiem "jeszcze trochę
    się dowiem". Wątpię aby było to zgodne z tematyką grupy ale kto
    takiemu przestępcy jak ty skutecznie to wytłumaczy ?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2017-06-04 11:06:49
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 23:33 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Nieprawda że wprowadzam, to ty wprowadzasz. Z mojego punktu widzenia
    > przestępcy siedzą w celach, z punktu widzenia przestępców "pod
    > celą".

    Zaczynasz gonić własny ogon!
    Możesz sobie dziarnąć tam Ś.K.I.F.H.L.I.Z.

    Skrytykowałeś cudzego NICKA, PSEUDONIM, PRZEZWISKO - co samo w sobie jest
    co najmniej niegrzeczne.

    W zamian proponujesz wstawianie tam przestępczych przezwisk (właśnie ksyw)!

    W usenecie używamy języka polskiego, nie ma tu hierarchii przestępczej!
    Założyć nie założysz, pewnie nie potrafiłbyś!

    > Ale to nie ja jestem przestępcą więc jak rozumiem "jeszcze trochę
    > się dowiem". Wątpię aby było to zgodne z tematyką grupy ale kto
    > takiemu przestępcy jak ty skutecznie to wytłumaczy ?

    Jeśli używasz wśród wolnych ludzi grypsery, za takiego mamy prawo cię
    uważać!
    Albo za "pretendującego", co na jedno wychodzi!

    Znów grypserą, która ludziom wolnym opisywana jest właśnie po to, żeby
    przestępców jednoznacznie określić na podstawie słownictwa:
    Pucuj się!

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2017-06-04 13:08:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-04 o 11:06, Trefniś pisze:

    > Zaczynasz gonić własny ogon!
    > Możesz sobie dziarnąć tam Ś.K.I.F.H.L.I.Z.

    A po polsku ?
    Jak rozumiem kryminalistów obowiązywanie języka polskiego nie dotyczy ?

    > Skrytykowałeś cudzego NICKA, PSEUDONIM, PRZEZWISKO - co samo w sobie
    > jest co najmniej niegrzeczne.

    Nie skrytykowałem nicka, pseudonimu a ni nazwiska, skrytykowałem
    jego brak i używanie w tym miejscu adresu mailowego.

    > W zamian proponujesz wstawianie tam przestępczych przezwisk (właśnie ksyw)!
    >
    > W usenecie używamy języka polskiego, nie ma tu hierarchii przestępczej!
    > Założyć nie założysz, pewnie nie potrafiłbyś!

    Jesteś pewien że "dziarnąć" to wyrażenie z języka polskiego a nie gwary
    więziennej ?

    > Jeśli używasz wśród wolnych ludzi grypsery, za takiego mamy prawo cię
    > uważać!

    Skoro ty używasz to mam prawo cie uważać za kryminalistę.

    > Albo za "pretendującego", co na jedno wychodzi!
    >
    > Znów grypserą, która ludziom wolnym opisywana jest właśnie po to, żeby
    > przestępców jednoznacznie określić na podstawie słownictwa:
    > Pucuj się!

    I właśnie stosując zwrot "Pucuj się" określiłeś siebie jako przestępce
    wedle swojej własnej definicji. Rób tak dalej. :-)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2017-06-04 15:04:32
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 13:08 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > A po polsku ?
    > Jak rozumiem kryminalistów obowiązywanie języka polskiego nie dotyczy ?

    Dlategoo piszę ci parówo twoim językiem.
    Pucuj się!

    (ciach rzygi)

    --
    Trefniś

  • 28. Data: 2017-06-05 00:57:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-04 o 15:04, Trefniś pisze:

    > Dlategoo piszę ci parówo twoim językiem.
    > Pucuj się!

    Nie rozumiem, napiszesz to po polsku zamiast w gwarze więziennej ?

    > (ciach rzygi)

    Jakbyś nie rzygał więziennym slangiem to nie musiał byś teraz tego
    wycinać, kryminalisto.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2017-06-05 09:43:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 00:57 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Nie rozumiem, napiszesz to po polsku zamiast w gwarze więziennej ?

    > Jakbyś nie rzygał więziennym slangiem to nie musiał byś teraz tego
    > wycinać, kryminalisto.

    Tyś tak przecwelony umysłowo, że pewnie tylko aspirujący do grona
    kryminalistów.
    Ale to TY ciotuniu propagujesz tutaj grypserę więzienną!

    Trzymasz ryj, czy dalej chcesz się tu "lansować" jako kandydat do Wronek?

    Ja piórkuję, co za zjeb!

    Grupowicze, nie idźcie tą drogą, mamy piękny polski język i grypserę
    zostawcie RadosławowiF.
    Niech ktoś wreszcie wyjaśni kryminaliście in spe, że męczy dupę.

    Radosławie, pozdrowienia od ani!

    --
    Trefniś

  • 30. Data: 2017-06-05 10:01:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-05 o 09:43, Trefniś pisze:

> [...]
    > Ale to TY ciotuniu propagujesz tutaj grypserę więzienną!
    >
    > Trzymasz ryj, czy dalej chcesz się tu "lansować" jako kandydat do Wronek?

    Po polsku nie potrafisz tego wyrazić ?
    A szkoda mamy piękny polski język. :-)

> [...]
    > zostawcie Radosławowi > Niech ktoś wreszcie wyjaśni kryminaliście in spe, że męczy

    Ale w tym swoim poście udowodniłeś wszystkim że to ty posługujesz
    się gwara więzienną. Lata spędzone w zamknięciu zżarły resztki
    rozumu ?